Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы










    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg



































    Қысқа мерзімді жоспар


    Күні:


    Сынып:



    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. 
    Ойын жағдайында допты игеру техникасы
    (Волейбол. Ойын ережелері ) ӨҚН Жара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Оқу мақсаттары

    9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

    Сабақ мақсаттары

    Командалық ойындарда ролдер мен міндеттерді анықтау, жүйелі жаттығулар жинағын орындағанда қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау.

    Жетістік критерийлері

    Әр түрлі қозғалмалы ойындарда рөлдер мен міндеттердің маңыздылығын анықтайды, ажыратады, жаттығулардың кешенінің реттілігін сақтап, жүйелі орындалуын көрсетеді.

    Тілдік мақсаттар


    шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс

    кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Физики,музыка,биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану

    Бастапқы білім


    Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар

    Сабақ барысы

    Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

    Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Дайындық бөлімі.

    Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру.

    Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.



    Ортасы

    (Б.Т.Ж.К)(Футбол)Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін.

    Оқушыларды екі топқа бөліп :

    Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын.

    Допты жалаушалар арасымен алып жүру

    (Б, Ж, Ф) Оқушылар шеңбер болып тұрады. Мұғалім шеңбердің ортасына 2-3 допты бірінен соң бірін домалатады. Доп тоқтамауы тиіс және шеңберден шықпауы тиіс. Оны аяқпен немесе қолмен итеруге болады. Егер оқушы ойынның шартын сәтті орындаса, мұғалім қосымша бірнеше допты ойынға қосады. Егер топ шеңбердің ортасына тұрып қалса, оны мұғалім алады. Шеңбердегі доп санын неғұрлым көпке жеткізу қажет.

    (Б, Ж, Тәж, Ф) Оқушылар шеңбер болып тұрады. Бастаушы шеңбердің ортасына тұрып, допты алып «Допты көкке!» деп лақтырады. Қалғандары шеңбердің ортасынан алысқа кетіп қалуға тырысады. Бастаушы тоқтап, орнынан қозғалмастан өзіне жақын тұрғанға допты лақтырады. Осылайша доп тиген ойыншы жүргізуші болады. Егер жүргізуші допты ұстай алмай қалса, «Тоқта!» деп айқайлайды. Допты көкке лақтырып, ойынды жалғастырады.

    (Б, Ж, К, Ф) Оқушылар шеңберде тұрып, допты түсіріп алмай көршісіне жылдам беруге тырысады.

    (Б, Тж, Ф) «Қол хоккейі». Ойын алаңы волейбол алаңының көлемінен аспайды. 5-6 оқушыдан тұратын ойыншылар шағын допты қолдарымен домалатады. Ойынның мақсаты – допты бір-біріне беру арқылы және жеке өзі болып қарсыластың жағына қарай, сызықтан өткізу. Топтың сәтті әрекеттері бір ұпаймен бағаланады.



    Соңы

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:


    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:

    Теориялық және практикалық жаттығуларда мұғалім командалық ойындарды ойнаған кезде, әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді. Оқушылар таңдаған белгілі ойындарға балалардың қызығушылықтарын қолдап және дамытып, дағдыларын бақылау.







    Қысқа мерзімді жоспар




    Күні:


    Сынып:



    Сабақ тақырыбы

    Ойын жағдайында допты игеру техникасы (Волейбол, алаңдағы қозғалыстар) ӨҚН Жастардың денсаулығы және өмір сүру тұрпаты

    Оқу мақсаттары

    9.1.1.1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Жетістік критерийлері

    Дене жаттығуларын орындау кезінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Тілдік мақсаттар


    шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс

    кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Физики,музыка,биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану

    Бастапқы білім


    Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар

    Сабақ барысы

    Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

    Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

    1 топ: Кітап

    2 топ: Дәптер

    3 топ: Қаламсап


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


    (Қазіргі жағдайда)

    ДК экраны

    Ортасы

    Б.Т.Ж.К)(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін.

    Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :


    Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу

    Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен

    2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу

    Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен

    3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу

    Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу

    Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын

    Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.



    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Рефлексиялық сұраұтарға жауап береді:


    1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер.

    2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің?

    3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба?


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.


    Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды балдық бағалауы жүргізіледі.

    Рисунок 23



    Қысқа мерзімді жоспар




    Күні:


    Сынып:



    Сабақ тақырыбы

    Ойын кеңістігі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    12 Ақпан 2024
    494
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дене шынықтыру 9 сынып 4 тоқсан 382 бұйрық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дене шынықтыру 9 сынып 4 тоқсан 382 бұйрық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дене шынықтыру 9 сынып 4 тоқсан 382 бұйрық
    Материалдың қысқаша нұсқасы










    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg



































    Қысқа мерзімді жоспар


    Күні:


    Сынып:



    Сабақ тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. 
    Ойын жағдайында допты игеру техникасы
    (Волейбол. Ойын ережелері ) ӨҚН Жара мен жарақат алу және басқа да келеңсіз жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Оқу мақсаттары

    9.3.4.1 денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу;

    Сабақ мақсаттары

    Командалық ойындарда ролдер мен міндеттерді анықтау, жүйелі жаттығулар жинағын орындағанда қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау.

    Жетістік критерийлері

    Әр түрлі қозғалмалы ойындарда рөлдер мен міндеттердің маңыздылығын анықтайды, ажыратады, жаттығулардың кешенінің реттілігін сақтап, жүйелі орындалуын көрсетеді.

    Тілдік мақсаттар


    шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс

    кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Физики,музыка,биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану

    Бастапқы білім


    Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар

    Сабақ барысы

    Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

    Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Дайындық бөлімі.

    Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру.

    Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.



    Ортасы

    (Б.Т.Ж.К)(Футбол)Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін.

    Оқушыларды екі топқа бөліп :

    Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын.

    Допты жалаушалар арасымен алып жүру

    (Б, Ж, Ф) Оқушылар шеңбер болып тұрады. Мұғалім шеңбердің ортасына 2-3 допты бірінен соң бірін домалатады. Доп тоқтамауы тиіс және шеңберден шықпауы тиіс. Оны аяқпен немесе қолмен итеруге болады. Егер оқушы ойынның шартын сәтті орындаса, мұғалім қосымша бірнеше допты ойынға қосады. Егер топ шеңбердің ортасына тұрып қалса, оны мұғалім алады. Шеңбердегі доп санын неғұрлым көпке жеткізу қажет.

    (Б, Ж, Тәж, Ф) Оқушылар шеңбер болып тұрады. Бастаушы шеңбердің ортасына тұрып, допты алып «Допты көкке!» деп лақтырады. Қалғандары шеңбердің ортасынан алысқа кетіп қалуға тырысады. Бастаушы тоқтап, орнынан қозғалмастан өзіне жақын тұрғанға допты лақтырады. Осылайша доп тиген ойыншы жүргізуші болады. Егер жүргізуші допты ұстай алмай қалса, «Тоқта!» деп айқайлайды. Допты көкке лақтырып, ойынды жалғастырады.

    (Б, Ж, К, Ф) Оқушылар шеңберде тұрып, допты түсіріп алмай көршісіне жылдам беруге тырысады.

    (Б, Тж, Ф) «Қол хоккейі». Ойын алаңы волейбол алаңының көлемінен аспайды. 5-6 оқушыдан тұратын ойыншылар шағын допты қолдарымен домалатады. Ойынның мақсаты – допты бір-біріне беру арқылы және жеке өзі болып қарсыластың жағына қарай, сызықтан өткізу. Топтың сәтті әрекеттері бір ұпаймен бағаланады.



    Соңы

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:


    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:

    Теориялық және практикалық жаттығуларда мұғалім командалық ойындарды ойнаған кезде, әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді. Оқушылар таңдаған белгілі ойындарға балалардың қызығушылықтарын қолдап және дамытып, дағдыларын бақылау.







    Қысқа мерзімді жоспар




    Күні:


    Сынып:



    Сабақ тақырыбы

    Ойын жағдайында допты игеру техникасы (Волейбол, алаңдағы қозғалыстар) ӨҚН Жастардың денсаулығы және өмір сүру тұрпаты

    Оқу мақсаттары

    9.1.1.1 үлкен ауқымдағы арнайы спорттық қимыл әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты салыстыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Жетістік критерийлері

    Дене жаттығуларын орындау кезінде қауіпсіз жұмыс істеу

    Тілдік мақсаттар


    шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс

    кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Физики,музыка,биология

    АКТ қолдану дағдылары

    Планшет қолдану

    Бастапқы білім


    Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар

    Сабақ барысы

    Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

    Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

    3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


    Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

    1 топ: Кітап

    2 топ: Дәптер

    3 топ: Қаламсап


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


    (Қазіргі жағдайда)

    ДК экраны

    Ортасы

    Б.Т.Ж.К)(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін.

    Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :


    Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу

    Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен

    2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу

    Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен

    3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу

    Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу

    Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын

    Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.



    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Рефлексиялық сұраұтарға жауап береді:


    1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер.

    2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің?

    3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба?


    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.


    Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды балдық бағалауы жүргізіледі.

    Рисунок 23



    Қысқа мерзімді жоспар




    Күні:


    Сынып:



    Сабақ тақырыбы

    Ойын кеңістігі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 9 сынып
    12.02.2024
    494
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұрлан Талдау
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации