Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспарының шаблоны



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Деректер қоры. Кестелерді құру



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.2. Электронды кестеде мәліметтер қорын құру





    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: электрондық кестеде мәліметтер қорын құру.



    Көпшілігі: электронды кестеде мәліметтер типін қолдану.



    Кейбірі: электронды кестені пайдаланып мәлеметтер қорын талдай алу.



    Бағалау критерийі

    • электрондық кестеде мәліметтер қорын құрады;

    • электронды кестеде мәліметтер типін қолданады;

    • электронды кестені пайдаланып мәлеметтер қорын талдайды.

    Тілдік мақсаттар


    үш тілде аталуын білу


    Құндылықтарға баулу




    Пәнаралық байланыс

    Информатика-математика

    Алдыңғы білім


    Мәліметтер қоры



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сыныппен амандасу. Оқушыларды түгендеу.

    Сыныпта жақсы атмосфералық ахуал тудыру мақсатында «Сиқырлы гүл» әдісін пайдалана отырып, қолымдағы гүлімді сабақтың сәтті өтуіне тілегімді айтып, бірінші оқушыға беремін. Ары қарай оқушылар сәттілік пен тілектерін айта отырып гүлді бір-біріне сыйлайды.

    Сынып оқушыларын топтастырып отырғызу мақсатында, сынып оқушыларына конверттен жасыл және қызылтүсті фигураларды таңдатып мүмкіндігін, таңдалған түс арқылы 2 топқа топтасады.

    Oval 1

    Қызыл түс адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Өмірлік күшті, нәтиже, сәттілікке қол жеткізу үшін барлық мүмкін болған талпынысты, жеңіске деген жігерді, құлшынысты білдіреді. Бұл түсті таңдағандар кез-келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер адамдар.

    Rectangle 1

    Жасыл түс – еркіндікке деген жігерлікті, мақсаткерлікті, өзімшілдікті, «Мен» деп өзіне жоғары баға берушілікті білдіреді. Бұл түсті таңдағандар –айналасындағы адамдардан мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін адамдар.  Жасыл түс адамды болашаққа бағыттайды, жаңалыққа талпындырады, дамушылыққа құштар етеді.

    Oval 2 Rectangle 2

    - « Кестен» құру тобы және «Кестені толтыру» тобы болып, оқушылар екі тоқа топтасады.

    Оқушылар өздері ақылдаса отырып, топ көшбасшыларын сайлайды.

    (Ұ)«Күту ағашы»әдісі арқылы оқушылардан сабақтан не күтетіндерін анықтау.Оқушылар күту ағашына бүгінгі сабақтан не күтетіндерін стикерге жазып іледі.

    (Ұ)«Ашық микрофон» әдісімен үй тапсырмасы сұралады.Бір оқушы журналист болады, өткен тақырып бойынша қалған оқушыларға сұрақ қояды, қалғандары сұраққажауап береді.


    Дескриптор

    КБ


    Рисунок 12


    Рисунок 2



    Oval 3 Rectangle 3


































    Рисунок 3


    Рисунок 4

    Сабақтың ортасы


    Рисунок 19




































    Жаңа тақырыпты «Джигсо» әдісімен меңгеру.

    1. Оқушылар оқулықтағы жаңа тақырыппен танысады (Ж)

    2. Топта тақырыпты өзара талдайды, ойларын постерге түсіреду. (Т)

    3. Қорғайды (С)

    Дескриптор

    КБ

    • Электрондық кестемен жұмыс жасайды

    • Көрсеткіштердің мәлімет қорын атап шығады

    • Электронды кестені пайдалана отырып мәліметтер қорын таңдайды



    Рисунок 16

    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы.



    Сергіту сәті: оқушылар жасырылған; әуенді тауып, бірге орындайды


    Тапсырма№1

    Практикалық тапсырма.

    Менің сыныбым мәліметтер қорымен жұмыс

    Оқушылар көрсеткіші бар кесте құрыңдар.

    Кестені 8 жазбамен толтырыңдар.

    Аты, жөні,Тегі, электронды пошта адресі, сыныбы, туған күні, үй телефоны, мекен жайы, қатысатын жарыстары



    Дескриптор

    КБ

    • Оқушылар көрсеткіші бар кесте құрады


    • Кестені 8 жазбамен толтырады


    • Кестедегі мәліметтер жарысын толтырады

    Рисунок 14


    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Күлегештер


    2 тапсырма

    «Аурухана» мәліметтер қорын құрыңдар

    Медицина қызметкерлері деген атпен сақтаңдар

    1.Код

    2.Аты-жөнң

    3.санаты

    4.Жұмысқа кірген күні

    5.Білімі

    6.Отбасы жағдайы

    7.Бала саны

    8.Туған күні

    9.Мекен жайы



    Дескриптор

    КБ

    • Аурухана мәліметтер қорын құрады


    • Медицина қызметкерлер деген атпен сақтайды


    • Қызыметкерлердің мәліметтерін енгізеді

    Рисунок 21




    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Асықтар»



    3 тапсырма

    «Миға шабуыл» әдісі арқылыбүгінгі тақырыбымызды ашу мақсатында оқушыларға сұрақ қойылады.


    Код көрсеткіші не ұшін енгізеді?


    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «+/-» әдісі







    Рисунок 18 1Рисунок 15 1

    Сабақтың соңы


    Қорытындылау.

    Кері байланыс «Нысана»

    Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды!»

    Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!»

    Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»


    рефлексия.

    Сабақтың соңында көңіл-күйіңді анықтайтын үш сөзді таңдап, астын сыз.


    Қуаныш Тыныштық Шабыт

    Рақаттану Қанағаттану Сенімділік

    Немқұрайлық Сенімсіздік Іш пысу

    Ашу-ыза Үрей Ашушаңдық



    Рисунок 23 Рисунок 24

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Өзара бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады Жұптық, топтық жұмыста өзара бірін-бірі, жеке жұмыста жұптар өзара жұп болып өзін-өзі бағалайды. Сұрақ – жауап кері байланыс арқылы оқушылардың материалды қандай деңгейде меңгергенін білу. «+,-» арқылы бағалау. «Кулегеш», «Джигсо», «Миға шабуыл» «Асықтар» әдістері қолданылды.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдал

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Калмурзаева Айнур Насиралиевна
    27 Ақпан 2021
    534
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Деректер қоры. Кестелерді құру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Деректер қоры. Кестелерді құру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұстаздарға әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ жоспарының шаблоны



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Деректер қоры. Кестелерді құру



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.2. Электронды кестеде мәліметтер қорын құру





    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: электрондық кестеде мәліметтер қорын құру.



    Көпшілігі: электронды кестеде мәліметтер типін қолдану.



    Кейбірі: электронды кестені пайдаланып мәлеметтер қорын талдай алу.



    Бағалау критерийі

    • электрондық кестеде мәліметтер қорын құрады;

    • электронды кестеде мәліметтер типін қолданады;

    • электронды кестені пайдаланып мәлеметтер қорын талдайды.

    Тілдік мақсаттар


    үш тілде аталуын білу


    Құндылықтарға баулу




    Пәнаралық байланыс

    Информатика-математика

    Алдыңғы білім


    Мәліметтер қоры



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сыныппен амандасу. Оқушыларды түгендеу.

    Сыныпта жақсы атмосфералық ахуал тудыру мақсатында «Сиқырлы гүл» әдісін пайдалана отырып, қолымдағы гүлімді сабақтың сәтті өтуіне тілегімді айтып, бірінші оқушыға беремін. Ары қарай оқушылар сәттілік пен тілектерін айта отырып гүлді бір-біріне сыйлайды.

    Сынып оқушыларын топтастырып отырғызу мақсатында, сынып оқушыларына конверттен жасыл және қызылтүсті фигураларды таңдатып мүмкіндігін, таңдалған түс арқылы 2 топқа топтасады.

    Oval 1

    Қызыл түс адамның энергияға толы екенін көрсетеді. Өмірлік күшті, нәтиже, сәттілікке қол жеткізу үшін барлық мүмкін болған талпынысты, жеңіске деген жігерді, құлшынысты білдіреді. Бұл түсті таңдағандар кез-келген қиындыққа мойынсұнбайтын, күрескер адамдар.

    Rectangle 1

    Жасыл түс – еркіндікке деген жігерлікті, мақсаткерлікті, өзімшілдікті, «Мен» деп өзіне жоғары баға берушілікті білдіреді. Бұл түсті таңдағандар –айналасындағы адамдардан мақтаулар, жақсы пікірлер күтетін адамдар.  Жасыл түс адамды болашаққа бағыттайды, жаңалыққа талпындырады, дамушылыққа құштар етеді.

    Oval 2 Rectangle 2

    - « Кестен» құру тобы және «Кестені толтыру» тобы болып, оқушылар екі тоқа топтасады.

    Оқушылар өздері ақылдаса отырып, топ көшбасшыларын сайлайды.

    (Ұ)«Күту ағашы»әдісі арқылы оқушылардан сабақтан не күтетіндерін анықтау.Оқушылар күту ағашына бүгінгі сабақтан не күтетіндерін стикерге жазып іледі.

    (Ұ)«Ашық микрофон» әдісімен үй тапсырмасы сұралады.Бір оқушы журналист болады, өткен тақырып бойынша қалған оқушыларға сұрақ қояды, қалғандары сұраққажауап береді.


    Дескриптор

    КБ


    Рисунок 12


    Рисунок 2



    Oval 3 Rectangle 3


































    Рисунок 3


    Рисунок 4

    Сабақтың ортасы


    Рисунок 19




































    Жаңа тақырыпты «Джигсо» әдісімен меңгеру.

    1. Оқушылар оқулықтағы жаңа тақырыппен танысады (Ж)

    2. Топта тақырыпты өзара талдайды, ойларын постерге түсіреду. (Т)

    3. Қорғайды (С)

    Дескриптор

    КБ

    • Электрондық кестемен жұмыс жасайды

    • Көрсеткіштердің мәлімет қорын атап шығады

    • Электронды кестені пайдалана отырып мәліметтер қорын таңдайды



    Рисунок 16

    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы.



    Сергіту сәті: оқушылар жасырылған; әуенді тауып, бірге орындайды


    Тапсырма№1

    Практикалық тапсырма.

    Менің сыныбым мәліметтер қорымен жұмыс

    Оқушылар көрсеткіші бар кесте құрыңдар.

    Кестені 8 жазбамен толтырыңдар.

    Аты, жөні,Тегі, электронды пошта адресі, сыныбы, туған күні, үй телефоны, мекен жайы, қатысатын жарыстары



    Дескриптор

    КБ

    • Оқушылар көрсеткіші бар кесте құрады


    • Кестені 8 жазбамен толтырады


    • Кестедегі мәліметтер жарысын толтырады

    Рисунок 14


    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Күлегештер


    2 тапсырма

    «Аурухана» мәліметтер қорын құрыңдар

    Медицина қызметкерлері деген атпен сақтаңдар

    1.Код

    2.Аты-жөнң

    3.санаты

    4.Жұмысқа кірген күні

    5.Білімі

    6.Отбасы жағдайы

    7.Бала саны

    8.Туған күні

    9.Мекен жайы



    Дескриптор

    КБ

    • Аурухана мәліметтер қорын құрады


    • Медицина қызметкерлер деген атпен сақтайды


    • Қызыметкерлердің мәліметтерін енгізеді

    Рисунок 21




    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «Асықтар»



    3 тапсырма

    «Миға шабуыл» әдісі арқылыбүгінгі тақырыбымызды ашу мақсатында оқушыларға сұрақ қойылады.


    Код көрсеткіші не ұшін енгізеді?


    Кері байланыс: қалыптастырушы бағалау «+/-» әдісі







    Рисунок 18 1Рисунок 15 1

    Сабақтың соңы


    Қорытындылау.

    Кері байланыс «Нысана»

    Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды!»

    Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!»

    Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»


    рефлексия.

    Сабақтың соңында көңіл-күйіңді анықтайтын үш сөзді таңдап, астын сыз.


    Қуаныш Тыныштық Шабыт

    Рақаттану Қанағаттану Сенімділік

    Немқұрайлық Сенімсіздік Іш пысу

    Ашу-ыза Үрей Ашушаңдық



    Рисунок 23 Рисунок 24

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

    Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

    Өзара бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады Жұптық, топтық жұмыста өзара бірін-бірі, жеке жұмыста жұптар өзара жұп болып өзін-өзі бағалайды. Сұрақ – жауап кері байланыс арқылы оқушылардың материалды қандай деңгейде меңгергенін білу. «+,-» арқылы бағалау. «Кулегеш», «Джигсо», «Миға шабуыл» «Асықтар» әдістері қолданылды.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдал

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 9 сынып
    27.02.2021
    534
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Калмурзаева Айнур Насиралиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации