Сабақ
басы
|
Мұғалім оқушыларға сұрақтарға
жауап беруді ұсынады:
1.Сіз қандайкартографиялық
онлайн-қызметтердіпайдаланасыз?
2.Картографиялық-онлайн
қызметтерқандаймақсаттақолданылады?
3.ГАЖ-технологияларды
білуқандаймамандықиелерінеқажет?
Мәтіндіоқыңыз:
1.Жұп.6, бет
.51,1 бөлім
1.Неліктен
ақпараттыжүйелеужүргізіледі?
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды
қолдана
отырып,
географиялық деректерді
жүйелеу
туралы
ойланыңыз
және ұсыныңыз.
№
1
тапсырма.
№
2 тапсырма. Жұпты зерттеңіз.6.Кестеде
жоқ терминдердің
анықтамаларын
жазыңыз
Термин
|
Анықтау
|
Деректер
базасы
|
|
Географиялық
ақпараттық
жүйелер
(ГАЖ)*
|
Бұл кеңістіктік
Үйлестірілген
ақпаратты
жинауға,
сақтауға, өңдеуге және таратуға
арналған
компьютерлік
жүйелер.
|
Географиялық
объектілер
|
|
Географиялық
номенклатура-
|
Географиялық объектілерді зерттеу үшін қажетті жиынтық немесе тізбе. Оны
зерттеу осы объектілердің атауларын,
орналасқан жерін және өзара орналасуын есте сақтаудан тұрады.
|
A. атласта
Қазақстанның физикалық картасын қолдана отырып, Қазақстанның
географиялық объектілерінің тізімін жасаңыз (тізімдегі 5
тармақ)
Географиялық
нысандар тізімі.
1.
2.
3.
4.
5.
В. қандай топтарды
біріктіруге болады деген болжам .географиялық объектілердің
атаулары.Ауызша.
Тапсырма № 3 А)
мәліметтер базасын құру алгоритмін және құрастыру талаптарын оқып
шығыңыз,мәліметтер базасын құру үшін бір материкті таңдаңыз.
Ұсынылған алгоритмге сәйкес мәліметтер базасын
жасаңыз.
Дерек қор
талабы:
* өзара байланысты
деректер жиынтығы;
* жүйелі түрде
ұйымдастырылған және қолданылатын мәліметтер жиынтығының объективті
формасы;
* Деректер оңай
қолжетімді және компьютермен
өңделеді;
Тұрақты деректер
жиынтығы
В) деректер базасын
құру алгоритмі
1. EXCEL-де
құжатжасаңыз
2. Құжаттың атауын
өзгертіңіз
(таңдалғанматериктіңатынжазыңыз)
3.5 бағаннан кесте
жасаңыз
4.Бағандарға
қолқойыңыз: таулар, жазықтар, өзендер, шөлдер,
көлдер
5. Атластарды,
физикалықкарталарды, Googleкарталарынқолданаотырып, әрсанатқа 3
географиялықнысандыенгізіңіз
(Сізтаңдағанматериктіңгеографиялықнысандары)
6. Құжаттысақтаңыз,
мұғалімгетексеругежіберіңіз.
Мұғалім сабақтың
мақсаттарына оралып, олардың жетістік деңгейін
талқылайды.
Сабақты әрі қарай
жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар
қойылады:
- не білдім, не
үйрендім;
- не
түсініксізқалды;
- Оқуіс-әрекетінің
нәтижесін жақсарту үшін өз іс-әрекеттеріңізді
ойластырыңыз.
Сұрақтар ауызша
немесе жазбаша түрде талқылануы
мүмкін
|
Берілген сұрақтарға
ауызша жауап береді.
Мәтінді оқып,
сұрақтарға жауап береді.
Тапсырмаларды
орындайды. Термин сөздерге анықтама
береді.
Дескрипторлар Білім
алушы
- Терминдердің мағынасын
зерттейді, мысал келтіреді;
- Дәптерге терминдер мен
анықтамаларды жазады
Дескриптор
Білім
алушы
Қазақстанның әртүрлі географиялық
объектілерінің тізімін
жасайды
Географиялық нысандардың атауларын топтарға
біріктіреді.
Дескриптор
Білімалушы:
- EXCEL-де
әртүрліқұжаттардықолданаотырыпқұжатжасайды
географиялықобъектілер;
- Акт
қолданаотырып,
таңдалғанматериктіңноменклатуралықкестесінұсынады
|
Мадақтау
Кері
байланыс
10 балдық жүйемен
бағалау
|
Оқулық
|