Басы 15 минут
|
Оқушыларды сапқа
тұрғызу.
Кезешілік мәлімет
беру.
Спорттық киімдеріне
назар аудару.
Оқушылармен
сәлемдесу.
Қауіпсіздік ережесін
таныстыру.
Бүгінгі сабақтың
мақсатымен таныстыру.
Солға, оңға бұрылу. 3 –
топқа бөліп, дене қыздыру жаттығуларын
орындау.
|
Оқушылар сапқа тұрады, мәлімет береді. Дене
қыздыру жаттығуларын жасайды
|
|
Әр
жаттығу үшін кең, таза кеңістік, ысқырық , секундомер,
гимнастикалық таяқшалар
|
Ортасы 25 минут
|
Жүгіру,
спорттық жүгіру – жеңіл
атлетиканың негізгі
бір түрі. Оның тегіс жерде әр түрлі қашықтыққа жүгіру (жүгіру
жолымен және тас жолмен), кедергілі (барьерлі) жүгіру (сондай-ақ
стипль-чейз), кросс,марафондық сияқты
түрлері бар.
Жүгіру – қысқа,
орташа және ұзақ қашықтық болып үшке
бөлінеді.
Қысқа
қашықтыққа – 100, 200, 400 м және 110 кедергілі қашықтық жатады.
Орташа қашықтыққа 800, 1000, 1500, 2000, 3000 м жүгіру жатады. Ұзақ
қашықтыққа – 5000, 10000, 20000, 42 шақырым 192 м марафондық
қашықтық және 50 шақырым кросс (дала жарысы)
жатады.
Мұғалім сынып ішінде жарақаттанудың алдын алу
үшін қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулықты
жүргізеді.
Оқушыларды жұптарға бөліп, 200 метрге
жылдамдықпен төменгі сөре қалпынан жүгіру техникасын
орындату.
Дескриптор:
Аяқ алысы
шапшаң.
Қауіпсіздік ережесі мен жүгіру
техникаларын қатаң сақтады.
Алғашқы сөреден шығу
жылдамдығы баяу.
-
трлік мәре сызығына жетпей
шаршап келеді.
Физикалық қасиеттері баяу
дамыған.
Көңілді эстафеталық ойындарды
өткізу
а) Эстафеталық таяқшамен
жүгірту.
б) Мәреге жету.
Оқушыларды бірнеше топқа бөліп 400 метр
қашықтықта жүгіруді орындату. Жүгіру жолы 100 метрден бірнеше топқа
бөлінеді.
Әрбір
бөлікке әр команда өз ойыншыларын
қояды.
Бірінші
нөмірлі ойыншылар белгі бойынша сөреден жүгіріп шығып, екінші
бөлікке жетіп, өз командаласының ойыншысына таяқшаны
береді.
Ал ол
эстафетаны үшінші бөліктегі өз ойыншысына
жеткізеді.
Жүгіруді
бірінші аяқтаған команда жеңіске
жетеді.
400 м жүгіруде оқушылар алғашқы 100 м өз
жодарымен жүгіргенде, жүгірушінің мақсаты – жиек бойындағы орынды
бірінші болып алу үшін осы бөлікті тез арада жүгіріп
шығу.
Дескриптор:
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Жұптарға бөлініп, 200 метр
жылдамдықпен жүргіреді.
Жүгіру техникасын орындағанда
қауіпсіздік техникасынан хабардар
болады.
Оқушылар қысқа қашықтыққа
жүгірудегі орындалатын тактиканы көрсетеді. Қысқа қашықтыққа жүгіру
арқылы оқушылар шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық
қасиеттерін көрсетеді.
Әр топ 400 метр мәре сызығында
тұрады. Жылдамдықпен жүгіріп, бір – біріне таяқшаны жеткізіп
береді.
Бір-біріне қарама-қарсы тұрған
оқушылармен топтарда жұмыс істеп, олар кімнің жылдам жүгіріп
жететіндігін көру үшін міреге қарай
жүгіреді.
|
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша
мадақтау»
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша
мадақтау»
|
Әр жаттығуға арналған
үлкен, таза кеңістік, ысқырық,
секундомер
Әр жаттығуға арналған
үлкен, таза кеңістік, ысқырық,
секундомер
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Рефлексия.
- Бүгінгі сабақтан өзіңе не
алдың?
- Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай
болды?
- Өз көңіл күйінді белгімен
көрсет
Бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерімізді
жүрегіміздің түбіне сақтап қояйық.
Оқушыларды сапқа тұрғызып, көзді жұмып, оңға –
солға бұрылып,
5 қадам алға жүріп, айналып қайта сапқа
тұрғызу.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Ленталар
|