ЖОББМ №13
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Қауіпсіздік ережесі.
Қауіпсіздік ережесі.
Ағзаны қалпына келтіру техникасының түрлеріне шолу
жасау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлімі: |
Кросс, көркем гимнастика дайындығы 1-сабақ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты: |
Мыкташова Саламат Мергенбаевна |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіздік ережесі. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Денсаулықты нығайту жаттығуларында қауіпсіздік ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру. Ағзаны қалпына келтіру техникасының негізгі түрлерімен таныстыру. Құндылықтарды дәріптеу (өзін-өзі және өзгелерді құрметтеу). |
|
|
Құндылықтар: |
Денсаулықты сақтау. Бір-біріне құрмет көрсету. Жауапкершілік пен қауіпсіздік мәдениетін дамыту. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Педагргтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5-7 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Сабақтың мақсаты мен жоспарымен таныстыру. Қауіпсіздік ережелеріне қысқаша шолу: дұрыс киім, жабдықтарды пайдалану тәртібі, өзара көмек. |
Оқушылар сапқа тұрып мұғаліммен амандасады. |
Қол шапалақ |
Ысқырық пен секундомер |
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Жаттығу залы мен алаңдағы қауіпсіздік ережелері. Жаттығулар кезінде жарақат алмаудың негізгі ережелері.
Жеңіл жүгіру және тыныс алу жаттығулары. Созылу (стретчинг) жаттығулары. Релаксация және медитация.
Бір-біріне қолдау көрсету. Қауіпсіздік ережелерін сақтауда жауапкершілік таныту. Практикалық бөлім
5 минут жеңіл жүгіру. Қол, аяқ және дене бұлшықеттеріне арналған созылу жаттығулары. Терең тыныс алу және медитация.
Оқушылар екі топқа бөлініп, қауіпсіздік ережелеріне қатысты шағын көрініс дайындайды. Дескрипторлар: Қауіпсіздік ережелерін біледі. Жаттығуларды дұрыс орындайды. Құндылықтарды топта қолданады |
Оқушылар қәуіпсіздік ережелерімен танысады. Жеңіл жүгіру және тыныс алу жаттығуларыни жасайды. Демалу және қалпына келтіру жаттығуларын практикалық бөлімде орындайды. |
Жаттығуларды дұрыс және қауіпсіз орындауы мен сабақ барысында белсенділік танытылуы бағаланады |
Жаттығу залына арналған құралдар. Видеоматериалдар немесе суреттер (қалпына келтіру жаттығулары). |
|
Сабақтың соңы (10-12 минут) |
Сабақты бекіту Сұрақ-жауап: Қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығы қандай? Ағзаны қалпына келтірудің қандай әдістерін үйрендіңдер? Үй тапсырмасы: Қалпына келтіру жаттығуларын күнделікті өмірде қолдану. Қауіпсіздік ережелерін жақындарына түсіндіру. |
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын алады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ САБАҒЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІ САБАҒЫНДАҒЫ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ
ЖОББМ №13
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Қауіпсіздік ережесі.
Қауіпсіздік ережесі.
Ағзаны қалпына келтіру техникасының түрлеріне шолу
жасау
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлімі: |
Кросс, көркем гимнастика дайындығы 1-сабақ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты: |
Мыкташова Саламат Мергенбаевна |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіздік ережесі. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Денсаулықты нығайту жаттығуларында қауіпсіздік ережелерін сақтау маңыздылығын түсіндіру. Ағзаны қалпына келтіру техникасының негізгі түрлерімен таныстыру. Құндылықтарды дәріптеу (өзін-өзі және өзгелерді құрметтеу). |
|
|
Құндылықтар: |
Денсаулықты сақтау. Бір-біріне құрмет көрсету. Жауапкершілік пен қауіпсіздік мәдениетін дамыту. |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Педагргтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5-7 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Сабақтың мақсаты мен жоспарымен таныстыру. Қауіпсіздік ережелеріне қысқаша шолу: дұрыс киім, жабдықтарды пайдалану тәртібі, өзара көмек. |
Оқушылар сапқа тұрып мұғаліммен амандасады. |
Қол шапалақ |
Ысқырық пен секундомер |
|
Сабақтың ортасы (25 минут) |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Жаттығу залы мен алаңдағы қауіпсіздік ережелері. Жаттығулар кезінде жарақат алмаудың негізгі ережелері.
Жеңіл жүгіру және тыныс алу жаттығулары. Созылу (стретчинг) жаттығулары. Релаксация және медитация.
Бір-біріне қолдау көрсету. Қауіпсіздік ережелерін сақтауда жауапкершілік таныту. Практикалық бөлім
5 минут жеңіл жүгіру. Қол, аяқ және дене бұлшықеттеріне арналған созылу жаттығулары. Терең тыныс алу және медитация.
Оқушылар екі топқа бөлініп, қауіпсіздік ережелеріне қатысты шағын көрініс дайындайды. Дескрипторлар: Қауіпсіздік ережелерін біледі. Жаттығуларды дұрыс орындайды. Құндылықтарды топта қолданады |
Оқушылар қәуіпсіздік ережелерімен танысады. Жеңіл жүгіру және тыныс алу жаттығуларыни жасайды. Демалу және қалпына келтіру жаттығуларын практикалық бөлімде орындайды. |
Жаттығуларды дұрыс және қауіпсіз орындауы мен сабақ барысында белсенділік танытылуы бағаланады |
Жаттығу залына арналған құралдар. Видеоматериалдар немесе суреттер (қалпына келтіру жаттығулары). |
|
Сабақтың соңы (10-12 минут) |
Сабақты бекіту Сұрақ-жауап: Қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығы қандай? Ағзаны қалпына келтірудің қандай әдістерін үйрендіңдер? Үй тапсырмасы: Қалпына келтіру жаттығуларын күнделікті өмірде қолдану. Қауіпсіздік ережелерін жақындарына түсіндіру. |
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, үй тапсырмасын алады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз













