Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Диаграмма 5-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Диаграмма тақырыбына қысқаша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1157
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы | Мектеп №39 |
Күні | Мұғалімнің есімі: Касимбекова Гулшат Меделхановна |
Сыныбы | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Диаграмма |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.4.4.2Дөңгелек , сызықтық және бағанды диаграммалар салу |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: Сызықтық , бағанды, дөңгелек диаграмманы біледі.________________________________________________________________Оқушылардың басым бөлігі: Сызықтық , бағанды диаграмма мен дөңгелек диаграмманы ажырата білуі керек. Сызықтық , дөңгелек ,бағанды диаграммалар құра алады ________________________________________________________________Кейбір оқушылар: Есеп құрастыра алады, өмірмен байланыстыра алады |
Бағалау критерийлері | Оқушылар: Диаграмалардың түрлерін ажыратады .Диаграммаларды салып мәліметтерді дөңгелек ,бағанды,сызыктык түрінде көрсетеді. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты терминология: диаграмма , дөңгелек диаграммабағанды, сызықтық, сектор ,градус.Диалогқа қажетті тіркестер: Дөңгелек диаграмма салу үшін дөңгелек секторға бөлу керек. |
Құндылықтарға баулу | Инновациялық , шығармашылық тұрғысынан ойлау арқылы бәсекеге қабілетті ету. Қарым – қатынас жасау қабілеті өзгелердің мәдинетіне көзқарастарына құрметпен қарау. |
Пәнаралық байланыстар | Информатика , жаратылыстану, бейнелеу |
Алдыңғы білім | Дөңгелек , сызықтық және бағанды диаграммалар туралы түсініктері болу |
Дөңгелек диаграмма ,бағанды диаграмма , сызықтық диаграммаларды ажыратып , диаграммаларды салу |
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин 5 мин | Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа қатысуы мен дайындығын қадағалау.Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру.«Жүректен жүрекке» ыстық лебіз.Дөңгелек , бағанды ,сызықтық ,диаграмма терминдері бойынша топқа бөлу..Топка бөлу үшін тақтадағы 4 суреттің біреуін таңдау 4 топқа бөлінеді: 1 – топ «бағанды» 2 – топ«дөңгелек»3 – топ «сызықтық»4- топ «диаграмма»Үй тапсырмасын сұрау. «Доп лақтыру » әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтайды.Үйге берілген есептерді тақтадағы дайын жауап бойынша топтағы бір оқушы тексереді.Смайлик беру арқылы бағалау | Түрлі түсті қағаз қиындылары Шар,доп,стикер ,маркер ,флипчарт ,смайликтер |
Сабақтың ортасы 20 мин Сабақтың соңы18 мин | Кестедегі берілген мәліметтерді пайдаланып, егіс алқаптарының үлестірімінің дөңгелек диаграммасын салыңыз. Топтық бағалау « Топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды» Дескриптор:Білім алушы Кестеде Бауыржанның бір апта ішінде сатқан газет саны көрсетілген. Берілген ақпаратты қолдана отырып, газет сатылымының сызықтық диаграммасын салыңыз. Топтық бағалау « Топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды» Дескриптор:Білім алушы 3- тапсырма .Топтағы оқушылардың бойларын сызықтық диаграмма түрінде салуТоптық бағалау « Топ басшысы бағалау парағы арқылы бағалайды» Дескриптор | АКТ Математика 5- сынып А.Е.Әбілқасымова |
«БББ»кестесін толтыру арқылы оқушылар мұғалімге кері байланыс жасайды | ||
Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз ? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру. Сызу құралдарын дұрыс пайдалану.Оқушылардың қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау үнемі назарда болады. | ||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? | ||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1 ________________________________________________________________2 ________________________________________________________________Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1 ________________________________________________________________2________________________________________________________________ Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері (қиыншылықтары ) туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Бағалау критерийлері | № | Дескриптор | Балл |
Білім алушы | |||
Шеңбер, дөңгелек және | шеңбердің радиусын анықтайды; | 1 | |
олардың элементтері | 1 | шеңбердің центрін анықтайды; | 2 |
анықтайды. | |||
шеңбердің диаметрін анықтайды; | 1 | ||
Дөңгелек / сызықтық / | сандарды градусқа айналдырады; | 1 | |
2 | дөңгелек диаграмма салады; | 2 | |
бағанды диаграммалар | |||
әрбір секторға сәйкес мұхит атауларын | |||
салады. | 1 | ||
жазады; | |||
Фигураларды құрастыру / | берілген жазбаға сәйкес текшені | 2 | |
көрсетеді; | |||
қию арқылы есептер | 3 | ||
Е нүктесімен беттесетін нүктелерді | |||
шығарады. | 1 | ||
көрсетеді. | |||
Жалпы балл | 11 | ||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)