Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы







     

    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg







































    Дене шынықтыру пәнінен 4-сыныпқа арғалған сабақ жоспары

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: 1.Қауіпсіздік ережесі.
    Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

    Бөлім:

    5-бөлім *Гимнастика /кросс/ даярлық негіздері

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қауіпсіздік ережесі.
    Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    1.Денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығу түрлерімен танысады;

    2.Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    3.Жаттығу жасау барысында жаттығуларды ережелерге сай жасайды.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

    І-топ:

    ІІ-топ:

    Топтың ережесі:

    1. ТҚЕ сақтау.

    2. Топ басшысына бағыну.

    3. Белсенді болу.

    4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    Интернет ресурстары

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Жаттығу жасайды.


    1.Қазақттың қандай ұлттық ойындарын білесіздер?

    2.Асық ату ойынының ережелері қандай?

    3.Ұлттық ойындардың артықшылықтары қандай?

    https://youtu.be/wZdX7LqpEPQ

    Берілген сілтеме бойынша гимнастикалық жаттығу жасайды.


    Саптағы жаттығулар:

    Оңға,солға,айналып бұрылу.

    Секіріп бұрылу.

    Жүру:

    Аяқтың ұшымен, өкшемен,

    Аяқтың ішкі, сыртқы жағымен.

    Отырып, жартылай отырып жүру.

    Назар аудару жаттығулар:

    - жүріс

    - жүгіріс

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады.

    «Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың башпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Дәл осыны екінші аяқпен істеу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді.

    Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбиелеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген.


    Топтық жұмыс.

    «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі.

    Мақсаты: Дене тәрбиесін жүзеге асыру – денсаулықты нығайту, білім беру, дамыту, тәрбиелеу міндеттерін шешуге арналған. Жеке тұлғаның денсаулық деңгейін арттыру, табиғи күш-қуатын нығайту, дене мүшелерін гигиеналық негіздері мен дене- қозғалыс қабілеті мүмкіндіктеріне сай, өз бетінше қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындап, өзін- өзі үнемі дамытып, көңілді де сергек жүруге баулиды. 

    https://youtu.be/MfYxLMTSWLE

    Берілген сілтеме бойынша бейне-роликті көріп,топтық ұжым ретінде қайталайды.

    Дескриптор:

    -Бейнероликті мұқият көреді.

    -Топ ішінде бейнеролик желісін талқылайды.

    -Өз ойын, пікірін топ ішінде бір-бірімен бөліседі.

    -Топтар арасында топтық шешім бойынша пікір алмасады.


    Оқушыларды ынталандыру мақсатында

    «От шашу» әдісі арқылы топтар арасында оқушылар бір-бірін бағалайды.



    Жеке, ұжымдық жұмыс

    Сапта тұрған кезде ара-қашықтықты сақтап тұрыңыз. «Түзел!» деген бұйрықта оң жаққа қарай басты бұрып, түзеліңіз. «Тік тұр!» командасын орындау кезінде бастапқы қалыпқа түсіңіз. Саптағы жаттығуды жасаңыз.

    Сапатағы жаттығулар: тұрып бұрылу, жүру, жүріп келіп бұрылу және орнында тұрып бұрылу әдістерін көрсету.



    Дескриптор:

    -Саптық жттығуларды біледі

    -Бөліну әдістері кезінде қателіктер жібермейді

    -Сапта жүру, бұрлу , тұруды меңгерген

    -Сапта дұрыс жүруді, ара-қашықтықты қатесіз орындайды

    -Қауіп-қатерді анықтый алады


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: 2.Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (аяқ күшін дамыту жаттығулары

    Бөлім:

    5-бөлім *Гимнастика /кросс/ даярлық негіздері

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    4.3.3.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    Күшті арттыратын жаттығулар адамның шапшаңдық, күштілік, төзімділік қасиет — қабілеттерін дамытудың негізгі болғандықтан, дене жаттығуларды үздіксіз және жеткілікті мөлшерде орындап отыру.Күш қабілетін жетілдіру үшін жаттығулардың төменгідей түрлерін орындау,сәйкесінше жаттығудан кейінгі дене қалпын бақылауда ұстау.

    Сабақтың мақсаты:

    Ғылыми мәні мен тәжірибе жинақтай отырып, бұл ілім адамның дене тәрбиесі және де оның қимыл-қозғалысы кезіндегі процесінің заңдылықтарын ашу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. а)қимыл – қозғалыс қабілеттері-нің қалыптасуы-на дене тәрбиесі жаттығуларының тигізетін әсері

    б)Оқушылар-ды топтастыру.





    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

    І-топ:

    ІІ-топ:

    Топтың ережесі:

    1. ТҚЕ сақтау.

    2. Топ басшысына бағыну.

    3. Белсенді болу.

    4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу»

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    12 Ақпан 2024
    463
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дене шынықтыру 4 сынып 3 тоқсан 382 бұйрық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дене шынықтыру 4 сынып 3 тоқсан 382 бұйрық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дене шынықтыру 4 сынып 3 тоқсан 382 бұйрық
    Материалдың қысқаша нұсқасы







     

    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg







































    Дене шынықтыру пәнінен 4-сыныпқа арғалған сабақ жоспары

    Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: 1.Қауіпсіздік ережесі.
    Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

    Бөлім:

    5-бөлім *Гимнастика /кросс/ даярлық негіздері

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қауіпсіздік ережесі.
    Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    1.Денсаулықты нығайтуға байланысты жаттығу түрлерімен танысады;

    2.Жаттығу түрлерін көрсетеді;

    3.Жаттығу жасау барысында жаттығуларды ережелерге сай жасайды.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

    І-топ:

    ІІ-топ:

    Топтың ережесі:

    1. ТҚЕ сақтау.

    2. Топ басшысына бағыну.

    3. Белсенді болу.

    4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    Интернет ресурстары

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Жаттығу жасайды.


    1.Қазақттың қандай ұлттық ойындарын білесіздер?

    2.Асық ату ойынының ережелері қандай?

    3.Ұлттық ойындардың артықшылықтары қандай?

    https://youtu.be/wZdX7LqpEPQ

    Берілген сілтеме бойынша гимнастикалық жаттығу жасайды.


    Саптағы жаттығулар:

    Оңға,солға,айналып бұрылу.

    Секіріп бұрылу.

    Жүру:

    Аяқтың ұшымен, өкшемен,

    Аяқтың ішкі, сыртқы жағымен.

    Отырып, жартылай отырып жүру.

    Назар аудару жаттығулар:

    - жүріс

    - жүгіріс

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады.

    «Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың башпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Дәл осыны екінші аяқпен істеу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді.

    Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбиелеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген.


    Топтық жұмыс.

    «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі.

    Мақсаты: Дене тәрбиесін жүзеге асыру – денсаулықты нығайту, білім беру, дамыту, тәрбиелеу міндеттерін шешуге арналған. Жеке тұлғаның денсаулық деңгейін арттыру, табиғи күш-қуатын нығайту, дене мүшелерін гигиеналық негіздері мен дене- қозғалыс қабілеті мүмкіндіктеріне сай, өз бетінше қимыл-қозғалыс жаттығуларын орындап, өзін- өзі үнемі дамытып, көңілді де сергек жүруге баулиды. 

    https://youtu.be/MfYxLMTSWLE

    Берілген сілтеме бойынша бейне-роликті көріп,топтық ұжым ретінде қайталайды.

    Дескриптор:

    -Бейнероликті мұқият көреді.

    -Топ ішінде бейнеролик желісін талқылайды.

    -Өз ойын, пікірін топ ішінде бір-бірімен бөліседі.

    -Топтар арасында топтық шешім бойынша пікір алмасады.


    Оқушыларды ынталандыру мақсатында

    «От шашу» әдісі арқылы топтар арасында оқушылар бір-бірін бағалайды.



    Жеке, ұжымдық жұмыс

    Сапта тұрған кезде ара-қашықтықты сақтап тұрыңыз. «Түзел!» деген бұйрықта оң жаққа қарай басты бұрып, түзеліңіз. «Тік тұр!» командасын орындау кезінде бастапқы қалыпқа түсіңіз. Саптағы жаттығуды жасаңыз.

    Сапатағы жаттығулар: тұрып бұрылу, жүру, жүріп келіп бұрылу және орнында тұрып бұрылу әдістерін көрсету.



    Дескриптор:

    -Саптық жттығуларды біледі

    -Бөліну әдістері кезінде қателіктер жібермейді

    -Сапта жүру, бұрлу , тұруды меңгерген

    -Сапта дұрыс жүруді, ара-қашықтықты қатесіз орындайды

    -Қауіп-қатерді анықтый алады


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.

    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: 2.Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту (аяқ күшін дамыту жаттығулары

    Бөлім:

    5-бөлім *Гимнастика /кросс/ даярлық негіздері

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    4.3.3.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    Күшті арттыратын жаттығулар адамның шапшаңдық, күштілік, төзімділік қасиет — қабілеттерін дамытудың негізгі болғандықтан, дене жаттығуларды үздіксіз және жеткілікті мөлшерде орындап отыру.Күш қабілетін жетілдіру үшін жаттығулардың төменгідей түрлерін орындау,сәйкесінше жаттығудан кейінгі дене қалпын бақылауда ұстау.

    Сабақтың мақсаты:

    Ғылыми мәні мен тәжірибе жинақтай отырып, бұл ілім адамның дене тәрбиесі және де оның қимыл-қозғалысы кезіндегі процесінің заңдылықтарын ашу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. а)қимыл – қозғалыс қабілеттері-нің қалыптасуы-на дене тәрбиесі жаттығуларының тигізетін әсері

    б)Оқушылар-ды топтастыру.





    Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

    І-топ:

    ІІ-топ:

    Топтың ережесі:

    1. ТҚЕ сақтау.

    2. Топ басшысына бағыну.

    3. Белсенді болу.

    4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

    5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу»

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 4 сынып
    12.02.2024
    463
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации