Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Дүниетану 

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Дені саудың -жаны сау


    Мектеп:

    Күні:                                         Мұғалімнің аты-жөні:

    Жанарбек Ажар Нұрланатқызы

    Сынып:2-сынып                                             Қатысқандар саны: 

                                                                                Қатыспағандар саны: 

    Сабақ тақырыбы

    Дұрыс тамақтана біл

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау


    Сабақ мақсаттары: 


    Барлық оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты анықтайды

    Көптеген оқушылар: Пайдалы және зиянды тамақтарды атайды, сипаттайды

    Кейбір оқушылар:Пайдалы және зиянды тағамдардың құрамын айтады

    Бағалау критерийлері

    -Пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығын анықтайды

    -Пайдалы және зиянды тағамдарды сипаттайды


    Тілдік мақсаттар

    Пайдалы, зиянды,дәрумендер,ақуыз,көмірсу.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 

    -Қандай пайдалы тағамдарды білесіңдер?

    -Дұрыс тамақтану не үшін қажет?

    Құндылықтарды дарыту

    денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; -

    Пәнаралық байланыстар 

    Қазақ тілі

    Ортақ тақырыптар Дені саудың жаны сау

    Дұрыс тамақтанудың ережесін құрастырады


    АКТ қолдану дағдылары 


    Бастапқы білім

    1 сыныпта тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін біледі


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар 


    Сабақтың басы 

    5 мин


    Психологиялық ахуал

    Жарқырап күн ашылды

    Айналаға нұр шашылды

    Қайырлы күн!

    Біз көңілді баламыз,

    Қайырлы күн!

    Сәлемдесіп аламыз.

    Үй тапсырмасын сұрау

    Бағалау критерийі:

    Мектеп ережелерін айтады

    «Өрмекшінің торы» әдісі

    Оқушылар жіпті бір-біріне беру арқылы мектеп ержелерін айтады

    ҚБ «Ауызша»



    Сабақтың ортасы 

    3 мин





















    4 мин


























    9 мин


















    2 мин

















    6 мин








    7 мин


    «Болжау әдісі»

    Жұмбақ

    Алға жайып тұз - дәмiн,
    Келтiредi үй сәнiн.
    Ол халқымның ақ жаны,
    Жақсы дәстүр маржаны,
    Кеңпейiл де арайлы,
    Осы жерден тарайды. (Дастархан)

    -Дастарханға нені қоямыз?

    -Тағамның қандай түрлерін білесіңдер?

    -Дұрыс тамақтану не үшін қажет?

    -Қандай пайдалы тағамдарды білесіңдер?

    Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтаймыз.

    Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратасыңдар


    Жаңа сабақ

    Түсіну .Оқулықпен жұмыс

    Рисунок 2

    Прямоугольник 1

    Азық-түліктер


    -Пайдасыз тағамдарды ата

    -Зиянды тағамдар неліктен зиян?



    Оқушыларды топқа бөлу.Түстер бойынша

    Топтық жұмыс дереккөздер бойынша саралау Бағалау критерийі

    -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады

    1 тапсырма Оқушылар оқулықтағы суретке қарап,топ бойынша жұмыс жасайды. Әр топ атауларға байланысты тағам атауларын жазып, суреттерді жапсырады.

    1-топ

    Пайдалы және зиянды тағамдар

    2-топ

    Зиянды тағамдар неден жасалады?

    3- топ

    Пайдалы және зиянды тағамдар құрамы

    Дескриптор:

    -Тағамдарды табады

    -Оларды сипаттайды

    ҚБ «Өзара бағалау»

    Бағалау парағы


    Рисунок 6


    Сергіту сәті

    Енді біз демаламыз

    Айналаны шоламыз,

    Қол-аяқты кезекпен,

    Оңға-солға созамыз.

    Күн шыққанда сүйініп

    Бәйшешектей иіліп,

    Біз тынығып аламыз

    Жиі-жиі жаттығып,

    Үлкен кісі боламыз.



    2 тапсырма

    Оқушылар түсінгендері бойынша тамақтанудың ережесін құрайды.

    Дәптермен жұмыс

    Дұрыс тамақтанудың 5 ережесін құрастыр


    -Тамақты уақытылы ішу

    -Пайдалы тағамдарды ішу

    -Жаңа пісірілген тағамды жеу

    -асты мөлшерде жеу

    -суық немесе ыстық күйде жемеу

    ҚБ «Ауызша кері байланыс»


    3-тапсырма

    Оқушылар оқулық бойынша кестені толтырады.

    Бағалау критерийі:

    -Пайдалы және зиянды тағамдарды табады

    Жұптық жұмыс

    «Қарқын» тәсілі



    Тағамдар

    Пайдалы

    Зиянды

    Газдалған сусын



    Жұмыртқа



    Ет



    Қаймақ



    Донер



    Қытырлақ картоп



    алмұрт








    Пайдалы

    Зиянды

    С...т

    Чип....ы

    ..лма

    К...ла

    Ай..ан

    ....онер

    Балы..

    ...әмпит

    ...ал

    К..фе

    Жұ.....ртқа

    Пиц....а

    ...әбіз

    Т..рт


    ҚБ «өзін-өзі» бағалау

    Дұрыс жауаптар арқылы


    Тағамдар

    Пайдалы

    Зиянды

    Газдалған сусын


    +

    Жұмыртқа

    +


    Ет

    +


    Қаймақ

    +


    Донер


    +

    Қытырлақ картоп


    +

    алмұрт

    +





    Пайдалы

    Зиянды

    Сүт

    Чипсы

    алма

    Кола

    Айран

    Донер

    Балық

    кәмпит

    бал

    Кофе

    Жұмыртқа

    Пицца

    сәбіз

    Торт





    Жіп








    Суреттер,оқулық


















    Оқулық





    Рисунок 7










    Текшелер




    Таратпа материал

    желім,суреттер
































    Оқулық

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жанарбек Ажар Нұрланатқызы
    05 Наурыз 2021
    536
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дені саудың-жаны сау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дені саудың-жаны сау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән:Дүниетану 

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Дені саудың -жаны сау


    Мектеп:

    Күні:                                         Мұғалімнің аты-жөні:

    Жанарбек Ажар Нұрланатқызы

    Сынып:2-сынып                                             Қатысқандар саны: 

                                                                                Қатыспағандар саны: 

    Сабақ тақырыбы

    Дұрыс тамақтана біл

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау


    Сабақ мақсаттары: 


    Барлық оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты анықтайды

    Көптеген оқушылар: Пайдалы және зиянды тамақтарды атайды, сипаттайды

    Кейбір оқушылар:Пайдалы және зиянды тағамдардың құрамын айтады

    Бағалау критерийлері

    -Пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығын анықтайды

    -Пайдалы және зиянды тағамдарды сипаттайды


    Тілдік мақсаттар

    Пайдалы, зиянды,дәрумендер,ақуыз,көмірсу.


    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 

    -Қандай пайдалы тағамдарды білесіңдер?

    -Дұрыс тамақтану не үшін қажет?

    Құндылықтарды дарыту

    денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; -

    Пәнаралық байланыстар 

    Қазақ тілі

    Ортақ тақырыптар Дені саудың жаны сау

    Дұрыс тамақтанудың ережесін құрастырады


    АКТ қолдану дағдылары 


    Бастапқы білім

    1 сыныпта тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін біледі


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар 


    Сабақтың басы 

    5 мин


    Психологиялық ахуал

    Жарқырап күн ашылды

    Айналаға нұр шашылды

    Қайырлы күн!

    Біз көңілді баламыз,

    Қайырлы күн!

    Сәлемдесіп аламыз.

    Үй тапсырмасын сұрау

    Бағалау критерийі:

    Мектеп ережелерін айтады

    «Өрмекшінің торы» әдісі

    Оқушылар жіпті бір-біріне беру арқылы мектеп ержелерін айтады

    ҚБ «Ауызша»



    Сабақтың ортасы 

    3 мин





















    4 мин


























    9 мин


















    2 мин

















    6 мин








    7 мин


    «Болжау әдісі»

    Жұмбақ

    Алға жайып тұз - дәмiн,
    Келтiредi үй сәнiн.
    Ол халқымның ақ жаны,
    Жақсы дәстүр маржаны,
    Кеңпейiл де арайлы,
    Осы жерден тарайды. (Дастархан)

    -Дастарханға нені қоямыз?

    -Тағамның қандай түрлерін білесіңдер?

    -Дұрыс тамақтану не үшін қажет?

    -Қандай пайдалы тағамдарды білесіңдер?

    Оқушылармен бірге сабақ мақсатын анықтаймыз.

    Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратасыңдар


    Жаңа сабақ

    Түсіну .Оқулықпен жұмыс

    Рисунок 2

    Прямоугольник 1

    Азық-түліктер


    -Пайдасыз тағамдарды ата

    -Зиянды тағамдар неліктен зиян?



    Оқушыларды топқа бөлу.Түстер бойынша

    Топтық жұмыс дереккөздер бойынша саралау Бағалау критерийі

    -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады

    1 тапсырма Оқушылар оқулықтағы суретке қарап,топ бойынша жұмыс жасайды. Әр топ атауларға байланысты тағам атауларын жазып, суреттерді жапсырады.

    1-топ

    Пайдалы және зиянды тағамдар

    2-топ

    Зиянды тағамдар неден жасалады?

    3- топ

    Пайдалы және зиянды тағамдар құрамы

    Дескриптор:

    -Тағамдарды табады

    -Оларды сипаттайды

    ҚБ «Өзара бағалау»

    Бағалау парағы


    Рисунок 6


    Сергіту сәті

    Енді біз демаламыз

    Айналаны шоламыз,

    Қол-аяқты кезекпен,

    Оңға-солға созамыз.

    Күн шыққанда сүйініп

    Бәйшешектей иіліп,

    Біз тынығып аламыз

    Жиі-жиі жаттығып,

    Үлкен кісі боламыз.



    2 тапсырма

    Оқушылар түсінгендері бойынша тамақтанудың ережесін құрайды.

    Дәптермен жұмыс

    Дұрыс тамақтанудың 5 ережесін құрастыр


    -Тамақты уақытылы ішу

    -Пайдалы тағамдарды ішу

    -Жаңа пісірілген тағамды жеу

    -асты мөлшерде жеу

    -суық немесе ыстық күйде жемеу

    ҚБ «Ауызша кері байланыс»


    3-тапсырма

    Оқушылар оқулық бойынша кестені толтырады.

    Бағалау критерийі:

    -Пайдалы және зиянды тағамдарды табады

    Жұптық жұмыс

    «Қарқын» тәсілі



    Тағамдар

    Пайдалы

    Зиянды

    Газдалған сусын



    Жұмыртқа



    Ет



    Қаймақ



    Донер



    Қытырлақ картоп



    алмұрт








    Пайдалы

    Зиянды

    С...т

    Чип....ы

    ..лма

    К...ла

    Ай..ан

    ....онер

    Балы..

    ...әмпит

    ...ал

    К..фе

    Жұ.....ртқа

    Пиц....а

    ...әбіз

    Т..рт


    ҚБ «өзін-өзі» бағалау

    Дұрыс жауаптар арқылы


    Тағамдар

    Пайдалы

    Зиянды

    Газдалған сусын


    +

    Жұмыртқа

    +


    Ет

    +


    Қаймақ

    +


    Донер


    +

    Қытырлақ картоп


    +

    алмұрт

    +





    Пайдалы

    Зиянды

    Сүт

    Чипсы

    алма

    Кола

    Айран

    Донер

    Балық

    кәмпит

    бал

    Кофе

    Жұмыртқа

    Пицца

    сәбіз

    Торт





    Жіп








    Суреттер,оқулық


















    Оқулық





    Рисунок 7










    Текшелер




    Таратпа материал

    желім,суреттер
































    Оқулық

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 2 сынып
    05.03.2021
    536
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жанарбек Ажар Нұрланатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации