|
№
р/с
|
Ауыспалы
тақырыптар
|
Сабақ
№
|
Сабақтардың
тақырыптары
|
Оқудың
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Ескер-тулер
|
|
А
|
Ә
|
Б
|
В
|
|
|
|
|
1-тоқсан
24
сағат
|
|
|
|
1
|
1-бөлім
Денсаулықты білу және түсіну 12
сағат
|
1
|
Қауіпсіздік
ережесі.
Дене шынықтыру дегеніміз
не? Бой сергіту
жаттығулары
|
1.3.4.1.
Бірқатар
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
2
|
Қауіпсіздік
ережесі.
Дене шынықтыру дегеніміз
не?
Спортық жүріс
әдістері
|
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы
түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
Қауіпсіздік
ережесі.
Дене шынықтыру дегеніміз
не?
Бірқалыпта жүгіру (екі
минут)
|
1.3.4.1.
Бірқатар
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
Күн тәртібі, таңғы жаттығу
және серігу.
Бағытты өзгертіп
жүгіру
|
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау
кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын
сипаттау.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
5
|
Күн тәртібі, таңғы жаттығу
және серігу. 3х10 м
жүгіру
|
1.3.3.1 Дене жаттығуларын
орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
6
|
Күн тәртібі, таңғы жаттығу
және серігу. Бірнеше орыннан секіру арқылы
жүгіру
|
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау
кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын
сипаттау.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
7
|
Жүгіру және
жүру
Кім
жүйрік?
|
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым
дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
8
|
Жүгіру және
жүру
Балапандар
|
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым
дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
9
|
Жүгіру және
жүру
Екпінмен және баяу жүріс
тәсілдерін дамыту
|
1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым
дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
10
|
|
10
|
Секіру және
лақтыру
Кіші допты қашықтыққа
лақтыру
|
1.1.1.1
дене
жаттығуларын орындауда
негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын білу,
жасайалу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
11
|
|
11
|
Секіру және
лақтыру
Кіші допты нысанаға
лақтыру
|
1.1.1.1
дене
жаттығуларын орындауда
негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын білу,
жасайалу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
12
|
|
12
|
Секіру және
лақтыру
Бір орыннан ұзындыққа
секіру
|
1.1.1.1
дене
жаттығуларын орындауда
негізгі қимыл-қозғалыс
машықтарын білу,
жасайалу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
2-бөлім Ойын арқылы өзара қатынас
және қарым-қатынас дағдыларын дамыту
12сағат
|
13
|
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы
ойындар
«Кызыл Ту»
ойыны
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау,айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
14
|
|
14
|
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы
ойындар
«Жылжымалы арқан»
ойыны
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау, айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
15
|
|
15
|
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы
ойындар
«Нөмірлерді шақыру»
ойыны
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау, айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
16
|
|
16
|
Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы
ойындар
«Үнсіз қоян»
ойыны
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау, айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
17
|
|
17
|
Бірқатар қимыл-қозғалыс
дағдылары шағын және
жұптасып
қарым-қатынас
жасау
дағдылары.«Аң және қуыспақ»
ойындары
|
1. 1. 2. 1 негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
18
|
|
18
|
Бірқатар қимыл-қозғалыс
дағдылары шағын және
жұптасып
қарым-қатынас
жасау
дағдылары.«Аң және қуыспақ»
ойындары
|
1. 1. 2. 1 негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
19
|
|
19
|
Бірқатар қимыл-қозғалыс
дағдылары шағын және
жұптасып
қарым-қатынас
жасау
дағдылары.«Орамал»
ойыны
|
1. 1. 2. 1 негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
20
|
|
20
|
Шағын топтарда және
жұптасып
қарым-қатынас жасау
дағдылары.Қимыл қозғалыс сапасын
дағдыландыруға арналған ойындар
|
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
21
|
|
21
|
Шағын топтарда және
жұптасып
қарым-қатынас жасау
дағдылары.Доппен өткізілетін ойындар
«Доппен қуыспақ»
|
1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде
қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және
түсіну
|
1
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
22
|
Шағын топтарда және
жұптасып
қарым-қатынас жасау
дағдылары.Нысанаға дәл тигізу
ойыны
|
1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде
қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және
түсіну
|
1
|
|
|
|
|
|
|
23
|
|
23
|
Дене тәрбиесінің
пайдасы. Спорттық – сауықтыру
ойындары
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
24
|
|
24
|
Дене тәрбиесінің
пайдасы. Спорттық – сауықтыру
ойындары
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2-тоқсан
24
сағат
|
|
25
|
4-бөлім Қазақтың ұлттық
қозғалыс ойындары 3 сағат
|
1
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру.
Аударыспақ
ойыны
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына
қатысу мүмкіндіктерін анықтау
|
1
|
|
|
|
|
*4-Тарау: +3
сағат
|
|
26
|
|
2
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру. Жаяу көкпар
ойыны
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына
қатысу мүмкіндіктерін анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
27
|
|
3
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру. Қол
күресі
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына
қатысу мүмкіндіктерін анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
28
|
3-бөлім Гимнастикалық
жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау 16
сағат
|
4
|
Қауіпсіздік
ережесі.
Сымбат және
үйлестіру. Саптық
жаттығулар
|
1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын
орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
29
|
|
5
|
Сымбат және
үйлестіру
Бір орында тұрып шеңберленген
бұрылу.
|
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау
кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын
сипаттау.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
6
|
Сымбат және
үйлестіру
Бір колоннадан екінші
коллоннаға және бір қатардан екінші қатарға
өту
|
1.3.2.1 Жаттығуларды орындау
кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын
сипаттау.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
31
|
|
7
|
Бірқатар гимнастикалық
фигуралар үйрену.
Колоннаға орналасқан қиғаштап
және қарама қарсы бағытта
|
1.1.2.1 Негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
32
|
|
8
|
Бірқатар гимнастикалық
фигуралар үйрену.
Спорттық құрылғылардың және
құрылғыларсыз орындалатын жаттығулар
|
1.1.2.1 Негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
33
|
|
9
|
Бірқатар гимнастикалық
фигуралар үйрену. Акробатикалық жаттығулар аяқы
бүгіп және тіктеп жаттығу
|
1.1.2.1 Негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
34
|
|
10
|
Қарапайым гимнастикалық
снарядтарда қозғалу. Гимнастикалық корпешелерде
орындалатын жаттығулар
|
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым
іс-қимылдарды білу және орындай алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
35
|
|
11
|
Қарапайым гимнастикалық
снарядтарда қозғалу. Бөрене үстіне қойылатын
кедергілерден аттап жүгіру
|
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым
іс-қимылдарды білу және орындай алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
36
|
|
12
|
Қарапайым гимнастикалық
снарядтарда қозғалу. Өрмелеу
жаттығулары
|
1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары
бойынша өзінің
күшті жақтарын және
кемшіліктерін сипаттай
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
37
|
|
13
|
Қарапайым гимнастикалық
снарядтарда қозғалу. Еңіс орналасқан орындық
гимнастикалық орындау, өрмелеу
|
1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары
бойынша өзінің
күшті жақтарын және
кемшіліктерін сипаттай
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
38
|
|
14
|
Сенің жеке физикалық
мүмкіндіктерің. Шалқалап жатып денені
көтеру
|
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
39
|
|
15
|
Сенің жеке физикалық
мүмкіндіктерің. Көпір жасап денені
қозғалту
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
40
|
|
16
|
Сенің жеке физикалық
мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін
жасау
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
41
|
|
17
|
Сенің жеке физикалық
мүмкіндіктерің. Көпір жасап денені
қозғалту
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
42
|
|
18
|
Сенің жеке физикалық
мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін
жасау
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
43
|
|
19
|
Сенің жеке физикалық
мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін
жасау
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44
|
4-бөлім Қазақтың ұлттық
қозғалыс ойындары 5 сағат
|
20
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру. Асық ату мен бес тас
ойыны
|
1.2.7.1 Дербес және топтық
қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді
білу
|
1
|
|
|
|
|
*4-Тарау: -3
сағат
|
|
45
|
|
21
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру.Асық ату мен бес тас
ойыны
|
1.2.7.1 Дербес және топтық
қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
46
|
|
22
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру.
Аударыспақ
ойыны
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына
қатысу мүмкіндіктерін анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
47
|
|
23
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру. Жаяу көкпар
ойыны
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына
қатысу мүмкіндіктерін анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
48
|
|
24
|
Қазақ халқының салт дәстүрі
мен мәдениетін таныстыру. Қол
күресі
|
1.3.5.1. Дене қимылдарына
қатысу мүмкіндіктерін анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
3-тоқсан
27
сағат
|
|
|
|
49
|
5-бөлім Ойын арқылы
қозғалыс дағдыларын үйрету 12 сағат
|
1
|
Қауіпсіздік
техникасы.
Дене белсенділігі кезіндегі
жүрек соғысы және тыныс алу.
|
1.3.4.1.
Бірқатар
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
50
|
|
2
|
Дене белсенділігі кезіндегі
жүрек соғысы және тыныс алу. «Жылжымалы арқан»
ойыны
|
1.3.3.1. Дене жаттығуларын
орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді
анықтау
|
|
|
|
|
|
|
|
51
|
|
3
|
Дене белсенділігі кезіндегі
жүрек соғысы және тыныс алу. «Орамал»
ойыны
|
1.3.3.1. Дене жаттығуларын
орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді
анықтау
|
|
|
|
|
|
|
|
52
|
|
4
|
Ойын-жеке физикалық
қасиеттерді дамыту құралы. «Жылжымалы арқан»
ойыны
|
1. 3. 1. 1 денсаулық туралы
жалпы түсінік алу, дене белсенділігін
ұғыну
|
|
|
|
|
|
|
|
53
|
|
5
|
Ойын-жеке физикалық
қасиеттерді дамыту құралы. «Нөмірлерді шақыру»
ойыны
|
1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары
бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
54
|
|
6
|
Ойын-жеке физикалық
қасиеттерді дамыту құралы. «Орамал»
ойыны
|
1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары
бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
55
|
|
7
|
Кеңістік динамикасы және
қозғалыс. Бағытты және екпінді
өзгертіп жүгіру
|
1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым
іс-қимылдарды білу және орындай алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
56
|
|
8
|
Кеңістік динамикасы және
қозғалыс. Қайталап 3*10 м
жүгіру
|
1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде
бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай
алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
57
|
|
9
|
Кеңістік динамикасы және
қозғалыс. Уақытты есепке алмай
қашықтыққа жүгіру
|
1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде
бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай
алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
58
|
|
10
|
Құралдармен қозғалмалы
ойындар. «Арқан
тарту»
|
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды
орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық
түсініктері туралы білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
59
|
|
11
|
Құралдармен қозғалмалы
ойындар. «Пионербол»
|
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр
түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ
пен бір қалыптылық түсініктері туралы
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
60
|
|
12
|
Құралдармен қозғалмалы
ойындар. Эстафеталық
ойындар
|
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр
түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ
пен бір қалыптылық түсініктері туралы
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61
|
6-бөлім Қозғалмалы ойындар
арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту
15
сағат
|
13
|
Түрлі жаттығулар арқылы
денені басқару дағдылары.Саптық
жаттығулар
|
1.3.4.1.
Бірқатар
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
62
|
|
14
|
Түрлі жаттығулар арқылы
денені басқару дағдылары.Бір орында тұрып шеңберленген
бұрылу.
|
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
63
|
|
15
|
Түрлі жаттығулар арқылы
денені басқару дағдылары.Бір колоннадан екінші
коллоннаға және бір қатардан екінші қатарға
өту
|
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
64
|
|
16
|
Тірек-қимыл жаттығуларын
дамыту. Таянып тұрған қалыпта
орындалатын жаттығулар
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастайды, айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
65
|
|
17
|
Тірек-қимыл жаттығуларын
дамыту. Түрегеліп тұрып және жатып
таянып орындалатын жаттығулар
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастайды, айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
66
|
|
18
|
Доппен
ойын.Пионербол
ойыны
|
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
67
|
|
19
|
Доппен
ойын.Пионербол
ойыны
|
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
68
|
|
20
|
Доппен
ойын.Пионербол
ойыны
|
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
69
|
|
21
|
Доппен
ойын.Пионербол
ойыны
|
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
70
|
|
22
|
Доппен
ойын.Пионербол
ойыны
|
1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары
орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып,
кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және
бөлісу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
71
|
|
23
|
Доппен
ойын. Пионербол
ойыны
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
72
|
|
24
|
Секіртпемен орындалатын
ойындар мен жаттығулар. Қарама қарсы тұрып
секіру
|
1. 2. 1. 1 дене қызметін
орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын
және жоспарларын білу және түсіну
|
1
|
|
|
|
|
|
|
73
|
|
25
|
Секіртпемен орындалатын
ойындар мен жаттығулар. Екі адамдық
секіру
|
1. 2. 1. 1 дене қызметін
орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын
және жоспарларын білу және түсіну
|
1
|
|
|
|
|
|
|
74
|
|
26
|
Түрлі жаттығулар арқылы
денені басқару дағдылары. Топтық
жүрістер
|
1.3.4.1.
Бірқатар
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
75
|
|
27
|
Түрлі жаттығулар арқылы
денені басқару дағдылары. Саптық
жүрістер
|
1.3.4.1.
Бірқатар
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
4-тоқсан
24
сағат
|
|
76
|
7-бөлім Ойын арқылы
қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар
12
сағат
|
1
|
Қауіпсіздік
техникасы.
Ойын арқылы шығармашылық
қабілеттер. «Орта доп» ойыны
|
1. 3. 4. 1 бірқатар дене
жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
77
|
|
2
|
Қауіпсіздік
техникасы.
Ойын арқылы шығармашылық
қабілеттер. «Дойбы
ойыны»
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау,
айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
78
|
|
3
|
Қауіпсіздік
техникасы.
Ойын арқылы шығармашылық
қабілеттері. «Тоғызқұмалақ»
ойыны
|
1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым
әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін
білу, тани бастау,
айырмашылықтарды
құрметтеу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
79
|
|
4
|
Комуникативті дағдыларын
дамыту ойындары.«Шахмат»
ойыны
|
1. 1. 2. 1 негізгі дене
қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай
байланысты болатынын білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
80
|
|
5
|
Комуникативті дағдыларын
дамыту ойындары. «Асық ату» «Бес тас»
ойыны
|
1. 2. 4. 1 таңдалған дене
жаттығуларын орындау кезінде қарапайым ережелерді және құрылымдық
тәсілдерді атап өту және пайдалану
|
1
|
|
|
|
|
|
|
81
|
|
6
|
Комуникативті дағдыларын
дамыту ойындары.«Тоғызқұмалақ»
ойыны
|
1. 2. 4. 1 таңдалған дене
жаттығуларын орындау кезінде қарапайым ережелерді және құрылымдық
тәсілдерді атап өту және пайдалану
|
1
|
|
|
|
|
|
|
82
|
|
7
|
Ойынға
шығармашылық
идеялар.«Арқан
тарту»
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын
және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және
бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
83
|
|
8
|
Ойынға
шығармашылық
идеялар. «Эстафета
ойыны»
|
1.2.6.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен
эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу
және пайдалану
|
1
|
|
|
|
|
|
|
84
|
|
9
|
Ойынға шығармашылық
идеялар. «Асық
ату»
|
1.2.6.1
Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін
кейбір композициялық элементтермен танысу және
пайдалану
|
1
|
|
|
|
|
|
|
85
|
|
10
|
Жеке қозғалыс
белсенділігі
Қысқа қашықтыққа
жүгіру
|
1.1.6.1. Қарапайым,
өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін
тәуекелдерді және қиындықтарды білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
86
|
|
11
|
Жеке қозғалыс
белсенділігі
Орта қашықтыққа
жүгіру
|
1.1.6.1. Қарапайым,
өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін
тәуекелдерді және қиындықтарды білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
87
|
|
12
|
Жеке қозғалыс
белсенділігі
Кіші допты нысанаға
лақтыру
|
1.1.6.1. Қарапайым,
өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін
тәуекелдерді және қиындықтарды білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88
|
8-бөлім
Салауатты өмір салтын
қалыптастыру 12 сағат
|
13
|
Қауіпсіздік
техникасы.
Ашық ауадағы физикалық
қозғалыс. Бір орыннан ұзындыққа
секіру
|
1.3.4.1.
Бірқатар
дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді
анықтау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
89
|
|
14
|
Ашық ауадағы физикалық
қозғалыс. Орнында тұрып биіктікке
секіру
|
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы
түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
90
|
|
15
|
Ашық ауадағы физикалық
қозғалыс. Таяқша беру арқылы
жүгіру
|
1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы
түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
91
|
|
16
|
Жылдамдық күш пен
ептілік. Эстафеталық
жүгіру
|
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды
орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық
түсініктері туралы білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
92
|
|
17
|
Жылдамдық күш пен
ептілік. Қозғалмалы ойындар
элементтері
|
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды
орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық
түсініктері туралы білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
93
|
|
18
|
Жылдамдық күш пен
ептілік.
3х10 м
жүгіру
|
1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды
орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық
түсініктері туралы білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
94
|
|
19
|
Секіруге арналған
тапсырмалар.Бір орыннан ұзындыққа
секіру
|
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым
іс-қимылдарды білу және орындай алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
95
|
|
20
|
Секіруге арналған
тапсырмалар
Секіртпемен
секіру
|
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде
бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай
алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
96
|
|
21
|
Секіруге арналған
тапсырмалар
Бір біріне қарама қарсы тұрып
секіру
|
1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде
бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай
алу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
97
|
|
22
|
Эстафета және қозғалмалы
ойындар. Арқан
тарту
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|
|
98
|
|
23
|
Эстафета және қозғалмалы
ойындар. «Толағай»
ойыны
|
1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына
қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін
білу
|
1
|
|
|
|
|
|
|
99
|
|
24
|
Эстафета және қозғалмалы
ойындар.«Ақсерек пен көксерек»
ойыны
|
1.2.5.1. Өзінің шығармашылық
тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін
жақтарын іздеу және бақылау
|
1
|
|
|
|
|
|