Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
4-сынып
жылына 102 сағат, аптасына 3 cағат
|
Ауыспалы тақырыптар |
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Өтілетін күні |
Ескерту
|
|
|
|
|||||
|
Менің Отаным – Қазақстан |
1 |
Қауіпсіздік ережесі Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.1.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану. |
1 |
2.09 |
|
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.1.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
4.09 |
|
|
|
3 |
Қауіпсіздік ережесі Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.1.1.3 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
5.09 |
|
|
|
4 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.1.2.4 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
9.09 |
|
|
|
5 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.1.2.5 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
11.09 |
|
|
|
6 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.1.2.6 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
12.09 |
|
|
|
7 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелері |
4.1.3.7 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
16.09 |
|
|
|
8 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелері |
4.1.3.8 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
18.09 |
|
|
|
9 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелері |
4.1.3.9 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
19.09 |
|
|
|
10 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.1.4.10 Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету |
1 |
23.09 |
|
|
|
11 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.1.4.11 Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету |
1 |
25.09 |
|
|
|
12 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета. |
4.1.4.12Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
26.09 |
|
|
|
2-бөлім. Жеңілдетілген спорттық ойындар (15 сағат) |
||||||
|
Құндылықтар |
13 |
Волейбол доптарыменойындар |
4.2.1.13Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
30.09 |
|
|
14 |
Волейбол доптарыменойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.1.14Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
2.10 |
|
|
|
15 |
Волейбол доптарыменойындар |
4.2.1.15Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
3.10 |
|
|
|
16 |
Спорттық ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.2.16 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
7.10.\ |
|
|
|
17 |
Спорттық ойындар |
4.2.2.17 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
9.10 |
|
|
|
18 |
Спорттық ойындар |
4.2.2.18 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
10.10 |
|
|
|
19 |
Спорттық ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.2.19 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
14.10 |
|
|
|
20 |
Техникасыжеңілтапсырмалар |
4.2.3.20Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
16.10 |
|
|
|
21 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.3.21Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
17.10 |
|
|
|
22 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.3.22 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
21.10 |
|
|
|
23 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.3.23 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
23.10 |
|
|
|
24 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.2.4.24Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
24.10 |
|
|
|
25 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.2.4.25Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
4.11 |
|
|
|
26 |
Топтағы негізгі жұмыстар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.4.26Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
6.11 |
|
|
|
27 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.2.4.27Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
7.11 |
|
|
|
2-тоқсан (21 сағат) 3-бөлім. Гимнастиканың негізгі элементтері (11 сағат). |
||||||
|
Мәдени мұра |
28 |
Қауіпсіздік ережесі Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
11.11 |
|
|
29 |
Қауіпсіздік ережесі Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
13.11 |
|
|
|
30 |
Қауіпсіздік ережесі Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.1.3 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
14.11 |
|
|
|
31 |
Акробатиканың жеңіл элементтері |
4.3.2.4 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
18.11 |
|
|
|
32 |
Акробатиканың жеңіл элементтері |
4.3.2.5 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
20.11 |
|
|
|
33 |
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар |
4.3.3.6 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
21.11 |
|
|
|
34 |
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар |
4.3.3.7 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
25.11 |
|
|
|
35 |
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар |
4.3.3.8 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
27.11 |
|
|
|
36 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.3.4.9 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
28.11 |
|
|
|
37 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.3.4.10 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
2.12 |
|
|
|
38 |
Гимнастикалыққұралдарғабағытталғантапсырмалар |
4.3.4.11Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
4.12 |
|
|
|
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындар(10 сағат) |
||||||
|
Мамандықтар әлемі |
39 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.12 Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
5.12 |
|
|
40 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.13 Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
9.12 |
|
|
|
41 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.14 Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
11.12 |
|
|
|
42 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.15Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
12.12 |
|
|
|
43 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.16Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
16.12 |
12.12 |
|
|
44 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.17Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
18.12 |
|
|
|
45 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.18Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
19.12 |
|
|
|
46 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.19Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
23.12 |
|
|
|
47 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.20 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
25.12 |
|
|
|
48 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.21 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
26.12 |
|
|
|
3-тоқсан (30 сағат) 5-бөлім. Шаңғы/кросс/коньки Даярлық негіздері (Шаңғы/кросс/коньки даярлық сабақтарын әр-түрлі аймақтардың ауа райына сәйкес өзара алмастыруға болады) (12 сағат) |
||||||
|
Табиғат құбылыстары |
49 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
08.01 |
|
|
50 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
09.01 |
|
|
|
51 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
13.01 |
|
|
|
52 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.4 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
15.01 |
|
|
|
53 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.5 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
16.01 |
|
|
|
54 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.6 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
20.01 |
|
|
|
55 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.7 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
22.01 |
|
|
|
56 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.8 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
23.01 |
|
|
|
57 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.9 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
27.01 |
|
|
|
58 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.10 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
29.01 |
|
|
|
59 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.11 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
30.01 |
|
|
|
60 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.12 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
03.02 |
|
|
|
6-бөлім. Бірлескен және шытырман тапсырмалар арқылы оқыту (18 сағат) |
||||||
|
Қоршаған ортаны қорғау |
61 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық |
4.6.1.13Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
05.02 |
|
|
62 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық |
4.6.1.14Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
06.02 |
|
|
|
63 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.1.15 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
10.02 |
|
|
|
64 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық |
4.6.1.16 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
12.02 |
|
|
|
65 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.6.2.17Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
13.02 |
|
|
|
66 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.2.18 Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
17.02 |
|
|
|
67 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.6.2.19 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
19.02 |
|
|
|
68 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.6.2.20 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
20.02 |
|
|
|
69 |
Ойындардағы қиялды дамыту. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.3.21 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
24.02 |
|
|
|
70 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.6.3.22 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
26.02 |
|
|
|
71 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.6.3.23 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
27.02 |
|
|
|
72 |
Ойындардағы қиялды дамыту.Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.3.24Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
03.03 |
|
|
|
73 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.6.3.25 Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
05.03 |
|
|
|
74 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.26Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
06.03 |
|
|
|
75 |
Баскетбол элементтері бар ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.4.27Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
10.03 |
12.03 |
|
|
76 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.28Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
12.03 |
|
|
|
77 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.29 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
13.03 |
|
|
|
78 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.30 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
17.03 |
|
|
|
4-тоқсан (24 сағат) 7-бөлім. Қарым-қатынас орнату үшін ойындар (12 сағат) |
||||||
|
Ғарышқа саяхат |
79 |
Қауіпсіздік ережесі Допты игеру дағдыларын дамыту |
4.7.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
19.03 |
|
|
80 |
Қауіпсіздік ережесі Допты игеру дағдыларын дамыту. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
20.03 |
|
|
|
81 |
Қауіпсіздік ережесі Допты игеру дағдыларын дамыту |
4.7.1.3Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
02.04 |
|
|
|
82 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.2.4 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
03.04 |
|
|
|
83 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.7.2.5 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
07 |
|
|
|
84 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.7.2.6 Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасау және қолдану |
1 |
09 |
|
|
|
85 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.3.7Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
10 |
|
|
|
86 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер |
4.7.3.8Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
14 |
|
|
|
87 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.3.9 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
16 |
|
|
|
88 |
Доппен түрлендірілген ойындар |
4.7.4.10 Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
17 |
|
|
|
89 |
Доппен түрлендірілген ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.4.11 Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
21 |
|
|
|
90 |
Доппен түрлендірілген ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.4.12 Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
23 |
|
|
|
8-бөлім. Денсаулық туралы білім алу және практика арқылы машықтандыру (12 сағат) |
||||||
|
Болашаққа саяхат |
91 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.13Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
24 |
|
|
92 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.14 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
28 |
|
|
|
93 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.15 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
30.04 |
|
|
|
94 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.16 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
05.05 |
|
|
|
95 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.17 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
07.05 |
08.05 |
|
|
96 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.18 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
08.05 |
|
|
|
97 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.19 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
12.05 |
|
|
|
98 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.20 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
14.05 |
|
|
|
99 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.21Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
15.05 |
|
|
|
100 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.22Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
19.05 |
|
|
|
101 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.23 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
21.05 |
|
|
|
102 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.24 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
22.05 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене шынықтыру пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар
Дене шынықтыру пәнінен күнтізбелік тақырыптық жоспар
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
4-сынып
жылына 102 сағат, аптасына 3 cағат
|
Ауыспалы тақырыптар |
№ |
Сабақ тақырыбы |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Өтілетін күні |
Ескерту
|
|
|
|
|||||
|
Менің Отаным – Қазақстан |
1 |
Қауіпсіздік ережесі Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.1.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану. |
1 |
2.09 |
|
|
2 |
Қауіпсіздік ережесі Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.1.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
4.09 |
|
|
|
3 |
Қауіпсіздік ережесі Қысқа қашықтыққа жүгіру |
4.1.1.3 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
5.09 |
|
|
|
4 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.1.2.4 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
9.09 |
|
|
|
5 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.1.2.5 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
11.09 |
|
|
|
6 |
Ұзындыққа секіру негіздері |
4.1.2.6 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
12.09 |
|
|
|
7 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелері |
4.1.3.7 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
16.09 |
|
|
|
8 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелері |
4.1.3.8 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
18.09 |
|
|
|
9 |
Лақтырудың түрлері мен тәжірибелері |
4.1.3.9 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
19.09 |
|
|
|
10 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.1.4.10 Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету |
1 |
23.09 |
|
|
|
11 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета |
4.1.4.11 Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде негізгі қозғалыс машықтарын түсіну және көрсету |
1 |
25.09 |
|
|
|
12 |
Жеңіл атлетика элементтері бар эстафета. |
4.1.4.12Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
26.09 |
|
|
|
2-бөлім. Жеңілдетілген спорттық ойындар (15 сағат) |
||||||
|
Құндылықтар |
13 |
Волейбол доптарыменойындар |
4.2.1.13Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
30.09 |
|
|
14 |
Волейбол доптарыменойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.1.14Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
2.10 |
|
|
|
15 |
Волейбол доптарыменойындар |
4.2.1.15Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
3.10 |
|
|
|
16 |
Спорттық ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.2.16 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
7.10.\ |
|
|
|
17 |
Спорттық ойындар |
4.2.2.17 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
9.10 |
|
|
|
18 |
Спорттық ойындар |
4.2.2.18 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
10.10 |
|
|
|
19 |
Спорттық ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.2.19 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
14.10 |
|
|
|
20 |
Техникасыжеңілтапсырмалар |
4.2.3.20Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
16.10 |
|
|
|
21 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.3.21Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
17.10 |
|
|
|
22 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.3.22 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
21.10 |
|
|
|
23 |
Техникасы жеңіл тапсырмалар |
4.2.3.23 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу |
1 |
23.10 |
|
|
|
24 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.2.4.24Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
24.10 |
|
|
|
25 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.2.4.25Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
4.11 |
|
|
|
26 |
Топтағы негізгі жұмыстар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.2.4.26Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
6.11 |
|
|
|
27 |
Топтағы негізгі жұмыстар |
4.2.4.27Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
7.11 |
|
|
|
2-тоқсан (21 сағат) 3-бөлім. Гимнастиканың негізгі элементтері (11 сағат). |
||||||
|
Мәдени мұра |
28 |
Қауіпсіздік ережесі Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
11.11 |
|
|
29 |
Қауіпсіздік ережесі Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
13.11 |
|
|
|
30 |
Қауіпсіздік ережесі Жалпы дамытуға арналған жаттығулар |
4.3.1.3 Дене қызметімен айналысқан кезде, денені қыздыру және босаңсыту қажеттілігін көрсету және талқылау |
1 |
14.11 |
|
|
|
31 |
Акробатиканың жеңіл элементтері |
4.3.2.4 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
18.11 |
|
|
|
32 |
Акробатиканың жеңіл элементтері |
4.3.2.5 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
20.11 |
|
|
|
33 |
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар |
4.3.3.6 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
21.11 |
|
|
|
34 |
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар |
4.3.3.7 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
25.11 |
|
|
|
35 |
Жеңіл гимнастикалық құралдармен жаттығулар |
4.3.3.8 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
27.11 |
|
|
|
36 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.3.4.9 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
28.11 |
|
|
|
37 |
Гимнастикалық құралдарға бағытталған тапсырмалар |
4.3.4.10 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
2.12 |
|
|
|
38 |
Гимнастикалыққұралдарғабағытталғантапсырмалар |
4.3.4.11Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
4.12 |
|
|
|
4-бөлім. Қазақ ұлттық ойындар(10 сағат) |
||||||
|
Мамандықтар әлемі |
39 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.12 Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
5.12 |
|
|
40 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.13 Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
9.12 |
|
|
|
41 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.14 Топтық және дербес дене қимылдарында патриоттық сезімін, өзара іс қимылдар мен адал бәсекелестікті көрсету |
1 |
11.12 |
|
|
|
42 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.15Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
12.12 |
|
|
|
43 |
Қазақтың қозғалмалы ойындары |
4.4.1.16Дене қимылдарына қатысудың түрлі мүмкіндіктерін зерттеу және салыстыру, оларға қатысу мүмкіндіктерін алу жолдарын қарастыру |
1 |
16.12 |
12.12 |
|
|
44 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.17Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
18.12 |
|
|
|
45 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.18Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
19.12 |
|
|
|
46 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.19Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
23.12 |
|
|
|
47 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.20 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
25.12 |
|
|
|
48 |
Ұлттық зияткерлік ойындар |
4.4.2.21 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
26.12 |
|
|
|
3-тоқсан (30 сағат) 5-бөлім. Шаңғы/кросс/коньки Даярлық негіздері (Шаңғы/кросс/коньки даярлық сабақтарын әр-түрлі аймақтардың ауа райына сәйкес өзара алмастыруға болады) (12 сағат) |
||||||
|
Табиғат құбылыстары |
49 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
08.01 |
|
|
50 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
09.01 |
|
|
|
51 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.3 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
13.01 |
|
|
|
52 |
Қауіпсіздік ережесі Тапсырма арқылы дене шынықтыру компоненттерін дамыту |
4.5.1.4 Дене қимылдарын орындау кезінде немесе орындағаннан кейін белгілі бір физикалық өзгерістерді көру үшін бірқатар бақылау стратегияларын қолдану |
1 |
15.01 |
|
|
|
53 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.5 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
16.01 |
|
|
|
54 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.6 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
20.01 |
|
|
|
55 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.7 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
22.01 |
|
|
|
56 |
Аэробикалық жаттығудың пайдасы |
4.5.2.8 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
23.01 |
|
|
|
57 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.9 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
27.01 |
|
|
|
58 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.10 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете, түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
29.01 |
|
|
|
59 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.11 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
30.01 |
|
|
|
60 |
Қашықтықтан өту тапсырмалары |
4.5.3.12 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
03.02 |
|
|
|
6-бөлім. Бірлескен және шытырман тапсырмалар арқылы оқыту (18 сағат) |
||||||
|
Қоршаған ортаны қорғау |
61 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық |
4.6.1.13Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
05.02 |
|
|
62 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық |
4.6.1.14Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
06.02 |
|
|
|
63 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.1.15 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
10.02 |
|
|
|
64 |
Басқаларменынтымақтастық және көшбасшылық |
4.6.1.16 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
12.02 |
|
|
|
65 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.6.2.17Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
13.02 |
|
|
|
66 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.2.18 Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
17.02 |
|
|
|
67 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.6.2.19 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
19.02 |
|
|
|
68 |
Шытырман және бірлескен тапсырмалар арқылы оқыту |
4.6.2.20 Дене жаттығуларын шебер орындау үшін әлеуетті анықтап, қозғалыстың күшті және әлсіз жақтарын салыстыру |
1 |
20.02 |
|
|
|
69 |
Ойындардағы қиялды дамыту. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.3.21 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
24.02 |
|
|
|
70 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.6.3.22 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
26.02 |
|
|
|
71 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.6.3.23 Түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік айрмашылығын білу. |
1 |
27.02 |
|
|
|
72 |
Ойындардағы қиялды дамыту.Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.3.24Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
03.03 |
|
|
|
73 |
Ойындардағы қиялды дамыту |
4.6.3.25 Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
05.03 |
|
|
|
74 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.26Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
06.03 |
|
|
|
75 |
Баскетбол элементтері бар ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.6.4.27Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
10.03 |
12.03 |
|
|
76 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.28Баламаларды анықтап және жасап қозғалыс идеяларын, стратегияларды және жоспарларды анықтау және ұйымдастыру |
1 |
12.03 |
|
|
|
77 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.29 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
13.03 |
|
|
|
78 |
Баскетбол элементтері бар ойындар |
4.6.4.30 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
17.03 |
|
|
|
4-тоқсан (24 сағат) 7-бөлім. Қарым-қатынас орнату үшін ойындар (12 сағат) |
||||||
|
Ғарышқа саяхат |
79 |
Қауіпсіздік ережесі Допты игеру дағдыларын дамыту |
4.7.1.1Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
19.03 |
|
|
80 |
Қауіпсіздік ережесі Допты игеру дағдыларын дамыту. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.1.2Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
20.03 |
|
|
|
81 |
Қауіпсіздік ережесі Допты игеру дағдыларын дамыту |
4.7.1.3Түрлі әрекеттерді орындау кезінде олардың айырмашылықтарын сезіне отырып, түрлі рөлдермен эксперимент жасау |
1 |
02.04 |
|
|
|
82 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.2.4 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
03.04 |
|
|
|
83 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.7.2.5 Белгілі бір тақырыптарды, көңіл күйлер мен эмоцияларды жеткізу үшін бірқатар композициялық идеяларды анықтау және құрау |
1 |
07 |
|
|
|
84 |
Доппен жасалатын жаттығуларды құрастыру |
4.7.2.6 Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелер мен құрылымдық тәсілдерді жасау және қолдану |
1 |
09 |
|
|
|
85 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.3.7Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
10 |
|
|
|
86 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер |
4.7.3.8Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
14 |
|
|
|
87 |
Ойындардағы топтық іс-әрекеттер. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.3.9 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсіну және көрсету |
1 |
16 |
|
|
|
88 |
Доппен түрлендірілген ойындар |
4.7.4.10 Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
17 |
|
|
|
89 |
Доппен түрлендірілген ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.4.11 Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
21 |
|
|
|
90 |
Доппен түрлендірілген ойындар. Қозғалмалы ойындар спорттық элементерімен |
4.7.4.12 Жаттығулардың әр түрін орындау кезінде тәуекелдерді қысқарту және туындайтын қиындықтарды еңсеру қабілеттілігін көрсетіп орындалатын жаттығулардың күрделілігінің деңгейін тани білу |
1 |
23 |
|
|
|
8-бөлім. Денсаулық туралы білім алу және практика арқылы машықтандыру (12 сағат) |
||||||
|
Болашаққа саяхат |
91 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.13Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
24 |
|
|
92 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.14 Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдау және қолдану |
1 |
28 |
|
|
|
93 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.15 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
30.04 |
|
|
|
94 |
Қозғалмалы ойындар дене шынықтырудың компоненті ретінде |
4.8.1.16 Дене жаттығулары үшін денсаулық және салауатты өмір салтын маңыздылығын талдау және түсіну |
1 |
05.05 |
|
|
|
95 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.17 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
07.05 |
08.05 |
|
|
96 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.18 Қимылды орындаудың уақыт, кеңістік және бір қалыптылық туралы түсініктерін көрсететін бірқатар тиімді машықтарды және жүйеліліктерді түсіну және қолдана білу |
1 |
08.05 |
|
|
|
97 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.19 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
12.05 |
|
|
|
98 |
Жүгіру дағдылары мен денсаулықты нығайту |
4.8.2.20 Қолданылатын бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті, динамиканы және байланыстарды көрсете және түсіндіре отырып, өзінің және басқаларының іс-қимылдарды орындауына ортақтасу |
1 |
14.05 |
|
|
|
99 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.21Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
15.05 |
|
|
|
100 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.22Орындаушыларға конструктивтік ұсыныстар жасау үшін шығармашылық тапсырмаларға қатысты өзінің сыни тұрғыдан көзқарасы мен басқаларының көзқарастарын біріктіру |
1 |
19.05 |
|
|
|
101 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.23 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
21.05 |
|
|
|
102 |
Денсаулықты нығайтуға арналған ойындар мен эстафеталар |
4.8.3.24 Көшбасшылық рөлдерімен кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше және топта жұмыс істей білу |
1 |
22.05 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













