Дене шынықтыру пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дене шынықтыру пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар 1 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы


Түсінік хат

«Дене шынықтыру пәні»

«Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрлігінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 399 бұйрығына 34 қосымшаға сәйкес жасалынған. Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған "Дене шынықтыру" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы «Дене шынықтыру» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жасалды. «Дене шынықтыруды оқытудың мақсаты денені салауатты шынықтыруға, спорттық-спецификалық қозғалу дағдылары мен дене бітімі қабілеттерін меңгеруге бағытталған дене шынықтырудың негіздерін қалыптастыру болып табылады.

«Дене шынықтыру» пәнін оқытудың міндеттері: дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық білімдері мен тәжірибелік дағдыларын дамыту; өзінің дене және психикалық денсаулығын нығайту үшін ұмтылуға ынталандыру; білім алушылардың төзімділікке, ширақтыққа, күштілікке, ептілікке және икемділікке ықпал ететінқозғалыс дағдыларын дамыту; Отанға деген патриоттық сезімін, құрметтеуге, жауапкершілік пен өзара түсіністікке тәрбиелеу; білім алушылардың өз өмірлерінде салауатты өмір салтын ұстануға және үйренген дене-қимыл дағдыларын алдағы уақытта қолдануға ынталандыру; жалпы адамзат мәдениетінің бөлігі ретінде дене шынықтыру туралы түсініктерін қалыптастыру.

Пән бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына:

1 сыныпта – аптасына 3 сағаттан, 33 апта, оқу жылында 99 сағатты құрайды.

2-4 сыныпта – аптасына 3 сағаттан, 34 апта, оқу жылында 102 сағатты құрайды.

Дене шынықтыру мұғалімдері білім алушы организмінің анатомиялық- физиологиялық ерекшеліктеріне (жетілуіне) сәйкес өздерінің педагогикалық тәсілдерін бақылауы және өзгертуі тиіс.

«Дене шынықтыру» пәнінің сыныптар бойынша мазмұны:

- 1-2-сыныптар үшін: денсаулық туралы білу; қауіпсіздік ережесі; дене тәрбиесі дегеніміз не; күн тәртібі; жүру және жүгіру; секіру және лақтыру; ойын арқылы қарым-қатынас дағдыларын дамыту; сюжеттік-рөлдік қозғалмалы ойындар; бірқатар гимнастикалық фигураларды үйрену; қазақ ұлттық қозғалыс ойындары; доппен және секіртпемен орындалатын ойындар мен тапсырмалар; ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар; қауіпсіздік ережесі; ойын арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту; ойын арқылы коммуникативті дағдыларын дамыту ойындары; ойынға шығармашылық идеялар; жеке қозғалыс белсенділігі; салауатты өмір салтын қалыптастыру; ашық ауада физикалық қозғалыс; жылдамдық, күш пен ептілік; секіруді дамыту үшін тапсырмалар; эстафета және қозғалмалы ойындар;

Пән бойынша бағдарламаның әрбір үшінші сағаты білім алушылардың қозғалыс белсенділігін (спорттық және қозғалыс ойындарының санын арттыру есебінен) және сауықтыру процесін арттыруға бағытталған.

Оқу бағдарламасында қарастырылған шаңғы/коньки/кросс дайындығы сабақтары өңірлердің климаттық жағдайларына сәйкес өзара алмастырылады.

Мұғалімнің әр сабақ сайын жүргізетін бақылау жұмыстары жүйелі түрде іске асырылады және білім алушының тапсырмаларды қаншалықты дұрыс орындап жатқандарын түсінуге, олардың білім алу траекторияларына түзетулер енгізуге мүмкіндік береді.

«Есептелінді» және «есептелінген жоқ» деген сынақ қойған кезде критериалды бағалау қағидасына сүйену керек. Яғни, білім алушы «есептелінді» деген сынақ алу үшін сабаққа қатысып қана қоймай, дене дамуы бойынша білім мен біліктілік негіздерін игеруі керек.

«Дене шынықтыру» пәні бойынша тоқсан соңында және оқу жылының соңында «есептелінді»/«есептелінген жоқ» бағасы сынып журналына қойылады.






ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ПӘНІНЕН 1 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН

КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

«Дене шынықтыру» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 3 сағат, оқу жылына 99сағатты құрайды



р/с


Ауыспалы

тақырыптар


Сабақ №

Сабақтардың тақырыптары

Оқудың мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі


Ескер-тулер

А

Ә

Б

В




1-тоқсан

24 сағат



1

1-бөлім Денсаулықты білу және түсіну 12 сағат

1

Қауіпсіздік ережесі.

Дене шынықтыру дегеніміз не? Бой сергіту жаттығулары

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






2


2

Қауіпсіздік ережесі.

Дене шынықтыру дегеніміз не?

Спортық жүріс әдістері

1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.

1






3


3

Қауіпсіздік ережесі.

Дене шынықтыру дегеніміз не?

Бірқалыпта жүгіру (екі минут)

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






4


4

Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу.

Бағытты өзгертіп жүгіру

1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.

1






5


5

Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу. 3х10 м жүгіру

1.3.3.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау

1






6


6

Күн тәртібі, таңғы жаттығу және серігу. Бірнеше орыннан секіру арқылы жүгіру

1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.

1






7


7

Жүгіру және жүру

Кім жүйрік?


1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1






8


8

Жүгіру және жүру

Балапандар

1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1






9


9

Жүгіру және жүру

Екпінмен және баяу жүріс тәсілдерін дамыту

1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1






10


10

Секіру және лақтыру

Кіші допты қашықтыққа лақтыру

1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда

негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу,

жасайалу

1






11


11

Секіру және лақтыру

Кіші допты нысанаға лақтыру

1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда

негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу,

жасайалу

1






12


12

Секіру және лақтыру

Бір орыннан ұзындыққа секіру

1.1.1.1 дене жаттығуларын орындауда

негізгі қимыл-қозғалыс машықтарын білу,

жасайалу

1








13

2-бөлім Ойын арқылы өзара қатынас және қарым-қатынас дағдыларын дамыту 12сағат

13

Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар

«Кызыл Ту» ойыны

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау,айырмашылықтарды құрметтеу

1






14


14

Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар

«Жылжымалы арқан» ойыны

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу

1






15



15

Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар

«Нөмірлерді шақыру» ойыны

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу

1






16


16

Рөлдік -сюжеттік қозғалмалы ойындар

«Үнсіз қоян» ойыны

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау, айырмашылықтарды құрметтеу

1






17



17

Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және

жұптасып қарым-қатынас

жасау дағдылары.«Аң және қуыспақ» ойындары

1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу

1






18


18

Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және

жұптасып қарым-қатынас

жасау дағдылары.«Аң және қуыспақ» ойындары

1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу

1






19


19

Бірқатар қимыл-қозғалыс дағдылары шағын және

жұптасып қарым-қатынас

жасау дағдылары.«Орамал» ойыны

1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1. 2. 2. 1 әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу

1






20


20

Шағын топтарда және жұптасып

қарым-қатынас жасау дағдылары.Қимыл қозғалыс сапасын дағдыландыруға арналған ойындар

1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу

1






21


21

Шағын топтарда және жұптасып

қарым-қатынас жасау дағдылары.Доппен өткізілетін ойындар «Доппен қуыспақ»

1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну

1






22


22

Шағын топтарда және жұптасып

қарым-қатынас жасау дағдылары.Нысанаға дәл тигізу ойыны

1.2.1.1 Дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну

1






23


23

Дене тәрбиесінің пайдасы. Спорттық – сауықтыру ойындары

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1






24


24

Дене тәрбиесінің пайдасы. Спорттық – сауықтыру ойындары

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1







2-тоқсан

24 сағат

25

4-бөлім Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары 3 сағат

1

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру.

Аударыспақ ойыны

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1






*4-Тарау: +3 сағат

26


2

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Жаяу көкпар ойыны

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1





27


3

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Қол күресі

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1






28

3-бөлім Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау 16 сағат

4

Қауіпсіздік ережесі.

Сымбат және үйлестіру. Саптық жаттығулар

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






29


5

Сымбат және үйлестіру

Бір орында тұрып шеңберленген бұрылу.

1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.

1






30


6

Сымбат және үйлестіру

Бір колоннадан екінші коллоннаға және бір қатардан екінші қатарға өту

1.3.2.1 Жаттығуларды орындау кезінде денені ширатып шынықтырудың маңызын сипаттау.

1






31


7

Бірқатар гимнастикалық фигуралар үйрену.

Колоннаға орналасқан қиғаштап және қарама қарсы бағытта

1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1






32


8

Бірқатар гимнастикалық фигуралар үйрену.

Спорттық құрылғылардың және құрылғыларсыз орындалатын жаттығулар

1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1






33


9

Бірқатар гимнастикалық фигуралар үйрену. Акробатикалық жаттығулар аяқы бүгіп және тіктеп жаттығу

1.1.2.1 Негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1






34


10

Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Гимнастикалық корпешелерде орындалатын жаттығулар

1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






35


11

Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Бөрене үстіне қойылатын кедергілерден аттап жүгіру

1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






36


12

Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Өрмелеу жаттығулары

1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары бойынша өзінің

күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай

білу

1






37


13

Қарапайым гимнастикалық снарядтарда қозғалу. Еңіс орналасқан орындық гимнастикалық орындау, өрмелеу

1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары бойынша өзінің

күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай

білу

1






38


14

Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Шалқалап жатып денені көтеру

1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу

1






39


15

Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Көпір жасап денені қозғалту

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1






40


16

Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін жасау

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1






41


17

Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Көпір жасап денені қозғалту

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1






42


18

Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін жасау

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1






43


19

Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерің. Қарлығаш әдісін жасау

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1







44

4-бөлім Қазақтың ұлттық қозғалыс ойындары 5 сағат

20

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Асық ату мен бес тас ойыны

1.2.7.1 Дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу

1





*4-Тарау: -3 сағат

45


21

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру.Асық ату мен бес тас ойыны

1.2.7.1 Дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу

1





46


22

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру.

Аударыспақ ойыны

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1






47


23

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Жаяу көкпар ойыны

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1






48


24

Қазақ халқының салт дәстүрі мен мәдениетін таныстыру. Қол күресі

1.3.5.1. Дене қимылдарына қатысу мүмкіндіктерін анықтау

1






3-тоқсан

27 сағат


49

5-бөлім Ойын арқылы қозғалыс дағдыларын үйрету 12 сағат

1

Қауіпсіздік техникасы.

Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алу.

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






50


2

Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алу. «Жылжымалы арқан» ойыны

1.3.3.1. Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау







51


3

Дене белсенділігі кезіндегі жүрек соғысы және тыныс алу. «Орамал» ойыны

1.3.3.1. Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы физикалық өзгерістерді анықтау







52


4

Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы. «Жылжымалы арқан» ойыны

1. 3. 1. 1 денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну







53


5

Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы. «Нөмірлерді шақыру» ойыны

1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу

1






54


6

Ойын-жеке физикалық қасиеттерді дамыту құралы. «Орамал» ойыны

1. 1. 4. 1 қозғалыс машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін сипаттай білу

1






55


7

Кеңістік динамикасы және қозғалыс. Бағытты және екпінді өзгертіп жүгіру

1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






56


8

Кеңістік динамикасы және қозғалыс. Қайталап 3*10 м жүгіру

1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






57


9

Кеңістік динамикасы және қозғалыс. Уақытты есепке алмай қашықтыққа жүгіру

1.1.5.1. Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






58


10

Құралдармен қозғалмалы ойындар. «Арқан тарту»

1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу

1






59


11

Құралдармен қозғалмалы ойындар. «Пионербол»

1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу

1






60


12

Құралдармен қозғалмалы ойындар. Эстафеталық ойындар

1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу

1







61

6-бөлім Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту

15 сағат

13

Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары.Саптық жаттығулар

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






62


14

Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары.Бір орында тұрып шеңберленген бұрылу.

1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу

1






63


15

Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары.Бір колоннадан екінші коллоннаға және бір қатардан екінші қатарға өту

1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу

1






64


16

Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Таянып тұрған қалыпта орындалатын жаттығулар

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастайды, айырмашылықтарды құрметтеу

1






65


17

Тірек-қимыл жаттығуларын дамыту. Түрегеліп тұрып және жатып таянып орындалатын жаттығулар

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастайды, айырмашылықтарды құрметтеу

1






66


18

Доппен ойын.Пионербол ойыны

1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу

1






67


19

Доппен ойын.Пионербол ойыны

1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу

1






68


20

Доппен ойын.Пионербол ойыны

1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу

1






69


21

Доппен ойын.Пионербол ойыны

1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу

1






70


22

Доппен ойын.Пионербол ойыны

1.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды білу және бөлісу

1






71


23

Доппен ойын. Пионербол ойыны

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1






72


24

Секіртпемен орындалатын ойындар мен жаттығулар. Қарама қарсы тұрып секіру

1. 2. 1. 1 дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну

1






73


25

Секіртпемен орындалатын ойындар мен жаттығулар. Екі адамдық секіру

1. 2. 1. 1 дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну

1






74


26

Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары. Топтық жүрістер

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






75


27

Түрлі жаттығулар арқылы денені басқару дағдылары. Саптық жүрістер

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






4-тоқсан

24 сағат

76

7-бөлім Ойын арқылы қарым-қатынас пен әлеуметтік дағдылар

12 сағат

1

Қауіпсіздік техникасы.

Ойын арқылы шығармашылық қабілеттер. «Орта доп» ойыны

1. 3. 4. 1 бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау


1






77


2

Қауіпсіздік техникасы.

Ойын арқылы шығармашылық қабілеттер. «Дойбы ойыны»

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау,

айырмашылықтарды құрметтеу

1






78


3

Қауіпсіздік техникасы.

Ойын арқылы шығармашылық қабілеттері. «Тоғызқұмалақ» ойыны

1. 2. 8. 1 түрлі қарапайым әрекеттерді орындау кезінде өзінің рөлін және басқаларының рөлін білу, тани бастау,

айырмашылықтарды құрметтеу

1






79


4

Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары.«Шахмат» ойыны

1. 1. 2. 1 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатынын білу

1






80


5

Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары. «Асық ату» «Бес тас» ойыны

1. 2. 4. 1 таңдалған дене жаттығуларын орындау кезінде қарапайым ережелерді және құрылымдық тәсілдерді атап өту және пайдалану

1






81


6

Комуникативті дағдыларын дамыту ойындары.«Тоғызқұмалақ» ойыны

1. 2. 4. 1 таңдалған дене жаттығуларын орындау кезінде қарапайым ережелерді және құрылымдық тәсілдерді атап өту және пайдалану

1






82


7

Ойынға шығармашылық

идеялар.«Арқан тарту»

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1






83


8

Ойынға шығармашылық

идеялар. «Эстафета ойыны»

1.2.6.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану

1






84


9

Ойынға шығармашылық идеялар. «Асық ату»

1.2.6.1 Тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін кейбір композициялық элементтермен танысу және пайдалану

1






85


10

Жеке қозғалыс белсенділігі

Қысқа қашықтыққа жүгіру

1.1.6.1. Қарапайым, өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін тәуекелдерді және қиындықтарды білу

1






86


11

Жеке қозғалыс белсенділігі

Орта қашықтыққа жүгіру

1.1.6.1. Қарапайым, өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін тәуекелдерді және қиындықтарды білу

1






87


12

Жеке қозғалыс белсенділігі

Кіші допты нысанаға лақтыру

1.1.6.1. Қарапайым, өзгертілген дене жаттығуларын орындау кезінде туындауға мүмкін тәуекелдерді және қиындықтарды білу

1







88

8-бөлім Салауатты өмір салтын қалыптастыру 12 сағат

13

Қауіпсіздік техникасы.

Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. Бір орыннан ұзындыққа секіру

1.3.4.1. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау

1






89


14

Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. Орнында тұрып биіктікке секіру

1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.

1






90


15

Ашық ауадағы физикалық қозғалыс. Таяқша беру арқылы жүгіру

1.3.1.1 Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белседілігін ұғыну.

1






91


16

Жылдамдық күш пен ептілік. Эстафеталық жүгіру

1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу

1






92


17

Жылдамдық күш пен ептілік. Қозғалмалы ойындар элементтері

1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу

1






93


18

Жылдамдық күш пен ептілік.

3х10 м жүгіру

1.1.3.1 Дене жаттығуларының әр түрінде қозғалыстарды орындау мәнмәтінінде уақыт, кеңістік, салмақ пен бір қалыптылық түсініктері туралы білу

1






94


19

Секіруге арналған тапсырмалар.Бір орыннан ұзындыққа секіру


1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






95


20

Секіруге арналған тапсырмалар

Секіртпемен секіру

1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






96


21

Секіруге арналған тапсырмалар

Бір біріне қарама қарсы тұрып секіру

1.1.5.1 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды білу және орындай алу

1






97


22

Эстафета және қозғалмалы ойындар. Арқан тарту

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1






98


23

Эстафета және қозғалмалы ойындар. «Толағай» ойыны

1.2.2.1. Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу

1






99


24

Эстафета және қозғалмалы ойындар.«Ақсерек пен көксерек» ойыны

1.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуды қажет ететін жақтарын іздеу және бақылау

1











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
215
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі