Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Денсаулық сақтаушы технологиялар
Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтардың бала денсаулығына зиянын тигізбей оқытудың үздік технологияларын қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Қырқүйек 2018
598
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқытудың тиімділігін арттыру құралы тұрғысындағы денсаулықты сақтаушы технологияларАсанова Нуризат ЕралықызыI. Кіріспе. Зерттеу жұмысының көкейкестілігі. Адам денсаулығының жай –күйі қоғамдық дамудағы маңызды индикаторлардың бірі болып табылады. Қазақстан Республикасы Үкіметінің алдындағы әлеуетті міндеттердің бірі саналады, мұны «Қазақстан -2030» стратегиялық бағдарламасы, Президент Н.Ә. Назарбаевтың халыққа Жолдауы, ҚР. «Білім туралы заңы» ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің нормативтік құжаттары растайды. Салауатты өмір салты –мінез құлық бара барлығы арқылы денсаулықты басқару болғандықтан, бұл қызмет саласы педагогтердің кәсіптік мүделлері мен біліктілігі өресінде жатыр. Балалар денсаулығын қорғаудың маңыздылығын педагогтар зерделей жете түсініп, салауатты өмір салтын қалыптастыруға ықпалдастыруы тиіс.Денсаулық сақтау негізін қалаушы қағидалар шын мәнінде осы заманғы тіршілік әрекеті жағдайында жүзеге аспайды және білім беру жүйесінде тиісті шамада ескерілмейді. Өмір өзі бізге білім беру үдерісіндегі барлық субьектілердің ауыру деңгейін төмендету мен денсаулығын сақтауға бағытталған жаңа стратегия іздеу қажеттілігін нұсқап отыр. Елбасымыздың « Қазақстан 2030 ұзақ мерзімді жолдауында қоғамымыздың болашағының айқындығы үшін мемлекетіміздің алдында тұрған міндеттерді айрықша көрсетіп даралап берді. Онда басты міндеттердің бірі еліміздің өсіп өркендеуіне, гүлденуіне өз үлесін қосар білімді, мәдениетті, салауатты жастарды тәрбиелеу баршамыздың ортақ міндетіміз делінген.Зерттеудің мақсаты. Қоғам алдында дені сау, шығармашылықпен нәтижелі жұмыс жасай алатын ұрпақ тәрбиелеу.Зерттеу нысаны. Мектеп оқушыларының денсаулығын нығайту барысындағы педагогикалық мәселелер. Зерттеудің ғылыми болжамы Денсаулық сақтау технологиясы – оқушы денсаулығын сақтауы мен өсуін, денсаулығы туралы мәліметтер мониторингі, жалпы білім беру мекемелеріндегі мұғалім жұмысының сапасын көрсетеді.Зерттеу міндеттері:
балалар мен жасөспірімдердің психологиялық және тәни денсаулығы проблемаларына кешенді көзқарасты қамтамасыз ету- тұтас жүйені дамыту – физикалық ортаны сақтауға, оқушының тәни және психикалық денсаулығын нығайтуға, салауатты өмір салтын сүруді, валеологиялық сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған мектеп медицинасы қызметі (бұда нәрі – ММҚ)- «тең-теңімен» қағидаты бойынша еріктілер қозғалысын одан әрі дамыту (балалардың, жасөспірімдердің, жастардың арасында жауапкершілік дағдысын, құрбыларының қысымына қарсы тұра білу, есірткіден бас тарта білу, өмір сүру дағдысын ұстану негізінде интерактивті оқу өткізу жолымен дұрыс шешім қабылдай білу);- әдістемелік және ақпараттық-білім беру материалдарын әзірлеу;- спорт алаңдарын, балалар клубтарын, үйірмелерді, секцияларды, секцияларды, аула клубтарын, жазғы лагерьлерді дамыту және қолжетімділігін арттыру, балама қозғалыстарды дамыту (велосипед қозғалысы, роликтер, стритбол, скейтбордтар және т.б.) арқылы балалардың, жасөспірімдердің, жастардың бос уақытын тиімді ұйымдастыруды қамтамасыз етуге ықпал ету;
II. НЕГІЗГІ БӨЛІМІ
Белсенді оқыту технологясын пайдалану қорытындысы көрсеткендей, бұл оқыту формасының әдістері мен құралдарының көмегімен бірқатар мәселені шешуге болады.-Тек таным әрекеттерін емес,сонымен қатар кәсіби қажеттіліктер мен қызығушылықтарын қалыптастыру.-Жүйелі ойлауға тәрбиелеу-Кешенді ой жұмысына үйрету-Әлеуметтік әрекеттестік дағдыларының,жеке және жалпы топта шешім қабылдай алу іскерліктерін қалыптастыру Балаларда оқытуда зерттеу тәсілін қолданудың қажеттілігі бала болмысының білмекке құмарлығын,оның қоршаған дүниені зерделеуде деген қызығушылығымен түсіндіреді.Оқушылар өзіндік зерттеулері олардың жеке қажеттіліктері мен сұраныстарын қанағаттандыруға септігін тигізеді.Өзіндік зерттеулердің көмегімен оқушылар қоршаған дүниені тани келе,өздері үшін жаңа білімдерді «дайын күйде алмай», өз бетімен ашады.Оқытудың денсаулық сақтау мазмұнының басты сипаттамасы ретінде интерактивті әдістемелер үлкен орын алады. Интерактивті оқыту-пікір алмасу,яғни өзара әрекет пен өзара түсіністік процестері арқылы оқыту.Бұл жаңа үрдісті «оқыту диологы»деп атауға болады.Белсенді оқыту технологияларын денсаулықты сақтау технологиялары деп атауға болады.Олардың ұстанымдары:1.Тұлғаға бағытталу ұстанымы мұғаліммен оқышуға деген сенімділікті талап етеді2.Ұжымдық әрекеттестік ұстанымы- мұғаліммен топтық әрекеттестіктегі басқару деңгейін мақсатына қарай қатаңдыөтан жұмсақтыққа дейін өзгертіп отыруды талап етеді.3.Оқу пәнінен рольдік ұйымдастыру ұстанымы- оқытудың екі жақтылық және қосымша мақсат қоюды көздейді.4.Басқарудағы көп салалық ұстанымы- оқу материалы қозғалысының жиілігін,өтілген материалдармен үнемі әрекеттестігін қажет етеді5.Оқу сабақтарының құндылық ұстанымы- мұғалімнен оқыту ырғақпен және жиілікпен байытып отыруын талап етеді. Ойын технологиясы.Ағылшын тілі сабағы қоғамдық құбылыс ретіндеқарастырылады, яғни сынып бөлмесі – белгілі қоғамдық орта болып, ал мұғалім мен оқушылар онда қоғамдық қарым-қатынасқа түседі де, оқу үрдісі –осы қатысушылардың өзара қарым-қатынас құралын реттеуші.Оқу үрдісін жақсарту үшін рөлдік ойындар менн тілдік ойындарды тиімді қолдану қажет.Егер мұғалімнің қызығуды арттыратын мүмкіндігі көп болса, оқу үрдісі де сәтті өтеді.Әрқашанда ойынды жаңалап, ондағы берілген материалдарды қиындатып отыру қажет.Ағылшын тіліндегі ойын әрекеті оқушыларды ауызекі тілге дағдыландырады, сол арқылы белгілі бір мөлшерде ауқымы кеңейеді.Осының бәрі тек қана мұғалімнің ойынды дұрыс таңдап, ұйымдастыра білуіне байланысты.Ойын технологиясын сабақтың барлық кезеңдерінде де қолдануға болады.Кей уақыттарда сабақты 5 минуттық ойындармен бастағанды жөн көремін, әсіресе дүйсенбі күндері.Бұл олардың сабақ барысына бірден кірігіп кетуіне, есте сақтау қабілеттерін жетілдіруге, жаңа тақырыпты қызыға тыңдауға көп әсерін тигізеді.Сабақ ортасында оқушылардың сабаққа ынтасы төмендеп бара жатқанын сезген кезде ойын жүргізіп, оқушылардың назарын сабаққа тез аударту керек.Сабақтың соңында жүргізілген ойын да көп әсерңн тигізеді.Біріншіден:өзіңіз де, оқушылар да сабақты жоғары деңгейде әрі көтеріңкі көңіл-күймен аяқтайсыздар. Екіншіден: сіздің келесі сабағыңызды оқушылар тағатсыздана күтетін болады.Сонымен ойын технологиясын сабақтың барлық кезеңдерінде тиімді қолданып, жүргізуге болады.Барлық ойындар әдістемелік жағынан дұрыс өткізілуі керек.Ол үшін: -бір ойынды бірнеше рет қайталау (сөз қорын,грамматиканы, т.б. өзгерте отырып).-Жаңа ойынды мұғалімнің бастауы керек.Содан кейін ғана жақсы меңгерген оқушыға бастаушы міндетін жүктеуге болады;-Ойынға жарыстық сипат беру керек, сонда ойыннан белгілі бір мөлшерде әсер алады.-Ойыншыларды әр түрлі,түрлі-түсті заттармен, құрал-жабдықтармен жабдықтау қажет;- Ойынды ағылшын тілінде жүргізу үшін мұғалім қажетті сөздік қорды қолданады.Оқыту барысындағы ойын түрлерінің басты мақсаты қатені түзету.Оны белгілі бір түрде өткізген дұрыс.2-кесте сабақта денсаулық сақтаудың өлшемдері мен олардың сипаттамалары берілген.
Сабақты дұрыс ұйымдастырудың ережелері1-ереже.Сабақты дұрыс ұйымдастыруСабақты ұйымдастыру міндетті 3кезеңнен тұруы тиіс:-мұғалім ақпаратты хабарлайды (бір мезгілде сұрақтарға себеаші болу)-оқушылар даярлап,сұрақтарын кояды.-Мұғалім мен оқушылар сұрақтарға жауап береді.Мұндай жағдайда сабақтың нәтижесі қалжырауды басатын өзара қызығушылық болмақ.2-Түйсік арналарын пайдалану3-Оқушылардың жұмыс қабілеттілігі аймағын есепке алу.4-Ақыл –ой қызметінің қарқындылығын бөлу.3-кесте Сабақты ұйымдастыру кезінде денсаулықты сақтау тұрғысындағы негізгі кезеңдерді бөліп көрсетуге болады, олардың әрқайсысында өз ұзақтығы , жүктеме көлемі мен қызмет түрлері болады.
- Баланың қолайлы интелектуалдық, шығармашылық мүмкіндіктері мен әрбір оқушының жеке тұлғалық өзіндік ерекшеліктерін, өзінің негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыратын жан-жақты дамыған мектеп ортасын жасау.;
- Оқушының жеке тұлғасы мен мектеп ортасының дамуын бақылаушы мониторинг жүйесін дайындау;
- Әрбір оқушының жеке тұлғасының өзін-өзі сендіру, өзін өзі көрсету т.б дербестігін көрсете алатын, жеке тұлғаның шығармашылық бейімділігін аша алатын оқушылармен бірге сабақтан тыс жүргізілетін тәрбие жұмысының жүйесін құру.
- Бірінші кезеңде Валеологиялық білім берудің методологиялық негізі мен ұғымы сараланды. Зерттеудің мақсаты мен міндеттері, болжамы анықталды.
- Екінші кезеңде зерттеу жұмысының нәтижесінде анықталған мектептегі сабақтардың өтілу барысына талдау жасау; білім беру мәселесіне қойылатын талаптарды қанағаттандыратын оқу-әдістемелік жүйесі жасалды.
- Үшінші кезеңде педагогикалық эксперимент жұмысының қорытындылары жасалып, нәтижелері анықталды.
балалар мен жасөспірімдердің психологиялық және тәни денсаулығы проблемаларына кешенді көзқарасты қамтамасыз ету- тұтас жүйені дамыту – физикалық ортаны сақтауға, оқушының тәни және психикалық денсаулығын нығайтуға, салауатты өмір салтын сүруді, валеологиялық сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған мектеп медицинасы қызметі (бұда нәрі – ММҚ)- «тең-теңімен» қағидаты бойынша еріктілер қозғалысын одан әрі дамыту (балалардың, жасөспірімдердің, жастардың арасында жауапкершілік дағдысын, құрбыларының қысымына қарсы тұра білу, есірткіден бас тарта білу, өмір сүру дағдысын ұстану негізінде интерактивті оқу өткізу жолымен дұрыс шешім қабылдай білу);- әдістемелік және ақпараттық-білім беру материалдарын әзірлеу;- спорт алаңдарын, балалар клубтарын, үйірмелерді, секцияларды, секцияларды, аула клубтарын, жазғы лагерьлерді дамыту және қолжетімділігін арттыру, балама қозғалыстарды дамыту (велосипед қозғалысы, роликтер, стритбол, скейтбордтар және т.б.) арқылы балалардың, жасөспірімдердің, жастардың бос уақытын тиімді ұйымдастыруды қамтамасыз етуге ықпал ету;
II. НЕГІЗГІ БӨЛІМІ
- Мектептік білім беру үрдісінде дені сау адамды тәрбиелеудің өзектілігі
Белсенді оқыту технологясын пайдалану қорытындысы көрсеткендей, бұл оқыту формасының әдістері мен құралдарының көмегімен бірқатар мәселені шешуге болады.-Тек таным әрекеттерін емес,сонымен қатар кәсіби қажеттіліктер мен қызығушылықтарын қалыптастыру.-Жүйелі ойлауға тәрбиелеу-Кешенді ой жұмысына үйрету-Әлеуметтік әрекеттестік дағдыларының,жеке және жалпы топта шешім қабылдай алу іскерліктерін қалыптастыру Балаларда оқытуда зерттеу тәсілін қолданудың қажеттілігі бала болмысының білмекке құмарлығын,оның қоршаған дүниені зерделеуде деген қызығушылығымен түсіндіреді.Оқушылар өзіндік зерттеулері олардың жеке қажеттіліктері мен сұраныстарын қанағаттандыруға септігін тигізеді.Өзіндік зерттеулердің көмегімен оқушылар қоршаған дүниені тани келе,өздері үшін жаңа білімдерді «дайын күйде алмай», өз бетімен ашады.Оқытудың денсаулық сақтау мазмұнының басты сипаттамасы ретінде интерактивті әдістемелер үлкен орын алады. Интерактивті оқыту-пікір алмасу,яғни өзара әрекет пен өзара түсіністік процестері арқылы оқыту.Бұл жаңа үрдісті «оқыту диологы»деп атауға болады.Белсенді оқыту технологияларын денсаулықты сақтау технологиялары деп атауға болады.Олардың ұстанымдары:1.Тұлғаға бағытталу ұстанымы мұғаліммен оқышуға деген сенімділікті талап етеді2.Ұжымдық әрекеттестік ұстанымы- мұғаліммен топтық әрекеттестіктегі басқару деңгейін мақсатына қарай қатаңдыөтан жұмсақтыққа дейін өзгертіп отыруды талап етеді.3.Оқу пәнінен рольдік ұйымдастыру ұстанымы- оқытудың екі жақтылық және қосымша мақсат қоюды көздейді.4.Басқарудағы көп салалық ұстанымы- оқу материалы қозғалысының жиілігін,өтілген материалдармен үнемі әрекеттестігін қажет етеді5.Оқу сабақтарының құндылық ұстанымы- мұғалімнен оқыту ырғақпен және жиілікпен байытып отыруын талап етеді. Ойын технологиясы.Ағылшын тілі сабағы қоғамдық құбылыс ретіндеқарастырылады, яғни сынып бөлмесі – белгілі қоғамдық орта болып, ал мұғалім мен оқушылар онда қоғамдық қарым-қатынасқа түседі де, оқу үрдісі –осы қатысушылардың өзара қарым-қатынас құралын реттеуші.Оқу үрдісін жақсарту үшін рөлдік ойындар менн тілдік ойындарды тиімді қолдану қажет.Егер мұғалімнің қызығуды арттыратын мүмкіндігі көп болса, оқу үрдісі де сәтті өтеді.Әрқашанда ойынды жаңалап, ондағы берілген материалдарды қиындатып отыру қажет.Ағылшын тіліндегі ойын әрекеті оқушыларды ауызекі тілге дағдыландырады, сол арқылы белгілі бір мөлшерде ауқымы кеңейеді.Осының бәрі тек қана мұғалімнің ойынды дұрыс таңдап, ұйымдастыра білуіне байланысты.Ойын технологиясын сабақтың барлық кезеңдерінде де қолдануға болады.Кей уақыттарда сабақты 5 минуттық ойындармен бастағанды жөн көремін, әсіресе дүйсенбі күндері.Бұл олардың сабақ барысына бірден кірігіп кетуіне, есте сақтау қабілеттерін жетілдіруге, жаңа тақырыпты қызыға тыңдауға көп әсерін тигізеді.Сабақ ортасында оқушылардың сабаққа ынтасы төмендеп бара жатқанын сезген кезде ойын жүргізіп, оқушылардың назарын сабаққа тез аударту керек.Сабақтың соңында жүргізілген ойын да көп әсерңн тигізеді.Біріншіден:өзіңіз де, оқушылар да сабақты жоғары деңгейде әрі көтеріңкі көңіл-күймен аяқтайсыздар. Екіншіден: сіздің келесі сабағыңызды оқушылар тағатсыздана күтетін болады.Сонымен ойын технологиясын сабақтың барлық кезеңдерінде тиімді қолданып, жүргізуге болады.Барлық ойындар әдістемелік жағынан дұрыс өткізілуі керек.Ол үшін: -бір ойынды бірнеше рет қайталау (сөз қорын,грамматиканы, т.б. өзгерте отырып).-Жаңа ойынды мұғалімнің бастауы керек.Содан кейін ғана жақсы меңгерген оқушыға бастаушы міндетін жүктеуге болады;-Ойынға жарыстық сипат беру керек, сонда ойыннан белгілі бір мөлшерде әсер алады.-Ойыншыларды әр түрлі,түрлі-түсті заттармен, құрал-жабдықтармен жабдықтау қажет;- Ойынды ағылшын тілінде жүргізу үшін мұғалім қажетті сөздік қорды қолданады.Оқыту барысындағы ойын түрлерінің басты мақсаты қатені түзету.Оны белгілі бір түрде өткізген дұрыс.2-кесте сабақта денсаулық сақтаудың өлшемдері мен олардың сипаттамалары берілген.
Денсаулықты сақтаудың өлшемдері | Сипаттама |
1 | 2 |
Сыныптағы ахуал мен гигиеналық жағдайлар | Тепература және ауа тазалығы, сынып пен тақтаны жарықтандыру,дыбыс тітіркендігіштері |
Оқу қызметі түрлерінің саны.Қызмет түрлерін кезектестірудің орташа ұзақтығы мен жиілігі | Оқу қызметінің түрлері:сауалдама,хат,оқылым,тыңдалым, әңгіме,сұрақтарға жауап.мысалдар шығару, қарастыру. Көшіру және т.б. |
Сабақ беру түрлерінің саны. Сабақ берудің түрлерін кезектестіру | Сабақ берудің түрлері:ауызша,көрнекі, өзіндік жұмыс,дыбыс –бейнелік,тәжірибелік жұмыс |
Жандыруға ықпал ететін әдістердің болуы және орны | Еркін таңдау әдістері: еркін әңгімелесу,іс-қимыл тәсілін таңдау,шығармашылық бостандығыЖандыру әдістері: оқушы мұғалім,зерттеуші;іскерлік ойын,пікірталас.өзіндік танымға және ақыл-ойды, көңіл- күйді,қарым- қатынасты, өзін- өзі бағалауды, өзара баға беруді дамытуға бағытталған әдістер |
Техникалық оқыту құралдарының (бұдан әрі ТОҚ) орны мен қолдану ұзақтылығы | Мұғалімнің техникалық оқыту құралдарын пікірталастар,сұхбаттар,талқылауға арналған құрал ретінде қолдана білуі |
Оқушылардың отырыс- тұрысы, оларды кезектестіру | Оқушыны дұрыс отырғызу, өалып формасын ауыстыуды қажет ететін қызмет түрлерін ауыстыру |
Сабақта сауықтыру сәттерінің болуы,орны,мазмұны мен ұзақтығы | Денешынықтыру минуттары,серпілу сәттері,көзге арналған гимнастика,белсенді нүктелер массажы |
Оқушыларды сабақта іс- әрекетке ынталандырудың болуы | Сыртқы уәждеме:бағалау,мақтау,қолдау,жарысу сәті.Ішкі уәждемеге ынталандыру: көп білуге ұмтылу,белсенділік қуанышы,оқып- үйренетін материалға деген қызығушылық |
Сабақтағы психологиялық ахуал | Сабақтағы өзара қарым- қатынас: мұғалім- оқушы(жайлылық- қызулық, ынтымақтастық- өктемшілік,жас ерекшеліктерін есепке алу):оқушы –оқушы (ынтымақтастық- бәсекелестік,ықыластық- өшпенділік,белсенділік -сылбырлық,қызығушылық -немқұрайлық) |
Сабақты дұрыс ұйымдастырудың ережелері1-ереже.Сабақты дұрыс ұйымдастыруСабақты ұйымдастыру міндетті 3кезеңнен тұруы тиіс:-мұғалім ақпаратты хабарлайды (бір мезгілде сұрақтарға себеаші болу)-оқушылар даярлап,сұрақтарын кояды.-Мұғалім мен оқушылар сұрақтарға жауап береді.Мұндай жағдайда сабақтың нәтижесі қалжырауды басатын өзара қызығушылық болмақ.2-Түйсік арналарын пайдалану3-Оқушылардың жұмыс қабілеттілігі аймағын есепке алу.4-Ақыл –ой қызметінің қарқындылығын бөлу.3-кесте Сабақты ұйымдастыру кезінде денсаулықты сақтау тұрғысындағы негізгі кезеңдерді бөліп көрсетуге болады, олардың әрқайсысында өз ұзақтығы , жүктеме көлемі мен қызмет түрлері болады.
Сабақ бөліктері | Уақыт | Ақыл- ой қызметінің тиімділігі | Жүктелім | Қызмет |
1 – кезең«Қалыптастыру» | 1-5 минут(5минут) | - | Салыстырмалы алғанда көп емес | Өнімдіге көшетін репродуктивті.Қайталау |
2 –кезеңБарынша жоғары жұмыс қабілеттілігі | 5-25минут(20минут) | 80 % | 15 минутта барынша төмендету | Өнімділік,шығармашылық. Жаңа материалмен танысу |
3 –кезең Соңғы екпін | 25-35минут(10инут) | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |