Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Денсаулықты сақтаудың өлшемдері | Сипаттама |
1 | 2 |
Сыныптағы ахуал мен гигиеналық жағдайлар | Тепература және ауа тазалығы, сынып пен тақтаны жарықтандыру,дыбыс тітіркендігіштері |
Оқу қызметі түрлерінің саны.Қызмет түрлерін кезектестірудің орташа ұзақтығы мен жиілігі | Оқу қызметінің түрлері:сауалдама,хат,оқылым,тыңдалым, әңгіме,сұрақтарға жауап.мысалдар шығару, қарастыру. Көшіру және т.б. |
Сабақ беру түрлерінің саны. Сабақ берудің түрлерін кезектестіру | Сабақ берудің түрлері:ауызша,көрнекі, өзіндік жұмыс,дыбыс –бейнелік,тәжірибелік жұмыс |
Жандыруға ықпал ететін әдістердің болуы және орны | Еркін таңдау әдістері: еркін әңгімелесу,іс-қимыл тәсілін таңдау,шығармашылық бостандығыЖандыру әдістері: оқушы мұғалім,зерттеуші;іскерлік ойын,пікірталас.өзіндік танымға және ақыл-ойды, көңіл- күйді,қарым- қатынасты, өзін- өзі бағалауды, өзара баға беруді дамытуға бағытталған әдістер |
Техникалық оқыту құралдарының (бұдан әрі ТОҚ) орны мен қолдану ұзақтылығы | Мұғалімнің техникалық оқыту құралдарын пікірталастар,сұхбаттар,талқылауға арналған құрал ретінде қолдана білуі |
Оқушылардың отырыс- тұрысы, оларды кезектестіру | Оқушыны дұрыс отырғызу, өалып формасын ауыстыуды қажет ететін қызмет түрлерін ауыстыру |
Сабақта сауықтыру сәттерінің болуы,орны,мазмұны мен ұзақтығы | Денешынықтыру минуттары,серпілу сәттері,көзге арналған гимнастика,белсенді нүктелер массажы |
Оқушыларды сабақта іс- әрекетке ынталандырудың болуы | Сыртқы уәждеме:бағалау,мақтау,қолдау,жарысу сәті.Ішкі уәждемеге ынталандыру: көп білуге ұмтылу,белсенділік қуанышы,оқып- үйренетін материалға деген қызығушылық |
Сабақтағы психологиялық ахуал | Сабақтағы өзара қарым- қатынас: мұғалім- оқушы(жайлылық- қызулық, ынтымақтастық- өктемшілік,жас ерекшеліктерін есепке алу):оқушы –оқушы (ынтымақтастық- бәсекелестік,ықыластық- өшпенділік,белсенділік -сылбырлық,қызығушылық -немқұрайлық) |
Сабақ бөліктері | Уақыт | Ақыл- ой қызметінің тиімділігі | Жүктелім | Қызмет |
1 – кезең«Қалыптастыру» | 1-5 минут(5минут) | - | Салыстырмалы алғанда көп емес | Өнімдіге көшетін репродуктивті.Қайталау |
2 –кезеңБарынша жоғары жұмыс қабілеттілігі | 5-25минут(20минут) | 80 % | 15 минутта барынша төмендету | Өнімділік,шығармашылық. Жаңа материалмен танысу |
3 –кезең Соңғы екпін | 25-35минут(10инут) |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |