Материалдар / Дене шынықтыру пәнінен қысқа мерзімді жоспар 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дене шынықтыру пәнінен қысқа мерзімді жоспар 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар дене шынықтыру пәнінен жас мамандарға көмек. Осы жоспар арқылы сабақ беру өте тиімді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
13652
53 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар. Сүйек сыныу кезіндегі алғашқы көмек. Қорытынды

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар жайлы түсінік айту, Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар үйрету, құрал-жабдықтармен таныстыру.

Сабақтан күтілетін нәтиже:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығуларды біледі, құрал-жабдықтардың атқаратын функцияларын біледі, жаттығуды түсінеді.


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Құрал-жабдықтарды қолданып, доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар қолданады, мәтінді жазады.


Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар, кедергіден өту жаттығуларды қолдана алады.

Тілдік мақсат:

Сабақта қолданылатын термин сөздер:

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардағы термин сөздерді біледі. «оңға, солға, секіру, т.б.»


Ресурстар:

Ысқырық, секундомер, доптар т.б.

Пәнаралық байланыс:

Физика

Алдыңғы оқу:

Ойын-н тұру қалпы артқа, аяққа тіркестіре оңқаптал мен арқа мен алға қозғалу

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

Оқушылардың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. Оқушыларды топтарға біріктіру.


ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

5 минут


(Миға шабуыл.)

Оқушылардың бір біріне сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын сұраймын.


Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.

ЖАҢА САБАҚ

12 минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар жайлы жалпы түсінік. Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар түрліше жолдары.

Орындалатын амалдар. «ЖИГСО» әдісін қолданамын.


САБАҚТЫ БЕКІТУ

15 минут


(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік айту.

Жұптық жұмыс.

Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.


Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардың түрліше техникалық тәсілдері, түрлі жаттығулар жасау.

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады.


Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар жүру құрал-жабдықтарын қолдану.

Дұрыс жауаптарға баға қойылады.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

5 минут


(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату)

Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулардың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік дайындау. Доп пен және допсыз орындалатын жаттығулар құрал-жабдықтар көмегімен атқарылатын іс-әрекет түрлерін білу.

Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады.

БАҒАЛАУ


3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.

6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.

9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады.


КЕРІ БАЙЛАНЫС


Стикер немесе парақшалар көмегімен оқушылардан кері байланыс алу.




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?





Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?







Тиімсіз болған жері оқушылар екі қолмен алып жүруі қиын болды. Құрал-жабдықтың жетіспеушілігі болды.





Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?




Келесі сабақта оқушылардың қызығушылығын арттыратын әдіс тәсіл қолданып спортқа қызығушылығын арттыру




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!