Ш.Уәлиханов
атындағы
№18 жалпы орта білім беретін
мекемесі
Дене шынықтыру пәнінің
мұғалімі
Ашимтаев Нуржан
Нартаевич
Дене тәрбиесі сабағында
оқытудың жаңа технологияларын енгізудің тиімді
жақтары
Қазіргі білім беру жүйесінде
дене тәрбиесінің орны ерекше. Тек физикалық дамуды ғана емес,
салауатты өмір салтын қалыптастыруды, тұлғаның үйлесімді дамуын
көздейтін бұл пән – оқушы тәрбиесінің маңызды бөлігі. Заманауи
талаптарға сай, дене тәрбиесі сабағында оқытудың жаңа
технологияларын қолдану – оқу процесінің сапасын арттырудың және
балалардың қызығушылығын оятудың тиімді жолы болып
отыр.
Білім беру жүйесінде дене
тәрбиесі – оқушының физикалық және рухани дамуына ықпал ететін
маңызды сала. Қазіргі заман талабына сай дене тәрбиесі сабағында
оқытудың жаңа технологияларын енгізу – білім беру процесін тиімді,
мазмұнды және заманауи деңгейге көтерудің басты жолдарының
бірі.
Жаңа технологиялар дегеніміз –
оқытудың инновациялық әдістері, цифрлық құралдар, интерактивті
жаттығулар, денсаулықты нығайтатын бағдарламалар мен жеке оқыту
стратегиялары. Бұл тәсілдер оқушылардың сабаққа қызығушылығын
арттырып, дене белсенділігін күшейтеді және денсаулық мәдениетін
қалыптастырады.
Оқытудың жаңа
технологияларын енгізудің тиімді
жақтары:
1. Жеке тәсіл қолдану
мүмкіндігі. Әр оқушының дене дайындығы
әртүрлі. Цифрлық бағалау жүйелері мен фитнес-браслеттер арқылы
оқушының денсаулығы мен физикалық мүмкіндіктері бақыланып, жеке
жүктеме беріледі.
2. Қызығушылықты
арттыру. Видеосабақтар, интерактивті
ойындар, QR-код арқылы тапсырмалар орындау – балалардың пәнге деген
ынтасын арттырады.
3. Қауіпсіздік пен
бақылау. Жаңа технологиялар жаттығу
кезіндегі қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және қозғалыс техникасын
түзетуге мүмкіндік береді.
Жаңа технологиялардың
түрлері мен артықшылықтары:
1.
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
(АКТ): интерактивті тақта,
бейнесабақтар, цифрлық тренажерлар арқылы қозғалыс дағдыларын
көрнекі және нақты түрде үйретуге мүмкіндік
береді.
2.
Фитнес-технологиялар: оқушылардың жүрек соғу
жиілігін, физикалық белсенділігін бақылайтын құрылғылар арқылы
жүктемені тиімді бақылауға болады.
3. Мобильді қосымшалар мен
онлайн платформалар: үйде жаттығу жасауға бағыт
береді, оқушының жеке нәтижесін бақылауға мүмкіндік
береді.
4. Уақытты тиімді
пайдалану. Жоспарлау, жаттығуды
демонстрациялау және кері байланысты жылдам алу арқылы сабақ
құрылымы нақты әрі тиімді өтеді.
5. Шығармашылық пен
дербестік. Оқушылар өз нәтижесін
қадағалап, мақсат қоя біледі. Бұл өздігінен даму мен жауапкершілік
сезімін қалыптастырады.
Қорытындылай келе, дене
тәрбиесі сабағында жаңа технологияларды қолдану – білім беру
сапасын арттырып қана қоймай, оқушыны салауатты өмір салтына
тәрбиелеудің заманауи жолы. Бұл бағыт ұстаз бен оқушы арасындағы
ынтымақтастықты нығайтып, дене мәдениетін тиімді
қалыптастырады.