Дене шынықтыру пәні мұғалімінің кәсіби дамудың жеке жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дене шынықтыру пәні мұғалімінің кәсіби дамудың жеке жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған кәсіби дамудың жеке жоспарына мақсаттарын, барған семинарларын, курстарын жазып толықтыруға болатын дайын кітапша ретінде жасалған жоспар,
Материалдың қысқаша нұсқасы




Бекітемін;

Мектеп директоры А.Б.Бришова


Дене тәрбиесі пәні

мұғалімі: ______________________________________________________________________





Бекітуге ұсынамын:


Бірлестік жетекшісі: Э.Б. Казмуканова





Мұғалімнің жеке өз іс-тәжірибесін қорытындылау

Шығарма аты, авторы, тақырыбы

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы

Қашан, қайда, кім тыңдады?







































































































































































































Мұғалімнің жеке өз іс-тәжірибесін қорытындылау

Шығарма аты, авторы, тақырыбы

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы

Қашан, қайда, кім тыңдады?













































































































































































































Өз білімін жетілдірудегі мақсаты __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мектептің өзекті мәселесі ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бірлестіктің өзекті мәселесі __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мұғалімнің өзекті мәселесі ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Мұғалімнің жеке өз іс-тәжірибесін қорытындылау

Шығарма аты, авторы, тақырыбы

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы

Қашан, қайда, кім тыңдады?









































































































































































































Психология – педагогикалық шығармалар

Кітап/шығармалар

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы













































































































































































Мұғалімнің өз бетінше білім алу жолдары

Семинарлар мен конференциялар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Мұғалімнің өз бетінше білім алу жолдары

Семинарлар мен конференциялар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Психология – педагогикалық шығармалар

Кітап/шығармалар

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы













































































































































































Мектептің әдістемелік жұмысына қатысты

Экскурсиялар, театрлар, концерт, мұражай, жарыстар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Мұғалімнің өз бетінше білім алу жолдары

Семинарлар мен конференциялар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Оқу – тәрбие жұмысын ұйымдастыру бағыты

Шебер сыныбы іс – тәжірибе алмасу бойынша іс - шаралар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы











































































































































































Мектептің әдістемелік жұмысына қатысты

Экскурсиялар, театрлар, концерт, мұражай, жарыстар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Мектептің әдістемелік жұмысына қатысты

Экскурсиялар, театрлар, концерт, мұражай, жарыстар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Оқу – тәрбие жұмысын ұйымдастыру бағыты

Шебер сыныбы іс – тәжірибе алмасу бойынша іс - шаралар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Оқу – тәрбие жұмысын ұйымдастыру бағыты

Шебер сыныбы іс – тәжірибе алмасу бойынша іс - шаралар

Қатысу оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Күнделікті саяси ақпарат құралдары

Газет журнал түрлі әлеуметтік желісі

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Күнделікті саяси ақпарат құралдары

Газет журнал түрлі әлеуметтік желісі

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы








































































































































































Күнделікті саяси ақпарат құралдары

Газет журнал түрлі әлеуметтік желісі

Оқудағы мақсаты

Уақыты

Формасы










































































































































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.12.2024
206
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі