Дене шынықтыру мұғалімінің жұмыс тәжірибесінен: мотивацияны, қозғалысты және сенімділікті қалыптастырамыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дене шынықтыру мұғалімінің жұмыс тәжірибесінен: мотивацияны, қозғалысты және сенімділікті қалыптастырамыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақалада оқушылардың дене белсенділігімен айналысуға тұрақты мотивациясын қалыптастыру тұрғысынан дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастырудың практикалық тәжірибесі қарастырылады. Автор жеке тәсіл әдістерімен, тәжірибеден алынған мысалдармен, сондай-ақ әртүрлі дене шынықтыру деңгейіндегі балалармен жұмыс істеу әдістерімен бөліседі. Ата-аналармен өзара әрекеттесуге, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға және салауатты өмір салтына құндылық қатынасты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дене шынықтыру мұғалімінің жұмыс тәжірибесінен: мотивацияны, қозғалысты және сенімділікті қалыптастырамыз

(Исаков Тургали Рысбаевич, дене шынықтыру пәнінің мұғалімі, «М.Горький атындағы ЖББМ» КММ, Шардара қаласы, Түркістан облысы)

Аннотация:

Мақалада оқушылардың дене белсенділігімен айналысуға тұрақты мотивациясын қалыптастыру тұрғысынан дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастырудың практикалық тәжірибесі қарастырылады. Автор жеке тәсіл әдістерімен, тәжірибеден алынған мысалдармен, сондай-ақ әртүрлі дене шынықтыру деңгейіндегі балалармен жұмыс істеу әдістерімен бөліседі. Ата-аналармен өзара әрекеттесуге, сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға және салауатты өмір салтына құндылық қатынасты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.


Кілт сөздер: дене шынықтыру, мотивация, жеке көзқарас, денсаулық, тәрбие, мектеп оқушылары, сыныптан тыс жұмыстар.


Мақала мәтіні:

Мектепте он жылдан астам уақыт жұмыс істей отырып, мен дене шынықтыру сабағы жай ғана қозғалу немесе "теориядан"үзіліс жасау мүмкіндігі емес екеніне көз жеткіземін. Бұл моториканы ғана емес, сонымен қатар мінез-құлық ерекшеліктерін, мінез-құлық мәдениетін, командалық рухты және сіздің денсаулығыңызға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыратын толыққанды білім беру процесі. Дене шынықтыру бүгінде спорттан әлдеқайда көп. Бұл жеке тұлғаны қалыптастыруға қосқан үлесі.

Менің жұмысымдағы басымдықтардың бірі-әр оқушыға жеке көзқарас. Бір сыныпта жақсы дене шынықтырумен айналысатын балалар және стандартты нормативтерді ұнатпайтындар немесе орындай алмайтындар болуы мүмкін. Менің міндетім-барлығына көзқарас табу: біреуге күшейтілген жүктемені ұсыну, ал біреуді қолдау және мотор белсенділігінен қорықпауға үйрету. Әркім өзін сәтті сезінуі өте маңызды, тіпті кішкентай жетістіктерде де-арқанмен секіруді, допты дұрыс ұстауды, қорықпай жүгіруді үйренді.

Мотивация-жұмыстағы басты мәселе. Балаларды қызықтыру үшін мен сабақтарды әртараптандыруға тырысамын: ашық ойын элементтерін қосамын, заманауи тәсілдерді қолданамын — мысалы, фитнес жаттығулары, спорттық челлендждер, уақыт тапсырмалары. Кейде мен тақырыптық сабақтарды өткіземін:" салауатты арқа"," күш пен үйлестіру"," реакция жылдамдығы " және т.б. балалар мұны міндет ретінде емес, қиындық және өзін көрсету мүмкіндігі ретінде қабылдайды.

Дене шынықтырудың тәрбиелік мәні де маңызды. Сабақтарда балалар командада жұмыс істеуге, ережелерді сақтауға, серіктестер мен қарсыластарды құрметтеуге үйренеді. Эстафеталар, ойындар мен жарыстар кезінде жауапкершілік, адалдық, өзіне деген сенімділік сезімі қалыптасады. Дене шынықтырумен айналысатын тұйық немесе ұялшақ баланың өзін қалай ашатынын, белсенді, сенімді болатынын көргенде өте жақсы.

Ата-аналармен жұмысты бөлек атап өткім келеді. Көбінесе физикалық белсенділіктің математика немесе орыс тілінен кем емес маңызды екенін түсіндіруге тура келеді. Ата-аналар баланы себепсіз сабақтан "босатуды" сұрайды. Мұндай жағдайларда мен диалог құруға тырысамын, қозғалыстың пайдасын дәлелді түрде түсіндіремін және қатысудың жұмсақ нұсқаларын ұсынамын.

Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға үлкен көңіл бөлемін: мектеп спартакиадалары, спорттық мерекелер, денсаулық күндері, туристік жорықтар. Бұл іс-шаралар денсаулықты ғана емес, мектеп қауымдастығын да нығайтады. Балалар өзара әрекеттесуді, бір-біріне көмектесуді, көшбасшылық пен жанашырлық танытуды үйренеді.

Мен өз жұмысымда сенімдімін: дене шынықтыру мұғалімінің басты мақсаты-спортшыны дайындау емес, қозғалысқа деген сүйіспеншілікті ояту, белсенді болу қуанышты, пайдалы және табиғи екенін көрсету. Егер оқушы сабақтан күлімсіреп шығып, қайтадан келгісі келсе, бұл дұрыс жасалғанын білдіреді.










1


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.04.2025
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі