Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дене шынықтыру 6 сынып 4 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
IV тоқсан
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Мектеп |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
Сынып |
|
Күні |
|
Қатысушылар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
|
Бөлім |
7. Ойын арқылы дағдыларды жақсарту |
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту |
Оқу мақсаттары |
6.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
Бағалау критерийі |
Берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
|
Дене жаттығуларымен айналысу үшін үлкен бос кеңістік, ысқырық, футбол добы. |
Сабақтың ортасы 30 минут |
(С, ЖЖ, ҚБ) Мұғалім қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама жүргізіп жатыр. |
Ойыншыларға ойын барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау керек екендерін түсіндіру керек. |
||
(Т, ЖЖ, Тәж., К) «Допты аяқпен беру». Ойыншылар екі топқа бөлінеді (5-6 адамнан), олардың әрқайсысы арақашықтығы қол созымдай етіп шеңбер құрып тұрады. Сонда 2 шеңбер шығады. Ойыншылар шеңберде тұрып нөмір ретімен саналады. Бірінші нөмірлер өздерінің шеңберінің ортасына тұрады да, алдарына допты қояды. Шеңбер бойымен тұрғандар өз орындарын сызықпен немесе дөңгелектермен белгілеуге болады. Ортақ белгі бойынша ортада тұрған оқушылар допты аяқтарымен екінші нөмірлерге беріп, олардан қайта дәл солай алады да, үшіншілерге береді. Олардан пас алғаннан кейін допты төртінші нөмірлерге береді және әрі қарай т.с.с. |
- ойынның дұрыс орындалуына назар аудару; бүкіл топ тапсырманы орындағаннан кейін қателіктерді анықтап, түзету керек; Ереже бойынша шеңберде тұрған қандай да болмасын ойыншыны өткізуге тыйым салынады. Допты міндетті түрде табанмен тоқтатып немесе тезірек әрі қиын болса да, тоқтатпай бірден беру керек. Сұрақ: Сіздер допты меңгеру дағдыларын қалай жетілдіресіздер? |
|||
Тапсырмаларды орындаңыз: - ойындағы қауіпсіздік ережесін еске түсіріңіз; - сыныптасыңызбен талқылаңыз, ойын кезінде ережеге сай әрекет етіңіз. Арнайы дайындық жаттығулары: - допты жоғары лақтырып, сол қолмен қағып алу; - оң қолмен лақтырып, сол қолмен қағып алу; - допты аяқтың астымен өткізу. «Доп үшін күрес» ойыны: Дескриптор - допқа иелік етуге арналған арнайы жаттығуларды орындайды; - сәтсіздіктердің себептерін айтады; - доп үшін күрес жекпе-жегінде берілген уақытты толық пайдаланады. |
||||
|
||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 81
Мектеп |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
Сынып |
|
Күні |
|
Қатысушылар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
|
Бөлім |
7. Ойын арқылы дағдыларды жақсарту |
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту |
Оқу мақсаттары |
6.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу |
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
Бағалау критерийі |
Берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
|
Дене жаттығуларымен айналысу үшін үлкен бос кеңістік, ысқырық, футбол добы. Ғаламтор ресурстарына сілтеме: Қозғалмалы ойындар. http://www.dou459.forchel.ru/blogs/sportiya/a/502-Podvizhnyie-igryi-dlya-obucheniya-igre-v-futbol.html |
Сабақтың ортасы 30 минут |
(С, ЖЖ, ҚБ) Мұғалім қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама жүргізіп жатыр. |
Ойыншыларға ойын барысында қауіпсіздік ережелерін сақтау керек екендерін түсіндіру керек. |
||
(Т, ЖЖ, Тәж., К) «Допты аяқпен беру». Ойыншылар екі топқа бөлінеді (5-6 адамнан), олардың әрқайсысы арақашықтығы қол созымдай етіп шеңбер құрып тұрады. Сонда 2 шеңбер шығады. Ойыншылар шеңберде тұрып нөмір ретімен саналады. Бірінші нөмірлер өздерінің шеңберінің ортасына тұрады да, алдарына допты қояды. Шеңбер бойымен тұрғандар өз орындарын сызықпен немесе дөңгелектермен белгілеуге болады. Ортақ белгі бойынша ортада тұрған оқушылар допты аяқтарымен екінші нөмірлерге беріп, олардан қайта дәл солай алады да, үшіншілерге береді. Олардан пас алғаннан кейін допты төртінші нөмірлерге береді және әрі қарай т.с.с. |
- ойынның дұрыс орындалуына назар аудару; бүкіл топ тапсырманы орындағаннан кейін қателіктерді анықтап, түзету керек; Ереже бойынша шеңберде тұрған қандай да болмасын ойыншыны өткізуге тыйым салынады. Допты міндетті түрде табанмен тоқтатып немесе тезірек әрі қиын болса да, тоқтатпай бірден беру керек. Сұрақ: Сіздер допты меңгеру дағдыларын қалай жетілдіресіздер? |
|||
Тапсырмаларды орындаңыз: - ойындағы қауіпсіздік ережесін еске түсіріңіз; - сыныптасыңызбен талқылаңыз, ойын кезінде ережеге сай әрекет етіңіз. Арнайы дайындық жаттығулары: - допты жоғары лақтырып, сол қолмен қағып алу; - оң қолмен лақтырып, сол қолмен қағып алу; - допты аяқтың астымен өткізу. «Доп үшін күрес» ойыны: Дескриптор - допқа иелік етуге арналған арнайы жаттығуларды орындайды; - сәтсіздіктердің себептерін айтады; - доп үшін күрес жекпе-жегінде берілген уақытты толық пайдаланады. |
||||
|
||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақты қорытындылау: Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді. Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады. Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді. |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 82
Мектеп |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
Сынып |
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |