Денелер.Заттар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Денелер.Заттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғи және жасанды денелердің айырмашылығын ажырату, заттардың бір - бірінен қасиеті жағынан айыра білуге, табиғи құбылыстардың өзгеруі жайлы түсінік беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пәні

Күні


Сынып


Мұғалімі


Дүниетану

25.11.17ж

3 «Ә»

Жұмабекова А.Ә.

Сабақтың тақырыбы

Денелер.Заттар

Мақсаты


1.Табиғи және жасанды денелердің айырмашылығын ажырату, заттардың бір - бірінен қасиеті жағынан айыра білуге, табиғи құбылыстардың өзгеруі жайлы түсінік беру.

2. Ойлау қабілетін дамыту

3. Ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.

Бағалау критериі

Оқыту үшін бағалау,өзара бағалау,жиынтық бағалау.

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Негізгі түсініктер мен терминдер

Денелер, заттар

Ресурстар

Оқулық, презентация

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

Сабақтың барысы

Уақыт

Сабақ кезеңдері

Жұмыстың түрі

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

5

мин

Ұйымдас-

тыру кезеңі


-Сәлемдесу

-Оқушылардың назарын сабаққа аударту

-Сәлемдеседі

-Оқу құралдарын алып сабаққа дайындалады

5-7

мин

Білімнің өзектілігі

Білу, түсіну


Үй тапсырмасын сұрау

-Табиғат құбылыстарына нелер жатады?


Үй тапсырмасын айтады.

Сұрақтарға жауап береді


15

мин

Негізгі бөлім

(ұғыну,түсіну)

Түсіну

 Барлық заттар мен жанды организмдер дене деп аталады. Денелер қатты, сұйық, газ тәрізді болады.Дене заттардан тұрады.

Бүгінгі жаңа сабақты мұқият тыңдап, түсініп алады.

2

мин

Сергіту сәті

Ал, қанеки ойнайық,

Ойнайық та, ойлайық.

Байлап қойып көзіңді,

Қоршап тұрмыз айнала.

Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала?

Ой сергітеді,шашағандары

басылады


7

мин

Білімді бекіту

Оқу материалына рефлексия

Жинақтау

Табиғиғаттағы жанды және жансыз табиғат заттары – табиғи денелер.Бұлар – қарлығаш, қасқыр, бұлт,ағаш т.б. Адам қолымен жасалған бұйымдар жасанды денелерге жатады.Бұлар: телефон, кітап, шкаф т.б.

Оқушылар табиғи және жасанды денелер жайында түсінік алады.

Сұрақтарға жауап береді

3

мин

Үй тапсырмасы


43-45бет

Мазмұндау

Күнделіктеріне жазып алады.

3

мин

Бағалау

Оқыту үшін бағалау,өзара бағалау,жиынтық бағалау.

«5»-үй тапсырмасын толық айтқан, қосымша сұрақтарға дұрыс жауап берген

«4»-үй тапсырмасын толық айтқан, қосымша сұрақтарға 1-2рет қателесіп жауап берген

«3»- үй тапсырмасын толық емес айтқан, қосымша сұрақтарға жауап бере алмаған

Күнделіктерін қойдырады

2-3

мин

Рефлексия (кері байланыс)


Смайликтер арқылы көңіл – күйлерін білдіру

Ұнаған смайликті көрсету


Мұғалімнің рефлексиясы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
31.01.2018
540
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі