Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Денелердің көлемін анықтау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ОҚО Қазығұрт ауданы
Мамандандырылған «Дарын» мектеп-интернаты
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Денелердің көлемін анықтау»
(физикалық және математикалық жолмен)
кіріктірілген сабақ
Физика пән мұғалімі: Жолдыбаева Гульмира Оразалиевна
Математика пән мұғалімі: Сұранова Нұрила
2018ж
Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)
Ұзақ мензімді жоспар бөлімі |
Мектеп: «Дарын» мектеп-интернаты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.Жолдыбаева Н.Сұранова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Денелердің көлемін анықтау (физикалық және математикалық әдіспен ) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар:Куб, пирамида, цилиндр фигураларын түсініп, осы фигуралардын көлемдерін есептеу барысында физикалық және математикалық жолмен есептей алады. Көптеген оқушылар: Куб, пирамида, цилиндр фигураларын ажыратып, осы денелерге қатысты формулаларды қолданып көлемдерін есептерді шығара алады. Кейбір оқушылар: Куб, пирамида, цилиндр фигураларының мағынасын ашып сыныптастарына түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында өз ойын еркін жеткізе алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физика – математика – информатика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Электрондық оқулық арқылы жаңа білімді меңгерту. Geogebra программасын пайдаланып кеңістіктегі денелерді салу және олардың өлшемдерін анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Денелерді талдау және олардың анықтамаларын беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2мин «Миға шабуыл» әдісі (Бұл әдіс арқылы оқушылардың өткен білімдері мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында проблемалық сұрақтар беру, оқушылардың ойлау, саралау, жеткізу қабілетін дамыту ) 5-мин |
1. І. Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, түгелдеу, топқа біріктіру (геометриялық фигуралармен) І-топ «цилиндр», ІІ-топ «пирамида» ІІІ- топ «куб». Психологиялық жағымды ахуал туғызу. «Тілек тілеу» 1. Қанекей балалар алдарыңызда қандай суреті пайда болды және олар қалай аталады? Осы денелер туралы не білесіңдер? (оқушылардың жауаптарын толықтыру мақсатында мұғалім қосымша ақпарат береді) 2. Алдарыңыздағы денелердің өлшемдерін алуға болама, болса қалай анықтаймыз? 3. Біздің өмірімізде немесе тұрмыста өлшеуге келмейтін денелер кездеседі ме? Сонымен бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Денелердің көлемін физикалық және математикалық әдіспен анықтау» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабнутақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі «Күту уақыты» әдісі. (Бұл әдісі бойынша оқушыларда нақтылау, қайталау, ойлану, зерттеушілік, құралдармен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады). 6 мин «Зерттеп үйрену» әдісі (Бұл әдіс бойынша оқушылардың бойында қызығушылық, нақтылау, қайталау, ойлану, зерттеушілік, саралау, салыстыру құралдармен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады). 8 мин Сергіту сәті: (Оқушылар денелерді пішінін топ болып көрсетеді) 2мин «Шебер қолдар» әдісі (Geogebra прoграммасын пайдаланып оқушылар өздері кеңістіктегі денелерді салу және олардың өлшемдерін талдай алу дағдысын қалыптастыру) 6 мин |
Денелердің өлшемдері берілген көлемдерін анықтаңыздар а =8см h =10см r =3см h = 8см d = 6см a = 4см
Тәжірибелік тапсырма. 2-Тапсырма Топтарға үш түрлі дұрыс пішінді дене берілген, олардың көлемін анықтау үшін қандай құралдар қолданар едіңіз? а)берілген денелердің өлшемдерін сызғыш және штангенцеркуль арқылы анықтап, көлемдерін математикалық жолмен есептеңіздер.
Қанекей балалар топ болып алдымыздағы дененің бейнесін салып көрсетейік. Балалар алдарыңыздағы компьютерден Geogebra праграммасын арқылы кубтың, параллелепипед және цилиндрдің кеңістіктегі суретін салыңыздар, олардың өлшемдерін, көлемін анықтаңыздар.
|
Топтық тапсырмаларды орындайды, топ мүшесі қорғайды. Берілген денелердің көлемін өлшеуіш құралдарды пайдаланып математикалық және физикалық әдіспен анықтайды және салыстырады (Мензурка, штанген церкуль, сызғыш, суы бар ыдыс) Компьютер, Geogebra праграммасы, кеңістіктегі денелер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы «Кім жылдам» Сабақта алған білімдерін жинақтау мақсатында есептер шығарту. 8 мин |
Оқушылар алгебра сабағында өткен көпмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбын еске түсіре отырып, денелердің көлемін анықтаңыздар. Есептер шығару І-топ. Пирамиданың биіктігі с = 2x-3см, ал табанының ауданы а = 4x +2 см2 көлемін анықтаңыз. ІІ-топ. Кубтың қырының өлшемі а=6x-9 см. Көлемін анықтаңыз. ІІІ-топ. Цилиндрдің биіктігі h = 7x-2 см, табанының ауданы Sт = 3x - 4 см2 Көлемін анықтаңыз.
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін практикада қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 3 мин |
«Табыс баспалдағы»
«Табыс
баспалдағы» әдісі: кәдімгі баспалдақтың
суреті, баспалдақтың |
Оқушылар табыс баспалдағының қай деңгейіне жеткендігін белгілеп, қосымша мәлімет қажет ететіндері ұсыныс тастай алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Топтардың атауына байланысы фигура дайындаймын және оны төрт бөлікке бөлемін. Әр бір тапсырманы дұрыс орындаған топқа фигураның бір бөлігін ұсынам. Фигураны жылдам әрі дұрыс құрастырған топтарды марапаттаймын. Сонымен қатар сабақта өте белсенді қатысқан топ мүшесін де марапаттаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта өткен ең жақсы нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |