Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Диаграмма 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин 5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын қадағалау.Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру. «Жүректен жүрекке» ыстық лебіз. Дөңгелек , бағанды ,сызықтық ,диаграмма терминдері бойынша топқа бөлу. . Топка бөлу үшін тақтадағы 4 суреттің біреуін таңдау 4 топқа бөлінеді: 1 – топ «бағанды» 2 – топ«дөңгелек» 3 – топ «сызықтық» 4- топ «диаграмма» Үй тапсырмасын сұрау. «Доп лақтыру » әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтайды.Үйге берілген есептерді тақтадағы дайын жауап бойынша топтағы бір оқушы тексереді. Смайлик беру арқылы бағалау |
Түрлі түсті қағаз қиындылары Шар,доп,стикер ,маркер ,флипчарт ,смайликтер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 20 мин Сабақтың соңы 18 мин |
1-тапсырма Дөңгелек диаграмма салу
Кестедегі берілген мәліметтерді пайдаланып, егіс алқаптарының үлестірімінің дөңгелек диаграммасын салыңыз.
Топтық бағалау « Топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды» Дескриптор: Білім алушы
2-тапсырма
Кестеде Бауыржанның бір апта ішінде сатқан газет саны көрсетілген. Берілген ақпаратты қолдана отырып, газет сатылымының сызықтық диаграммасын салыңыз.
Топтық бағалау « Топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды»
Дескриптор: Білім алушы
3- тапсырма .Топтағы оқушылардың бойларын сызықтық диаграмма түрінде салу Топтық бағалау « Топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды» Дескриптор
Қалыптастырушы бағалау жүргізіледі. Оқушылар өзара «Бағдаршам» әдісі бойынша топпен бағалайды «Сөзді тап» әдісі бойынша түрлі түсті диаграммалық суреттер арқылы сабақты қорытындылау. Сергіту сәті:
Ал балалар
тұрайық, Үйге тапсырма; №907,913. Шығармашылық жұмыс. Статистикалық мәліметтерді диаграммаларға салу.
|
АКТ Математика 5- сынып А.Е.Әбілқасымова |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«БББ»кестесін толтыру арқылы оқушылар мұғалімге кері байланыс жасайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз ? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру. Сызу құралдарын дұрыс пайдалану. Оқушылардың қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау үнемі назарда болады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1 ________________________________________________________________ 2 ________________________________________________________________ Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1 ________________________________________________________________ 2________________________________________________________________ Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері (қиыншылықтары ) туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Білім алушы |
|
Шеңбер, дөңгелек және |
|
шеңбердің радиусын анықтайды; |
1 |
олардың элементтері |
1 |
шеңбердің центрін анықтайды; |
2 |
анықтайды. |
|
|
|
|
шеңбердің диаметрін анықтайды; |
1 |
|
Дөңгелек / сызықтық / |
|
сандарды градусқа айналдырады; |
1 |
|
|
|
|
2 |
дөңгелек диаграмма салады; |
2 |
|
бағанды диаграммалар |
|||
|
|
|
|
|
әрбір секторға сәйкес мұхит атауларын |
|
|
салады. |
|
1 |
|
|
жазады; |
||
|
|
|
|
Фигураларды құрастыру / |
|
берілген жазбаға сәйкес текшені |
2 |
|
көрсетеді; |
||
қию арқылы есептер |
3 |
|
|
Е нүктесімен беттесетін нүктелерді |
|
||
шығарады. |
|
1 |
|
|
көрсетеді. |
||
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
11 |
|
|
|
|