Материалдар / "Дені саудың жаны сау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дені саудың жаны сау"

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Маусым 2021
342
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Денсаулықты күтуді үйрену





Күні:

Мұғалім:

СЫНЫП:

Қатысқаны:

Қатыспағандар:

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме

түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдану оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану

Сабақ мақсаттары


  • Сыпайы сөздерді пайдалана отырып әңгімелеу

  • Таныс сөздерден сөйлемдер құрастыру

  • Қарапайым, сипаттама сөздерді қолдана алу.

Бағалау критерийлері


Сыпайы сөздерді атайды.

Түрлі жағдаяттарда сыпайы сөздерді қолданады.

Тілдік мақсаттар

Денсаулыққа байланысты мақал-мәтелдер

Құндылықтарды

дарыту

Еңбек және шығармашылық

Пәнаралық байланыстар

Дене шынықтыру, өнер

Алдыңғы білім

Бұл бөлімде оқушылар денсаулықты күту тақырыбында оқылым және жазылым дағдыларын жетілдіреді.

Жоспар: .

Жоспарлан-ған уақыттар

Жоспарланған жаттығулар







қойыңыз)

Ресурстар


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.

Кеудемізде күн күлсін,

Бізге шуақ нұр құйсын.

Мейірімді жан өзіңмен,

Көңілім жайнап құлпырсын!

Олай болса жақсы көңіл-күймен сабағымызды бастайық.

(МК) Дене мүшелерінің атауларын атап, білу үшін арналған ойын.

-Екі көзің не үшін керек?

-Жақсыларды көру үшін.

-Екі қолың не үшін керек?

-Елге көмек беру үшін.

-Құлақ деген не үшін керек ?

-Ақыл кеңес тыңдау үшін.

-Тіл мен жағың не үшін керек?

-Ақиқатты айту үшін.

-Ал аяғың не үшін керек?

-Шетте жүрсем, туған жерге қайту үшін.

(МК) Жаңа сабақты мақал арқылы бастау.

-Балалар, мен мақалдың басын айтамын, ал сендер жалғастыру керексіңдер.

Бірінші байлық – ....... денсаулық!

-Балалар, бұл мақалды қалай түсінесіңдер?

/оқушылардың жауаптарын тыңдау/

(Ұ) Диалог жасау

Денсаулықты қалай күту керектігі туралы оқушылардың бұрыннан бар білімдерін ортаға салдырып, талқылату. Толғандыратын сұрақтарымен бөлісіп, бір-біріне сұрақ қоюға жұмылдыру.

(Т) «Денсаулық-зор байлық» постер құру

Әр топқа ватман мен стикерлер, қима суреттер мен маркерлер беріледі.Топтағы оқушылар ақылдаса отырып, тапсырманы орындайды.

Тапсырма:Постер құру

1-топ: Спорт ойындары

2-топ:Ұлттық ойындар

3-топ:Қысқы ойындар

4-топ: Жазғы ойындар

Сергіту сәтін өткізу: «Көңілді күн»

(Ұ) Мәтінмен жұмыс

1/Мәтінді оқу

2/Мәтін мазмұнын талдау

«Хоккейшілер»






Альбом, қарындаш,фломастерлер,түрлі-түсті қағаздар,постер жасау үшін құралдар





























www.youtube.com/watch?v=gNVBcuC44vE





































«Көңілді жаттығулар» презентация


Сабақтың соңы


(Ұ) «Жалғасын тап» ойыны

Денсаулық-зор.....................................

Дені саудың-жаны ............................

Тазалық – денсаулық .......................

Сабақты бекітуге арналған сұрақтар:

  1. Денсаулықты қалай күту керек?

  2. Денсаулыққа нелер пайдалы?

  3. Қандай заттар денсаулығымызға зиян келтіреді?

  4. Таза жүру, жуыну, жеміс-жидектер,таза ауа ,спорт туралы не айтуға болады?

  5. Үйге барғанда ата-анамызға не айтамыз?


Қосымша мәліметтер

Дифференциациялау - оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрделендіресіз?


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?

Жоспардағы тақырыпты қиыстырыңыз. Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АҚТ-ны байланыстыру.


Оқылым қабілеті жоғары оқушылардан жайылма сөйлемдерді оқып, тыныс белгілерін дұрыс қоя білуі күтіледі.

Оқылым қабілеті төмен оқушыларға мұғалім тарапынан көмек көрсетіледі.

Өзін-өзі бағалау

Өзара бағалау


Салауатты өмір салты

Спортпен шұғылдану

.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? (тапсырмалары сәйкес болды ма?)

Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер

енгіздім?


Менің көңіл – күйім

  • Күн сияқты ..................

  • Бұлтты күн сияқты ....................................

Жауынды күн сияқты ....................................



Қорытынды баға

Оқушылар бір – бірін саусақ пен алақан арқылы бағалайды.

Бас бармақ жоғары қараса - өте жақсы

Бас бармақ төмен қараса - өте жаман

Алақан алға қараса – орташа

Мұғалім: Керемет жұмыс істедің! Жақсы жұмыс істедіңдер! т.б

Қандай екі әдіс өте сәтті болды (оқыту мен үйрену)?

1:

2:

Қандай екі әдіс-тәсіл толықтырылуы тиіс (оқыту мен үйрену)?

1:

2:

Келесі сабағымда ескеретіндей сынып және жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!