Материалдар / "Денсаулық - зор байлық" ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Денсаулық - зор байлық" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2019
714
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бекітілді: ӘБ жетекшісі
Сабақ: Денсаулық – зор байлық
Уақыты: Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы 7Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Оқу мақсаты7Т/А4 Негізгі ойды анықтау
Сабақ мақсатыМәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.
РесурстарФлипчарт,маркер
Бағалау критерийі
  • Мәтін тақырыбын анықтай алады;
  • сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады.
  • Шығармашылықпен айналысады


  • Тілдік мақсаттарОқушылар түсінеді және сипаттайды...Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер: Менің байқағаным,...Менің ойымша,...... деп ойлаймын...Менің дәйегім...
    Осыған дейінгі меңгерілген білім Денсаулықты сақтау жолдары
    Жоспар
    Сабақ кезеңдеріЖоспарланған іс - әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басы5 минутСәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру. Алдыңғы сабақта өткендерді еске түсіру.

    Сабақтың ортасы5 минут













    20 минут































    10 минут


    Сергіту сәті Оқушыларды топқа бөлу.

    Тақтаға бірнеше тақырыпқа сәкес суреттер ілініп тұрады.Оқушылар назарын тақтаға аударып,сабақ тақырыбына болжам жасалады.





    «ДЕНСАУЛЫҚ - СУМЕН ЕМДЕУ» тақырыбындағы мәтіннің негізгі ойын дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері үшін мына жұмыс түрі беріледі:Талқы себепшісіБелгілеушіБайланыстырушыҚорытындылаушыСуреттеушісияқты рөлдерді бөліп алып, мәтінді талқылаушы идеясын, тақырыбын айтады, белгілеуші негізгі ой бойынша төрт сұрақ құрастырады, байланыстырушы қазіргі өмірмен байланыстырып, өз өмірінен мысал келтіреді, қорытындылаушы шешім ұсынады, суреттеуші мәтін желісі бойынша сурет салады.Әр бөлім бойынша тапсырма орындалған соң, оқушылар алдында ойларын қорғайды.

    Қ/б: Оқушылармен бірлесе отырып табыс критерийін ойластыру керек. Оны оқу мақсатына қарай ойластыру керек.

    Кері байланыс: Тапсырманың сәтті не сәтсіз шыққанын бас бармақ арқылы көрсетуге болады.









    Ү/Т: Денсаулыққа байланысты мақал-мәтелдер жаттау







    Білім беру құндылығыАшықтық

    Талқы себепші

    Белгілеуші

    Байланыстырушы

    Қорытындылаушы-



    Суреттеуші

    Сабақтың соңы5 минутРефлексияБағдаршамҮ/т: қосымша әдебиеттерді қарау



    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс
    Тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай негізделіп құрастырылған. Сабақта бағдаршам әдісі, сыни тұрғыда пікір айту арқылы топтық бағалау әдісі қолданылады. Тарих, қазақ әдебиеті пәні
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға



    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?















































    Бағалау:




    Сабақ мақсаты


    Жетті


    Талпынады
    1.

    А
    Мәтін тақырыбын анықтай алады;



    2.ВСөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады.



    3.С Шығармашылықпен айналысады





















































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!