Пәні: дүниетану
ҰМЖ бөлімі:
4
|
Мектеп: «Ыбырай Алтынсарин атындағы
мектеп-лицейі»
|
Күні:
08.04.21
|
|
Сынып:4
Машықкер: Тазабекова Арайлым
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Денсаулық пен
қауіпсіздік
|
Осы сабаққа қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
1.1.4.1 Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын
түсіндіру;
1.1.4.3 Үйдегі қауіпсіздік ережелерін
түсіндіру;
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
Жеке бас гигиенасын сақтаудың
маңызын түсінеді.
|
|
Көптеген
оқушылар:
Үйдегі қауіпсіздік ережелерін
біледі.
|
Кейбір
оқушылар:
Жеке бас гигиенасын жоспарлай
біледі
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Жеке бас гигиенасын сақтай
алады
-
Үйдегі қауіпсіздік ережелерін қолдана
біледі.
-
Жеке бас гигиенасын жоспарлай
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Гигиена
Тазалық
Паста
Щётка
|
Құндылықтарды
дамыту
|
№ 7 Мәңгілік
ел. Бұл – біздің болашақ ұрпақ
үшін. Қазақстан халқының амандығы мен гүлденуі үшін жасаған саналы
таңдауымыз.
|
Пән аралық
байланыс
|
Дене шынықтыру,
бейнелеу
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Слайд,
бейнебаян,
|
Бастапқы
білім
|
Спорттың, дұрыс тамақтанудың
адам денсаулығына пайдалы екенін
біледі.
|
Техника қауіпсіздігінің
сақталуы
|
Қатты ыстықта, күнге бас
киімсіз шықпау
Қыста мұз тайғақта абай
болу.
Жеке бас гигиенасын сақтауда
үшкір заттардан (қайшы)
сақтану
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтын
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс
–әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басталуы
5
мин
|
(Ұ) Психологиялық
ахуал:
«Жүректен жүрекке» шеңберге
жиналып, бір –біріне жылы лебіз, тілек
айту
Алақан да
алақан,
Шуақты болсын әр
күнің...
(Т) Топқа
бөлу.
Тазалық құралдары арқылы
топтарға бөлу
«Тарақ»
тобы
«Сабын» тобы
«Щётка» тобы
Өздеріңе қажетті
суреттерді таңдап алып топқа
бөлінеді.
|
Тарақ , сабын, щётка
суреттері
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
«Ми ми ка» әдісі
арқылы адам дене мүшелерін дене қимылдары арқылы
көрсету
(Қ.Б) От шашу
арқылы
Жаңа сабақты
ашу.
(
Ұ)«Суреттер
сөйлейді» әдісі арқылы жаңа сабақты
ашу.
Денсаулық дегеніміз
не екенін және жеке бас гигиенасын қалай сақтау керектігін
түсіндіру.
Оқулықпен
жұмыс
«
Болжау» әдісі арқылы суретке қарап,
тапсырманы орындау.
Суреттердің
көмегімен оқушылардың іс әрекетін
болжау.
(Қ.Б) От шашу
арқылы
«Сұрақ –жауап»
әдісі
«Ауаны ластау»
видиоролигі
-
Топ: Заводтың
мұржасынан шыққан түтіннің табиғатқа келтіретін
зияны;
-
Топ: Техникалық
көліктің түтіні қандай зиян
келтіреді?
-
Топ: Экологияны
тазарту үшін атқарылатын
жұмыстар;
(Қ.Б)
Смайлик
(Т.Ж.) Зерттеу
жұмысы
Қима қағаз
тарату.
Күн тәртібіне
байланысты суреттерді рет - ретімен зерттеп
орналастырады
(Қ.Б)
Смайлик
Сергіту
сәті: Интербелсенді тақтадан би
қимылын көрсетемін, оқушылар
қайталайды.
Дескриптор
:
Оқушылар дене
жаттығуларын денсаулық үшін маңызды екенін
білді.
Үйдегі қауіпсіздік
ережелерін сақтай білуді
түсінеді.
Жеке бас гигиенасын
жоспарлай алады.
Саралау: «АВС»
әдісі
А: Жеке бас гигиенасын
маңыздылығын түсіндір.
В: Адам денсаулығына қажетті
дәрумендерді ата:
С: Үйдегі қауіпсіздік ережелерін
ата;
|
Бас, кеуде, қол,
аяқ...
Сызба
Суреттер
Видиоролик
Суреттер
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері байланыс
:Бүгінгі сабақтан алған
білімдерін «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар өз деңгейін стикерге
жазып жапсырды.
|
Стикер
|
Қосымша
ақпарат
|
|
Саралау – оқушыларға
қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы.
|
А: Жеке бас гигиенасын
маңыздылығын түсіндір.
В: Адам денсаулығына қажетті
дәрумендерді ата:
С: Үйдегі қауіпсіздік ережелерін
ата;
|
«
Смайлик»
|
-Оқу құралдарын
пайдалану кезінде қауіпсіздік ережесін
сақтау.
-Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау сергіту сәтін орындау барысында
қарастырылады.
Қатты ыстықта, күнге бас
киімсіз шықпау
Қыста мұз тайғақта абай
болу.
Жеке бас гигиенасын сақтауда
үшкір заттардан (қайшы)
сақтану
|
|
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
- Сабақ мақсаттары/ оқу
мақсаттары дұрыс қойылған
ба?
- Оқушылардың
барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе
неліктен?
Сабақта саралау
дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды,
неліктен?
|
|
|