Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дене шынықтыру 9 сынып 4 тоқсан 382 бұйрық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
Қысқа мерзімді жоспар
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік
ережесі. |
||||||
Оқу мақсаттары |
9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу; |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Командалық ойындарда ролдер мен міндеттерді анықтау, жүйелі жаттығулар жинағын орындағанда қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Әр түрлі қозғалмалы ойындарда рөлдер мен міндеттердің маңыздылығын анықтайды, ажыратады, жаттығулардың кешенінің реттілігін сақтап, жүйелі орындалуын көрсетеді. |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. |
Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
|
|
|||
Ортасы |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол)Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Оқушыларды екі топқа бөліп : Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын. Допты жалаушалар арасымен алып жүру |
(Б, Ж, Ф) Оқушылар шеңбер болып тұрады. Мұғалім шеңбердің ортасына 2-3 допты бірінен соң бірін домалатады. Доп тоқтамауы тиіс және шеңберден шықпауы тиіс. Оны аяқпен немесе қолмен итеруге болады. Егер оқушы ойынның шартын сәтті орындаса, мұғалім қосымша бірнеше допты ойынға қосады. Егер топ шеңбердің ортасына тұрып қалса, оны мұғалім алады. Шеңбердегі доп санын неғұрлым көпке жеткізу қажет. (Б, Ж, Тәж, Ф) Оқушылар шеңбер болып тұрады. Бастаушы шеңбердің ортасына тұрып, допты алып «Допты көкке!» деп лақтырады. Қалғандары шеңбердің ортасынан алысқа кетіп қалуға тырысады. Бастаушы тоқтап, орнынан қозғалмастан өзіне жақын тұрғанға допты лақтырады. Осылайша доп тиген ойыншы жүргізуші болады. Егер жүргізуші допты ұстай алмай қалса, «Тоқта!» деп айқайлайды. Допты көкке лақтырып, ойынды жалғастырады. (Б, Ж, К, Ф) Оқушылар шеңберде тұрып, допты түсіріп алмай көршісіне жылдам беруге тырысады. (Б, Тж, Ф) «Қол хоккейі». Ойын алаңы волейбол алаңының көлемінен аспайды. 5-6 оқушыдан тұратын ойыншылар шағын допты қолдарымен домалатады. Ойынның мақсаты – допты бір-біріне беру арқылы және жеке өзі болып қарсыластың жағына қарай, сызықтан өткізу. Топтың сәтті әрекеттері бір ұпаймен бағаланады. |
|
|
|||
Соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі: Теориялық және практикалық жаттығуларда мұғалім командалық ойындарды ойнаған кезде, әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді. Оқушылар таңдаған белгілі ойындарға балалардың қызығушылықтарын қолдап және дамытып, дағдыларын бақылау. |
|
|
Қысқа мерзімді жоспар
|
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Ойын жағдайында допты игеру техникасы (Волейбол, алаңдағы қозғалыстар) ӨҚН Жастардың денсаулығы және өмір сүру тұрпаты |
||||||
Оқу мақсаттары |
9.1.1.1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||||
Жетістік критерийлері |
Дене жаттығуларын орындау кезінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|||
Ортасы |
Б.Т.Ж.К)(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп : |
Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен
3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Рефлексиялық сұраұтарға жауап береді:
1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба? |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды балдық бағалауы жүргізіледі. |
Қысқа мерзімді жоспар
|
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Ойын кеңістігі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |