Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.1А Ғылым әлемі

    Мектеп:



    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5


    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Деректерді жинау және жазу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

    Сабақ мақсаттары

    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

    Бағалау критерийлері

    өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады

    аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады.

    Өлшеу құралдарымен бақылаулар мен өлшемдер жасай алады



    Тілдік мақсаттар



    Оқытудың тілдік мақсаты. Оқушылар:

    Өз зерттеуін жоспарлау кезеңдерін ауызша және жазбаша нысанда талқылай алады.

    Өз идеяларын плакаттағы схема түрінде көрсете алады. Кейін оқушылар басқа плакаттармен жұмыс істеп, өз пікірлерін айтып және өз идеяларын дамыта отырып, басқаларының идеяларын толықтырады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Ғылым

    Ғылым функциялары

    Зерттеу жоспары

    Гипотеза

    Тәжірибе

    Зерттеу мәселесі

    Деректерді талдау

    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы тіркестері:

    Менің зерттеуімнің кезеңдері … болады деп ойлаймын.

    Бұлай айтуға … негіз болды.

    Бұл … түсіндіріледі.

    Менің түсіндіруім ...

    Құндылықтарды дарыту



    Теорияда алған білімдерін, практикада ұштастыра білуге баулу. Өз бетінше жұмыс дағдысын арттыра отырып, еңбекке тәрбиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру,оқушыларды бір – бірін тындай білуге, бірігіп жұмыс жасауға, сыйлауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика пәні - дененің ұзындығын анықтау 4-тапсырма

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/ бейнематериал

    Бастапқы білім

    Ғылыми жаңалықтардың айқындаушы рөлін және олардың адамның күнделікті өміріне әсерін, ақпарат көздерінің түрлерін және зерттеу әдістерін: бақылау және тәжірибені біледі.

    Тәжірибе жүргізу жоспарын құрастыруды, қоршаған әлемге бақылау жүргізуді және диаграммалар түрінде құрастырылған жоспар бойынша жүргізілген тәжірибе нәтижелерін белгілеуді, қорытындылар тұжырымдауды біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0 – 1 мин




    2-6 мин








    6-8 мин


    Оқушылармен амандасу. Cабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Сұрақ қою арқылы оқушылардың көңіл күйлерін сұрау.

    1-тапсырма. Оқушыларға термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері беріледі. Дайын суреттер қолданып, өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жазып плакаттарды дайындайды Оқушылар осы суреттерге қысқаша сипаттама береді. Бұл қандай құрал? Бұл құрал арқылы нені өлшеуге болады?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы осы құралдарға сәйкес қандай болатынын оқушылардан сұрау.

    Сабақтың мақсаты оқушылармен бірге анықталады, бағалау критерийлері презентацияда көрсетіледі.

    Қосымша 1. Термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері













    Презентация

    8-10 мин

    Оқушыларға сұрақтар беріледі: «Сізге күнделікті өмірде өлшеулер жасау қажет болды ма? Қандай? Мысал келтіріңіз» сұрақтарын талқылайды. Оқушылардың ойлары тыңдалады.

    Презентация

    10-12 мин

    2-тапсырма. Оқушылар жұптасып сұрақтарға жауаптарды схема түрінде көрсетеді:

    Келесі мысалдарда қандай өлшемдер туралы сөз қозғалады:

    1. сабақ 45 минут жүреді;

    1. бөтелкеде 5 л су бар;

    2. мұз 0 °С кезінде ериді;

    d) автобус 40 км жүріп өтті.

    Презентация

    12-18 мин

    Оқушылар мұғалімнің түсіндіргенін тыңдап, аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады. Жоспарды плакатқа жазады және «Әткеншек» әдістемелік тәсілінің көмегімен белгілер жасайды, бір-бірінен сұрайды.

    «Әткеншек» - әдістемелік тәсілі:

    • Оқушылар жұмысты топта, мысалы бір нәрсенің тізбесін құрастыра отырып орындайды.

    • Кейін белгілі бір тәртіп бойынша сыныпта жылжи отырып, басқа топтардың постерлерінде белгілер немесе толықтырулар жасайды.

    • Аяқтағаннан кейін жалпы жұмыс қорытындысы талқыланады.



    18-28

    3-тапсырма. Топқа түрлі тапсырмалар беріледі.

    Оқушылар әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды

    1. Сызғышпен (ағаш, темір, алюминий кесектің ұзындығы, ені, биіктігі) өлшеу

    1. Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы) өлшеу

    2. Өлшеу цилиндрімен (су мөлшері) өлшеу

    3. Секундомермен (оқушының 10 рет отырып-тұруы) өлшеу.

    Топтар өздерінің тәжірибелерінің нәтижелерін талқылап, өз жұмыстарын қорғайды.

    Қосымша 2

    Ағаш, темір, алюминий кесектер, термометрлер, жылы және салқын суы бар стақандар, өлшеу цилиндрлері, секундомерлер немесе секунд көрсететін тілі бар сағаттар



    28-34

    4-тапсырма. Оқушыларға таза парақ пен сызғыш алып, ұзындығы 10-11 см түзу сызуын сұрау қажет – олар қалаған ұзындықты таңдауы мүмкін, бірақ ешкімге айтпауы тиіс. Оқушылардан қасындағы адаммен парақтарын ауыстырып, олардың түзулерін өлшеп, қағазға жазып алуы керек. Парақтарды кері қайтарып, қанша оқушының дұрыс жауап алғанын тексеріңіз.

    таза парақтар, сызғыштар

    34-39 мин

    5-тапсырма.

    Оқушылар бейнефильмді көру арқылы берілген сұрақтарға жауап береді. Ол үшін алдымен сұрақтар таратылып, оқушылар сұрақты оқығаннан кейін ғана бейнефильм көрсетіледі.

    Сұрақ

    1. Ұзындықтың негізгі өлшем бірлігі қандай?

    2. Алғашында ұзындық қалай өлшенген?

    3. Метр өлшемі қалай анықталды?

    4. Алғашқы ресми метр өлшегіш қай жылы және қай қалада пайда болды?

    Дұрыс жауаптар:

          1. Метр.

          2. Алғашында ұзындық адамның дене мүшелеріне негізделіп өлшенген.

          3. Солтүстік полюстен Экваторға дейінгі қашықтықтың он миллионнан бір бөлігі метр деп анықталды.

          4. Алғашқы ресми метр өлшегіш 1795 жылы Парижде пайда болды.

    Оқушылар жұпқа бірігіп жауаптарын тексерді.

    Қосымша 3

    https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/

    39-42 мин

    Оқушыларға аспаптың бөлік құны деген не екенін түсіндіру. Аспап көрсеткіштерін анықтау тәртібін қарастыру.

    «Бөлік құны» суреті Презентация




    42
    -45 мин

    Рефлексия. Оқушылар партадағы суреттерді өздерінің көңіл күйлеріне қарай таңдайды. Кейін неге осы таңдауды жасағанын мұғалім сұрайды.

    карточкалар

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырма беру

    Оқушылардың бағалануы топтық жұмыс, жұптық және жеке жұмыстары бойынша бағаланады

    Сабақ кезінде оқушылар қауіпсіздік ережесін, мектеп мүлкін бүлдірмей ережені сақтау қажет

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Надирбекова Эльмира
    12 Желтоқсан 2020
    811
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Деректерді жинау және жазу " сабақ жоспары 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Деректерді жинау және жазу " сабақ жоспары 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    5.1А Ғылым әлемі

    Мектеп:



    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5


    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Деректерді жинау және жазу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

    Сабақ мақсаттары

    нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды

    бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

    Бағалау критерийлері

    өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады

    аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады.

    Өлшеу құралдарымен бақылаулар мен өлшемдер жасай алады



    Тілдік мақсаттар



    Оқытудың тілдік мақсаты. Оқушылар:

    Өз зерттеуін жоспарлау кезеңдерін ауызша және жазбаша нысанда талқылай алады.

    Өз идеяларын плакаттағы схема түрінде көрсете алады. Кейін оқушылар басқа плакаттармен жұмыс істеп, өз пікірлерін айтып және өз идеяларын дамыта отырып, басқаларының идеяларын толықтырады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Ғылым

    Ғылым функциялары

    Зерттеу жоспары

    Гипотеза

    Тәжірибе

    Зерттеу мәселесі

    Деректерді талдау

    Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы тіркестері:

    Менің зерттеуімнің кезеңдері … болады деп ойлаймын.

    Бұлай айтуға … негіз болды.

    Бұл … түсіндіріледі.

    Менің түсіндіруім ...

    Құндылықтарды дарыту



    Теорияда алған білімдерін, практикада ұштастыра білуге баулу. Өз бетінше жұмыс дағдысын арттыра отырып, еңбекке тәрбиелеу, пәнге қызығушылығын арттыру,оқушыларды бір – бірін тындай білуге, бірігіп жұмыс жасауға, сыйлауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика пәні - дененің ұзындығын анықтау 4-тапсырма

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/ бейнематериал

    Бастапқы білім

    Ғылыми жаңалықтардың айқындаушы рөлін және олардың адамның күнделікті өміріне әсерін, ақпарат көздерінің түрлерін және зерттеу әдістерін: бақылау және тәжірибені біледі.

    Тәжірибе жүргізу жоспарын құрастыруды, қоршаған әлемге бақылау жүргізуді және диаграммалар түрінде құрастырылған жоспар бойынша жүргізілген тәжірибе нәтижелерін белгілеуді, қорытындылар тұжырымдауды біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0 – 1 мин




    2-6 мин








    6-8 мин


    Оқушылармен амандасу. Cабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Сұрақ қою арқылы оқушылардың көңіл күйлерін сұрау.

    1-тапсырма. Оқушыларға термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері беріледі. Дайын суреттер қолданып, өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жазып плакаттарды дайындайды Оқушылар осы суреттерге қысқаша сипаттама береді. Бұл қандай құрал? Бұл құрал арқылы нені өлшеуге болады?

    Бүгінгі сабақтың тақырыбы осы құралдарға сәйкес қандай болатынын оқушылардан сұрау.

    Сабақтың мақсаты оқушылармен бірге анықталады, бағалау критерийлері презентацияда көрсетіледі.

    Қосымша 1. Термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері













    Презентация

    8-10 мин

    Оқушыларға сұрақтар беріледі: «Сізге күнделікті өмірде өлшеулер жасау қажет болды ма? Қандай? Мысал келтіріңіз» сұрақтарын талқылайды. Оқушылардың ойлары тыңдалады.

    Презентация

    10-12 мин

    2-тапсырма. Оқушылар жұптасып сұрақтарға жауаптарды схема түрінде көрсетеді:

    Келесі мысалдарда қандай өлшемдер туралы сөз қозғалады:

    1. сабақ 45 минут жүреді;

    1. бөтелкеде 5 л су бар;

    2. мұз 0 °С кезінде ериді;

    d) автобус 40 км жүріп өтті.

    Презентация

    12-18 мин

    Оқушылар мұғалімнің түсіндіргенін тыңдап, аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады. Жоспарды плакатқа жазады және «Әткеншек» әдістемелік тәсілінің көмегімен белгілер жасайды, бір-бірінен сұрайды.

    «Әткеншек» - әдістемелік тәсілі:

    • Оқушылар жұмысты топта, мысалы бір нәрсенің тізбесін құрастыра отырып орындайды.

    • Кейін белгілі бір тәртіп бойынша сыныпта жылжи отырып, басқа топтардың постерлерінде белгілер немесе толықтырулар жасайды.

    • Аяқтағаннан кейін жалпы жұмыс қорытындысы талқыланады.



    18-28

    3-тапсырма. Топқа түрлі тапсырмалар беріледі.

    Оқушылар әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды

    1. Сызғышпен (ағаш, темір, алюминий кесектің ұзындығы, ені, биіктігі) өлшеу

    1. Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы) өлшеу

    2. Өлшеу цилиндрімен (су мөлшері) өлшеу

    3. Секундомермен (оқушының 10 рет отырып-тұруы) өлшеу.

    Топтар өздерінің тәжірибелерінің нәтижелерін талқылап, өз жұмыстарын қорғайды.

    Қосымша 2

    Ағаш, темір, алюминий кесектер, термометрлер, жылы және салқын суы бар стақандар, өлшеу цилиндрлері, секундомерлер немесе секунд көрсететін тілі бар сағаттар



    28-34

    4-тапсырма. Оқушыларға таза парақ пен сызғыш алып, ұзындығы 10-11 см түзу сызуын сұрау қажет – олар қалаған ұзындықты таңдауы мүмкін, бірақ ешкімге айтпауы тиіс. Оқушылардан қасындағы адаммен парақтарын ауыстырып, олардың түзулерін өлшеп, қағазға жазып алуы керек. Парақтарды кері қайтарып, қанша оқушының дұрыс жауап алғанын тексеріңіз.

    таза парақтар, сызғыштар

    34-39 мин

    5-тапсырма.

    Оқушылар бейнефильмді көру арқылы берілген сұрақтарға жауап береді. Ол үшін алдымен сұрақтар таратылып, оқушылар сұрақты оқығаннан кейін ғана бейнефильм көрсетіледі.

    Сұрақ

    1. Ұзындықтың негізгі өлшем бірлігі қандай?

    2. Алғашында ұзындық қалай өлшенген?

    3. Метр өлшемі қалай анықталды?

    4. Алғашқы ресми метр өлшегіш қай жылы және қай қалада пайда болды?

    Дұрыс жауаптар:

          1. Метр.

          2. Алғашында ұзындық адамның дене мүшелеріне негізделіп өлшенген.

          3. Солтүстік полюстен Экваторға дейінгі қашықтықтың он миллионнан бір бөлігі метр деп анықталды.

          4. Алғашқы ресми метр өлшегіш 1795 жылы Парижде пайда болды.

    Оқушылар жұпқа бірігіп жауаптарын тексерді.

    Қосымша 3

    https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/

    39-42 мин

    Оқушыларға аспаптың бөлік құны деген не екенін түсіндіру. Аспап көрсеткіштерін анықтау тәртібін қарастыру.

    «Бөлік құны» суреті Презентация




    42
    -45 мин

    Рефлексия. Оқушылар партадағы суреттерді өздерінің көңіл күйлеріне қарай таңдайды. Кейін неге осы таңдауды жасағанын мұғалім сұрайды.

    карточкалар

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырма беру

    Оқушылардың бағалануы топтық жұмыс, жұптық және жеке жұмыстары бойынша бағаланады

    Сабақ кезінде оқушылар қауіпсіздік ережесін, мектеп мүлкін бүлдірмей ережені сақтау қажет

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
    12.12.2020
    811
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Надирбекова Эльмира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации