Сабақтың басы
5 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Сәлемдесу.
2.Оқушыларды түгендеу.
Кіріспе-қызықтырушылық
кезеңі
Спорттық киімдеріне назар аудару. Жаңа сабақ
түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы
қайталау
|
Мұғалімнің мақтау, ынталандыру
сөздері
|
Ысқырық
Доп
|
Сабақтың ортасы
20 мин
10мин
|
Қатардағы
жаттығулар.
Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі,
дұрыс орындау. Арақашықтықты сақтау. Қозғалыстағы жаттығулар
тізбегі. Қолға, аяқа арналған бой жазу
жаттығулары.
Екі
қатарға тұру.
Жалпы дамыту,
жетілдіру жаттығулары. Созылуға, иілуге арналған жалпы
дамыту жаттығуларды орындау. Буындарды негізгі тапсырмаларды
орындауға дайындау.
Оқушыларды бір қатарлы сапқа
тұрғызу.
1.Гимнастикалық скамейкадан
секіру;
2.Гимнастикалық төсеніште алға
домалау.
«Ұсталмайтын бау»
Жерге ұзындығы 2 м бауды қояды, баудың екі
жағынан оның ұштарына қарай бір-бірден жарысқа қатысушылар тұрады
(бау ойыншылардың тізелерінің арасында
болады).
Ойынның мазмұны. Ойыншылар жетекшінің нұсқаулығы
бойынша әрекеттерді орындайды (қолдары алға, екі жаққа, жоғары,
белге және т.б). Ойыншының сигналы бойынша ойыншылар жылдам иіледі
және бауды аяқ астарынан суырып алуға тырысады. Мұны бірінші
орындайтын адам жеңеді. Ойынды топпен жүргізуге болады. Еденде
диаметрі 40—60 см шеңбер сызылады. Шеңберде көздері байланған
ойыншылар тұрады.Жетекшінің сигналы бойынша ойыншы шеңберден шығып,
8 қадам алға басуы керек және қайтадан шеңберге келіп, 8 қадам
артқа жасауы керек.Шеңберге қайтып келе алған ойыншы
жеңеді
Тепе-теңдік
жаттығулары:
1.Қарлығаш жасау.
2.
Қолды жайып, аяқтың ұшымен жүру.
3.Жартылай отырып, өкшені көтеріп
бұрылу.
4.Тізені жоғары көтере жүру, жаттығуларын дамыта
үйрету. Топтарды жаттығуларын бірнеше рет жасағаннан кейін
орындарын алмастыру.
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар тұрып қалмай, дұрыс жасауды
көрсетеді.Жаттығуларды қауіпсіздік ережесін сақтап, достарының
көмегімен ережелерді
Көрсетеді. Жаттығулардың дұрыс орындалуын
қадағалау.
Сыныптың көмегімен
жасау.
|
Қол
шапалақ арқылы бағалау.
Стикерлер арқылы өз-өздерін
бағалау
|
Ақпарат жазылған А4
Кеңістік бос орын.
Доп
Қауіпсіздік ережелері
|
Сабақтың соңы 5мин
|
Кері байланыс:
1.Сәтті шыққаны ….
2.Келесі қадамда нені ескеру
керек?
Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер
мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап,
сабақты қорытындылайды.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Оқушылардың жауаптарына толықтырулар енгізіп
отыру.
|
Рефлексия парағы
|