Материалдар / Дене шынықтыру 6 сынып 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дене шынықтыру 6 сынып 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру 6 сынып 4 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
116
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



IV тоқсан

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


Мектеп


Мұғалімнің аты-жөні


Сынып


Күні


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Бөлім

7. Ойын арқылы дағдыларды жақсарту

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту

Оқу мақсаттары

6.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу

Сабақ мақсаттары

Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

Бағалау критерийі

Берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.


Дене жаттығуларымен айналысу үшін үлкен бос кеңістік, ысқырық, футбол добы.


Сабақтың

ортасы

30 минут

(С, ЖЖ, ҚБ) Мұғалім қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама жүргізіп жатыр.

Ойыншыларға ойын барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау керек екендерін түсіндіру керек.


(Т, ЖЖ, Тәж., К) «Допты аяқпен беру». Ойыншылар екі топқа бөлінеді (5-6 адамнан), олардың әрқайсысы арақашықтығы қол созымдай етіп шеңбер құрып тұрады. Сонда 2 шеңбер шығады. Ойыншылар шеңберде тұрып нөмір ретімен саналады. Бірінші нөмірлер өздерінің шеңберінің ортасына тұрады да, алдарына допты қояды. Шеңбер бойымен тұрғандар өз орындарын сызықпен немесе дөңгелектермен белгілеуге болады. Ортақ белгі бойынша ортада тұрған оқушылар допты аяқтарымен екінші нөмірлерге беріп, олардан қайта дәл солай алады да, үшіншілерге береді. Олардан пас алғаннан кейін допты төртінші нөмірлерге береді және әрі қарай т.с.с.

- ойынның дұрыс орындалуына назар аудару;

бүкіл топ тапсырманы орындағаннан кейін қателіктерді анықтап, түзету керек;

Ереже бойынша шеңберде тұрған қандай да болмасын ойыншыны өткізуге тыйым салынады. Допты міндетті түрде табанмен тоқтатып немесе тезірек әрі қиын болса да, тоқтатпай бірден беру керек.

Сұрақ: Сіздер допты меңгеру дағдыларын қалай жетілдіресіздер?

Тапсырмаларды орындаңыз:

- ойындағы қауіпсіздік ережесін еске түсіріңіз;

- сыныптасыңызбен талқылаңыз, ойын кезінде ережеге сай әрекет етіңіз.

Арнайы дайындық жаттығулары:

- допты жоғары лақтырып, сол қолмен қағып алу;

- оң қолмен лақтырып, сол қолмен қағып алу;

- допты аяқтың астымен өткізу.

«Доп үшін күрес» ойыны:

Дескриптор

- допқа иелік етуге арналған арнайы жаттығуларды орындайды;

- сәтсіздіктердің себептерін айтады;

- доп үшін күрес жекпе-жегінде берілген уақытты толық пайдаланады.


Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 81


Мектеп


Мұғалімнің аты-жөні


Сынып


Күні


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Бөлім

7. Ойын арқылы дағдыларды жақсарту

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту

Оқу мақсаттары

6.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу

Сабақ мақсаттары

Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

Бағалау критерийі

Берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.


Дене жаттығуларымен айналысу үшін үлкен бос кеңістік, ысқырық, футбол добы.

Ғаламтор ресурстарына сілтеме:

Қозғалмалы ойындар. http://www.dou459.forchel.ru/blogs/sportiya/a/502-Podvizhnyie-igryi-dlya-obucheniya-igre-v-futbol.html

Сабақтың

ортасы

30 минут

(С, ЖЖ, ҚБ) Мұғалім қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама жүргізіп жатыр.

Ойыншыларға ойын барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау керек екендерін түсіндіру керек.


(Т, ЖЖ, Тәж., К) «Допты аяқпен беру». Ойыншылар екі топқа бөлінеді (5-6 адамнан), олардың әрқайсысы арақашықтығы қол созымдай етіп шеңбер құрып тұрады. Сонда 2 шеңбер шығады. Ойыншылар шеңберде тұрып нөмір ретімен саналады. Бірінші нөмірлер өздерінің шеңберінің ортасына тұрады да, алдарына допты қояды. Шеңбер бойымен тұрғандар өз орындарын сызықпен немесе дөңгелектермен белгілеуге болады. Ортақ белгі бойынша ортада тұрған оқушылар допты аяқтарымен екінші нөмірлерге беріп, олардан қайта дәл солай алады да, үшіншілерге береді. Олардан пас алғаннан кейін допты төртінші нөмірлерге береді және әрі қарай т.с.с.

- ойынның дұрыс орындалуына назар аудару;

бүкіл топ тапсырманы орындағаннан кейін қателіктерді анықтап, түзету керек;

Ереже бойынша шеңберде тұрған қандай да болмасын ойыншыны өткізуге тыйым салынады. Допты міндетті түрде табанмен тоқтатып немесе тезірек әрі қиын болса да, тоқтатпай бірден беру керек.

Сұрақ: Сіздер допты меңгеру дағдыларын қалай жетілдіресіздер?

Тапсырмаларды орындаңыз:

- ойындағы қауіпсіздік ережесін еске түсіріңіз;

- сыныптасыңызбен талқылаңыз, ойын кезінде ережеге сай әрекет етіңіз.

Арнайы дайындық жаттығулары:

- допты жоғары лақтырып, сол қолмен қағып алу;

- оң қолмен лақтырып, сол қолмен қағып алу;

- допты аяқтың астымен өткізу.

«Доп үшін күрес» ойыны:

Дескриптор

- допқа иелік етуге арналған арнайы жаттығуларды орындайды;

- сәтсіздіктердің себептерін айтады;

- доп үшін күрес жекпе-жегінде берілген уақытты толық пайдаланады.


Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақты қорытындылау:

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.































































ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 82


Мектеп


Мұғалімнің аты-жөні


Сынып

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!