Материалдар / Денеге қалай күтім жасаймыз?

Денеге қалай күтім жасаймыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақта 2-сынып ұстаздарына арналған дайын материал. Әртүрлі әдіс - тәсілдер қолданылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қаңтар 2023
170
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлімі:

Адам

Педагогтің аты-жөні:

Бәшімова А.Б

Күні:

2.12.2022

Сыныбы: 2 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Денеге қалай күтім жасаймыз?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.3.4. Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау;

2.2.3.5. Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау ;

2.1.2.4. Бақылау жүргізудің жоспарын құру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Оқушылар денеге күтім жасау жолдарын біледі; Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Кейбір оқушылар: Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтайды



Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

3 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:


(Ұ) “Кездесу” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

Фигуралар салынған конверт

Миға шабуыл. «Жедел жауап» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.


5 мин.


Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сиқырлы суреттер арқылы өткен сабақты пысықтайды.


Қыс мезгіліне байланысты суреттерді таңдап, өткен тақырыптағы сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбымен таныс болады.


  1. Сенің сөмкеңнің салмағы қанша килограммнан аспауы тиіс?

  2. Сымбатты адамның дене бітімі қандай болады?

  3. Омыртқа неліктен қисаяды?

  4. Дене сымбаты дегеніміз не?

  5. Еңкейіп жүретін адамның денсаулығы қандай болады?

  6. Адамның тірек-қозғалыс жүйесін не құрайды?



1-топ: А тобы

2-топ: Б тобы

3-топ: С тобы

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.

-4-ші сұраққа жауап береді.

-5-ші сұраққа жауап береді.

-6-шы сұраққа жауап береді.

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

«Керемет»

«Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сұрақтар топтамасы.




Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


7 мин.


1.Видеороликті тамашалау. Тақырыпты талқылау.









2. Жекебас гигиенасын сақтау деген не? Слайдпен жұмыс

1 -тапсырма: Видеодағы адамның жеке гигиенасы жайлы әңгімелейді. Жеке гигиенаның атқаратын қызметіне сипаттама береді.

Дескриптор:

- Жеке гигиена туралы бір-біріне айтады;

- Денеге күтім жасаудың маңызын түсінеді;



Оқылым 3 мин.





Жазылым 3 мин.

Оқулықтағы «Тілдік бағдар» айдарының тапсырмасы беріледі



Жекебас гигиенасы – дене күтімін қадағалап, денені таза ұстау.

Оқулықтағы мәтінді оқиды




Дәптерлеріне тапсырманы жазады

Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!».


4 мин.

4.Суретпен жұмыс

Picture 1


Сен білесің бе?

Оқушылардың жауаптары


Интербелсенді тақта







Гигиеналық құралдар

Сергіту сәті

2 мин

«Қолыңды жу» әнін орындайды




Топтық жұмыс.

5 мин.



А, В, С деңгейіне байланысты тапсырмалар

5.Сен суреттегі заттарды қалай қолданасың?

Достарыңа беруге болмайтын құралдарды ата. Неліктен беруге болмайды?


7.Тағам түрлерін пайдаланып, тісті күтудің ережесін түсіндір


6.Тісті қалай дұрыс күту керек ережесімен таныстырады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.

Дескриптор:

- Гигиеналық тазалық туралы өз ойларымен әңгімелейді;

Жалпы-1 балл.


Топтық жұмыс.

8 мин.

А, В, С деңгейіне байланысты тапсырмалар

1-топ: Денсаулық

«Сау тіс» және «Ауру тіс» тақырыптарына жапсырма жасайды.

Дескриптор:

  • Сау және ауру тіс жапсырмаларын жасайды.

  • Зиянды, зиянсыз тағам түрлерін ажыратады


2-топ: Тазалық

Тірек сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді толықтырып жазыңыз.

Әр адамның жеке бас гигиенасына арналған ________________ ___________,________________ болуы керек. Дене ________сақтаған адамның ______________жақсы болады.

Тірек сөздер: орамалы, тарағы,тіс щеткасы, тазалығын, денсаулығы

Дескриптор:

-Білім алушы сөйлемдерді толықтырып жазады.

-Тірек сөздерді пайдаланады


3-топ: Гигиена

«Зерттеу» әдісі

1.Ауыз қуысында неше тіс бар?

2.Тістің пішіні қандай?

3.Тіс түрлерін ажыратып, тістің пішінін жасайды.


Дескриптор:

1.Ауыз қуысында неше тіс бар екенін анықтайды.

2. Тістердің түрлерін ажыратады.

3.Тістің пішінін жасайды.

Әр топ берілген тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

-Зерттейді

-Сұрақтарға жауап береді.

-Жапсырма жасайды

Бағалау: Жеміс жидектер

Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Кері байланыс

3 мин.

Worgwall Qiziz әдісі бойынша берілген сұрақтарға жауап береді

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.


Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.


Дескриптор:

Әдіс бойынша берілген тапсырманы толық орындайды



Интербелсенді тақта

Рефлексия

2 мин.

Сабақты түсінген болса алмаға таза қолдың, түсінбеген болса кір қолдың суретін жапсырады.

Кері байланыс


Алманың

суреті



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ