Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Деректер қоры. Кестелерді құру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспарының шаблоны
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Деректер қоры. Кестелерді құру |
|
|
|||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.2. Электронды кестеде мәліметтер қорын құру |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: электрондық кестеде мәліметтер қорын құру.
Көпшілігі: электронды кестеде мәліметтер типін қолдану.
Кейбірі: электронды кестені пайдаланып мәлеметтер қорын талдай алу. |
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
үш тілде аталуын білу |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Информатика-математика |
|||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Мәліметтер қоры |
|||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сыныппен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Сыныпта жақсы атмосфералық ахуал тудыру мақсатында «Сиқырлы гүл» әдісін пайдалана отырып, қолымдағы гүлімді сабақтың сәтті өтуіне тілегімді айтып, бірінші оқушыға беремін. Ары қарай оқушылар сәттілік пен тілектерін айта отырып гүлді бір-біріне сыйлайды. Сынып оқушыларын топтастырып отырғызу мақсатында, сынып оқушыларына конверттен жасыл және қызылтүсті фигураларды таңдатып мүмкіндігін, таңдалған түс арқылы 2 топқа топтасады.
Қызыл түс адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Өмірлік күшті, нәтиже, сәттілікке қол жеткізу үшін барлық мүмкін болған талпынысты, жеңіске деген жігерді, құлшынысты білдіреді. Бұл түсті таңдағандар кез-келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер адамдар.
Жасыл түс – еркіндікке деген жігерлікті, мақсаткерлікті, өзімшілдікті, «Мен» деп өзіне жоғары баға берушілікті білдіреді. Бұл түсті таңдағандар –айналасындағы адамдардан мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін адамдар. Жасыл түс адамды болашаққа бағыттайды, жаңалыққа талпындырады, дамушылыққа құштар етеді.
- « Кестен» құру тобы және «Кестені толтыру» тобы болып, оқушылар екі тоқа топтасады. Оқушылар өздері ақылдаса отырып, топ көшбасшыларын сайлайды. (Ұ)«Күту ағашы»әдісі арқылы оқушылардан сабақтан не күтетіндерін анықтау.Оқушылар күту ағашына бүгінгі сабақтан не күтетіндерін стикерге жазып іледі. (Ұ)«Ашық микрофон» әдісімен үй тапсырмасы сұралады.Бір оқушы журналист болады, өткен тақырып бойынша қалған оқушыларға сұрақ қояды, қалғандары сұраққажауап береді.
|
|
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырыпты «Джигсо» әдісімен меңгеру.
Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы.
Сергіту сәті: оқушылар жасырылған; әуенді тауып, бірге орындайды
Тапсырма№1 Практикалық тапсырма. Менің сыныбым мәліметтер қорымен жұмыс Оқушылар көрсеткіші бар кесте құрыңдар. Кестені 8 жазбамен толтырыңдар. Аты, жөні,Тегі, электронды пошта адресі, сыныбы, туған күні, үй телефоны, мекен жайы, қатысатын жарыстары
Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Күлегештер
2 тапсырма «Аурухана» мәліметтер қорын құрыңдар Медицина қызметкерлері деген атпен сақтаңдар 1.Код 2.Аты-жөнң 3.санаты 4.Жұмысқа кірген күні 5.Білімі 6.Отбасы жағдайы 7.Бала саны 8.Туған күні 9.Мекен жайы
Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Асықтар»
3 тапсырма «Миға шабуыл» әдісі арқылыбүгінгі тақырыбымызды ашу мақсатында оқушыларға сұрақ қойылады.
Код көрсеткіші не ұшін енгізеді?
Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «+/-» әдісі
|
1 1 |
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Қорытындылау. Кері байланыс «Нысана» Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды!» Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!» Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»
рефлексия. Сабақтың соңында көңіл-күйіңді анықтайтын үш сөзді таңдап, астын сыз.
Қуаныш Тыныштық Шабыт Рақаттану Қанағаттану Сенімділік Немқұрайлық Сенімсіздік Іш пысу Ашу-ыза Үрей Ашушаңдық
|
|
||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||||||||||||
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. |
Өзара бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады Жұптық, топтық жұмыста өзара бірін-бірі, жеке жұмыста жұптар өзара жұп болып өзін-өзі бағалайды. Сұрақ – жауап кері байланыс арқылы оқушылардың материалды қандай деңгейде меңгергенін білу. «+,-» арқылы бағалау. «Кулегеш», «Джигсо», «Миға шабуыл» «Асықтар» әдістері қолданылды. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы
рефлексия жасау үшін пайдал Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |