Ұйымдастыру
кезеңі:
Сыныппен амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Сыныпта жақсы атмосфералық
ахуал тудыру мақсатында «Сиқырлы
гүл» әдісін пайдалана отырып,
қолымдағы гүлімді сабақтың сәтті өтуіне тілегімді айтып, бірінші
оқушыға беремін. Ары қарай оқушылар сәттілік пен тілектерін айта
отырып гүлді бір-біріне сыйлайды.
Сынып оқушыларын
топтастырып отырғызу мақсатында, сынып оқушыларына конверттен жасыл
және қызылтүсті фигураларды таңдатып
мүмкіндігін, таңдалған түс арқылы 2
топқа топтасады.

Қызыл
түс адамның энергияға толы
екенін көрсетеді. Өмірлік күшті, нәтиже, сәттілікке қол жеткізу
үшін барлық мүмкін болған талпынысты, жеңіске деген жігерді,
құлшынысты білдіреді. Бұл түсті таңдағандар кез-келген қиындыққа
мойынсұнбайтын, күрескер
адамдар.

Жасыл
түс – еркіндікке деген
жігерлікті, мақсаткерлікті, өзімшілдікті,
«Мен» деп өзіне жоғары
баға берушілікті білдіреді. Бұл түсті таңдағандар –айналасындағы
адамдардан мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін адамдар. Жасыл
түс адамды болашаққа бағыттайды, жаңалыққа талпындырады,
дамушылыққа құштар етеді.

-
« Кестен»
құру тобы
және «Кестені
толтыру» тобы болып, оқушылар екі
тоқа топтасады.
Оқушылар өздері ақылдаса
отырып, топ көшбасшыларын сайлайды.
(Ұ)«Күту
ағашы»әдісі арқылы оқушылардан
сабақтан не күтетіндерін анықтау.Оқушылар күту ағашына бүгінгі
сабақтан не күтетіндерін стикерге жазып
іледі.
(Ұ)«Ашық
микрофон» әдісімен үй тапсырмасы
сұралады.Бір оқушы журналист болады, өткен тақырып бойынша қалған
оқушыларға сұрақ қояды, қалғандары сұраққажауап
береді.
Дескриптор
|
КБ
|
|

|
|