Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дененің тепе-теңдік шарты
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғлімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
3925
9 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары: 9 сынып. 61-22 сабақ. Дененің тепе-теңдік шарттары. Массалар центрі. Күш моменттері. Есептер шығару.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: НЗМ Орал қ. | |
9.3A – Статика-моменттер | Мұғалімнің аты-жөні: Сатова Ж.М. | |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны:10Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Дененің тепе-теңдік шарттары. Массалар центрі. Күш моменттері. Есептер шығару. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | - денеге салынған жұп күштің дененің айналу осі маңайында денені айналдыруға ұмтылатындығын түсіну; күш моментін мен айналу моментін анықтау және оларды есептерді шығару кезінде пайдалану | |
Сабақ мақсаттары | дененің тепе-теңдігін сипаттау үшін күштің векторлық қосындысының графикалық берілуін, күш моментін мен айналу моментін анықтау және оларды есептерді шығару кезінде пайдалануға дағдыландыру;дене тепе-теңдікте болғанда денеге түсетін моменттер қосындысы нөлге тең екендігін түсіндіру | |
Жетістік крите йте рийлері | ||
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология момент, айналу моменті, қос күш ,айналу, бұрылу нүктесі.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің презентацияам … жайындаМен …. болғандықтан, пайдалы деп ойлаймын.Ең алдымен, мен … бастаймынСодан кейін мен …Ең соңында мен … жасаймын | |
Құндылықты дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | ||
АКТ қолдану дағдылары | Презентациямен, электронды оқулықпен және сайттармен жұмыстану | |
Бастапқы білім | Ауырлық күші; серпімділік күші. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіСабақ мақсатымен таныстыру Сабақта күтілетін нәтижемен таныстыруСөз жұмбақ | |
Сабақтың ортасы | Анаграмма бойынша оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын табады.Қозғалмайтын тіреудің немесе біліктің төңірегінде айнала қозғала алатын кез келген дене иіндік деп аталады T) Мұғалім зат бұрылатын, бірақ қозғалмайтын мысалдарды оқушыларға келтіруді сұрай алады, мысалы, әткеншектің рөлінің доңғалағы, содан кейін есік сияқты мысалдарды келтіріп, тірек нүктесінде жабық күш бар екендігін және барлық жағдайда екі бөлек және қарама- қарсы күштер әсер ететіндігін көрсетеді.Gf) Мұғалім оқушылар тобына олардың моменттердің анықтамасы естерінде ме екендігін анықтау үшін, сонымен бірге оларды қарапайым тепе-теңдікте қалай қолданатындығын анықтау үшін, қысқаша танымдық бақылау жұмысын бере алады. Оқушыдан әр түрлі қашықтықта стенд штативін негізінен ұстауды сұраңыз; стендтен алыс болған сайын оны ұстау қиынырақ.G) Топтағы оқушылардан қаншалықты шамалары келгенше бұрылу нүктесін пайдаланатын құрылғылар санының тізімін жасауды сұраңыз. Содан кейін, олар осы құрылғылардың бірнешеуі бойынша, не болмаса PowerPoint көмегі арқылы, не болмаса көрнекіліктің құралы ретінде презентацияны жасайды.E) Метрлік сызғыш белгіден алшақ тесік арқылы бұрылады. Оқушылар тік күйге сызғышты орнату үшін әр түрлі қашықтықта серіппелік таразыны пайдаланады. Олар Fd тұрақты болып табылатындығын анықтайды, атап айтқанда, бұрылу кезінде пайдаланылатын күш және арақашықтықты анықтайды.T) Мұғалім моменттер немесе күштер жұбының айналу моментін шамамен күштер арасындағы ортада Fd ретінде анықталатындығын көрсетуі тиіс,T) Мұғалім қарапайым жұмыс мысалын келтіре алады және бұрылу нүктесі болып табылмайтын нүктедегі моменттер не болмаса жоғарыға бағытталған жалпы күш төменге бағытталған жалпы күшке тең идеясын пайдаланумен бұрылу нүктесінің күшін есептей алады. О тіреу нүктесіd1=OC Ғ1 күшінің иініd2=OD Ғ2 күшінің иініАйналатын денеге түсірілген күштің иініне көбейтіндісі күш моментідеп аталады:M=F∙dМ-күш моменті Өлшем бірлігі 1Н∙1 мҒ-күшd –күш иіні Моменттер ережесі:Айналатын дененің тепе-теңдігін сақтау үшін, денені сағат тілі жүрісіне бағыттас айналдыратын күш моменттерінің қосындысы оны сағат тілі жүрісіне қарсы бағытта айналдыратын күн моменттерінің қосындысына тең болуы керек.Иінді таразылар дененің массасын өлшеу үшін қолданылады.Зертханалық теңиінді таразының жұмыс істеу принципін демонстрациялау.Таразы тепе-теңдікте тұрғанда бұл күштердің күш моменттері тең болуы керек, яғни немесе Тең иінді таразыда күш иіндері тұрақты шама:d1=d2m1g=m2gm1=m2.Егер кір тастарының массасы өлшенетін дененің массасына тең болса, онда теңиінді таразы тепе-теңдік күйде болады.Аса ауыр денелердің массалырн анықтау үшін қолданылатын таразылардың оң және сол иіндері әр түрлі ұзындықта жасалады.Ондай таразының тепе-теңдік шарты:mgℓ=MgL, мұндағы m-кір тастарының массасы, М-өлшенетін дененің массасы.Иіндері үшін он саны еселік болып келетін таразылар ондық таразылар деп аталады.Пысықтау.Сабақты «Кубизм» әдісімен бекіту. Кубтың алты қырындағы сұрақтарға жауап беру арқылы қорытындылаймыз. V. Есептер шығару. Карточка бойынша | Тепе-теңдік және сәттер бойынша қарапайым теңдеу/бақылау жұмысы:http://www.darvill.clara.net/worksheets/Moments.doc Электронды оқулық 9 класс Экспресс подготовка к экзамену 9-11 класс электронный учебник |
Сабақтың соңы | Рефлексия1.Сабақ ұнады ма?2.Қай бөлімі?3.Тағы не білгің келеді? Оқушылардың сабаққа қатысуын, өздік бағалауын ескере отырып бағалау. | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады | Оқушылра жұмысын бақылауРефлексия | = қауіпсіздікті сақтау бойынша кеңесТермометрмен және шыны ыдыстамен жұмыс істеу қаупісіздігі |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |