Бекітемін_______________А.Р.Утекеева
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
|
|
Бөлім: |
“Дені саудың-жаны сау” |
|
|
Педагогтің(Машықкердің) аты-жөні |
Кенгесбаева Жансая Жаксылыкқызы |
|
|
Күні: |
08.02.24 |
|
|
Сынып: 2в |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көрнекті ойындар,допты бір-біріне беру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Дене дамуына ықпал ететін жаттығуларды ойын барысында пайдасын талқылайды және сипаттайды. Көптеген оқушылар: Ойындар барысында рөлдер мен міндеттерді ажыратады. Кейбір оқушылар: Жаттығуларды жылдам меңгеріп, дұрыс орындай алады. |
|
|
Құндылықтар |
Өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгендеу. Кіріспе-қызықтырушылық кезеңі Спорттық киімдеріне назар аудару. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау |
Мұғалімнің мақтау, ынталандыру сөздері |
Ысқырық Доп |
|
Сабақтың ортасы 20 мин 10мин |
Қатардағы жаттығулар. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Арақашықтықты сақтау. Қозғалыстағы жаттығулар тізбегі. Қолға, аяқа арналған бой жазу жаттығулары. Екі қатарға тұру.
Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Созылуға, иілуге арналған жалпы дамыту жаттығуларды орындау. Буындарды негізгі тапсырмаларды орындауға дайындау.
Оқушыларды бір қатарлы сапқа тұрғызу. 1.Гимнастикалық скамейкадан секіру; 2.Гимнастикалық төсеніште алға домалау. «Ұсталмайтын бау» Жерге ұзындығы 2 м бауды қояды, баудың екі жағынан оның ұштарына қарай бір-бірден жарысқа қатысушылар тұрады (бау ойыншылардың тізелерінің арасында болады). Ойынның мазмұны. Ойыншылар жетекшінің нұсқаулығы бойынша әрекеттерді орындайды (қолдары алға, екі жаққа, жоғары, белге және т.б). Ойыншының сигналы бойынша ойыншылар жылдам иіледі және бауды аяқ астарынан суырып алуға тырысады. Мұны бірінші орындайтын адам жеңеді. Ойынды топпен жүргізуге болады. Еденде диаметрі 40—60 см шеңбер сызылады. Шеңберде көздері байланған ойыншылар тұрады.Жетекшінің сигналы бойынша ойыншы шеңберден шығып, 8 қадам алға басуы керек және қайтадан шеңберге келіп, 8 қадам артқа жасауы керек.Шеңберге қайтып келе алған ойыншы жеңеді Тепе-теңдік жаттығулары: 1.Қарлығаш жасау. 2. Қолды жайып, аяқтың ұшымен жүру. 3.Жартылай отырып, өкшені көтеріп бұрылу. 4.Тізені жоғары көтере жүру, жаттығуларын дамыта үйрету. Топтарды жаттығуларын бірнеше рет жасағаннан кейін орындарын алмастыру. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар тұрып қалмай, дұрыс жасауды көрсетеді.Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, достарының көмегімен ережелерді Көрсетеді. Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау.
Сыныптың көмегімен жасау. |
Қол шапалақ арқылы бағалау.
Стикерлер арқылы өз-өздерін бағалау |
Ақпарат жазылған А4 Кеңістік бос орын. Доп Қауіпсіздік ережелері |
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс: 1.Сәтті шыққаны …. 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Оқушылардың жауаптарына толықтырулар енгізіп отыру. |
Рефлексия парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене шынықтыру 2сынып қмж
Дене шынықтыру 2сынып қмж
Бекітемін_______________А.Р.Утекеева
|
Пәні: |
Дене шынықтыру |
|
|
Бөлім: |
“Дені саудың-жаны сау” |
|
|
Педагогтің(Машықкердің) аты-жөні |
Кенгесбаева Жансая Жаксылыкқызы |
|
|
Күні: |
08.02.24 |
|
|
Сынып: 2в |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көрнекті ойындар,допты бір-біріне беру |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Дене дамуына ықпал ететін жаттығуларды ойын барысында пайдасын талқылайды және сипаттайды. Көптеген оқушылар: Ойындар барысында рөлдер мен міндеттерді ажыратады. Кейбір оқушылар: Жаттығуларды жылдам меңгеріп, дұрыс орындай алады. |
|
|
Құндылықтар |
Өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгендеу. Кіріспе-қызықтырушылық кезеңі Спорттық киімдеріне назар аудару. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау |
Мұғалімнің мақтау, ынталандыру сөздері |
Ысқырық Доп |
|
Сабақтың ортасы 20 мин 10мин |
Қатардағы жаттығулар. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Арақашықтықты сақтау. Қозғалыстағы жаттығулар тізбегі. Қолға, аяқа арналған бой жазу жаттығулары. Екі қатарға тұру.
Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Созылуға, иілуге арналған жалпы дамыту жаттығуларды орындау. Буындарды негізгі тапсырмаларды орындауға дайындау.
Оқушыларды бір қатарлы сапқа тұрғызу. 1.Гимнастикалық скамейкадан секіру; 2.Гимнастикалық төсеніште алға домалау. «Ұсталмайтын бау» Жерге ұзындығы 2 м бауды қояды, баудың екі жағынан оның ұштарына қарай бір-бірден жарысқа қатысушылар тұрады (бау ойыншылардың тізелерінің арасында болады). Ойынның мазмұны. Ойыншылар жетекшінің нұсқаулығы бойынша әрекеттерді орындайды (қолдары алға, екі жаққа, жоғары, белге және т.б). Ойыншының сигналы бойынша ойыншылар жылдам иіледі және бауды аяқ астарынан суырып алуға тырысады. Мұны бірінші орындайтын адам жеңеді. Ойынды топпен жүргізуге болады. Еденде диаметрі 40—60 см шеңбер сызылады. Шеңберде көздері байланған ойыншылар тұрады.Жетекшінің сигналы бойынша ойыншы шеңберден шығып, 8 қадам алға басуы керек және қайтадан шеңберге келіп, 8 қадам артқа жасауы керек.Шеңберге қайтып келе алған ойыншы жеңеді Тепе-теңдік жаттығулары: 1.Қарлығаш жасау. 2. Қолды жайып, аяқтың ұшымен жүру. 3.Жартылай отырып, өкшені көтеріп бұрылу. 4.Тізені жоғары көтере жүру, жаттығуларын дамыта үйрету. Топтарды жаттығуларын бірнеше рет жасағаннан кейін орындарын алмастыру. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар тұрып қалмай, дұрыс жасауды көрсетеді.Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, достарының көмегімен ережелерді Көрсетеді. Жаттығулардың дұрыс орындалуын қадағалау.
Сыныптың көмегімен жасау. |
Қол шапалақ арқылы бағалау.
Стикерлер арқылы өз-өздерін бағалау |
Ақпарат жазылған А4 Кеңістік бос орын. Доп Қауіпсіздік ережелері |
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс: 1.Сәтті шыққаны …. 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Оқушылардың жауаптарына толықтырулар енгізіп отыру. |
Рефлексия парағы |
шағым қалдыра аласыз













