Пәні : информатика | Тексерген:Бейіндік оқыту ісінің меңгерушісі: Б. Беденова |
Күні: 8.12.2018жСыныбы: 10 Ә |
|
Сабақтың тақырыбы: | Диаграмма құру. |
Сабақтың мақсаты
| Microsoft Excel бағдарламасы жайлы мағлұмат беру. |
Сабақтың міндеттері | Білімділік: оқушыларға өткен тақырыпты қайталай отырып Excel –де есеп шығару жолдарын үйрету. |
| Дамытушылық: оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру, уақытты тиімді пайдалану, білімге деген құштарлығын арттыруға ықпал ету. |
| Тәрбиелігі: оқушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, өзін-өзі бағалауға ықпал жасау. |
Күтілетін нәтиже | Компьютерде ақпараттарды ұсыну тәсілдерін біледі, практикада қолдана отырып тақырыптың мағанасын меңгереді |
Сабақтың түрі | Аралас сабақ |
Сабақтың әдісі: | компьютермен жұмыс, тест, сұрақ -жауап |
Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы | компьютер, оқулық,жұмыс дәптері |
Пәнаралық байланыс |
|
Ұйымдастыру кезеңі.Үй тапсырмаларын тексеру кезеңі.Жаңа білім алу кезеңі Сабақты қорытындылау кезеңіКері байланыс кезеңіБілімді бағалау кезеңі
|
Өткен материалдарды қайталау сұрақтары:
| Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіруОйлан- тап Сұрақ- жауап1. ) Excel бағдарламасы ... үшін пайдаланылады ( электрондық кестелерді әзірлеу)2) Баған мен жолдың қиылысқан жерін ... деп атаймыз ( ұяшық)3) Жұмыс кітабы ... бағаннан тұрады (16000)4) Excel бағдарламасында формуладағы ұяшықтардың адресін ... көрсетеді. (ұяшықтың атауы)5) Жұмыс кітабы ... жолдан тұрады. (1000000)6) Негізгі үш батырма ... жолына орналасқан ( тақырып жолы)7) Тігінен орналасқан жолақты ... деп атаймыз ( баған)8) Көлденең орналасқан жолақты .. деп атаймыз ( қатар)9) Бағандар ... бас әріптерімен белгіленеді. (латынның )
|
Жаңа сабақ
| Диаграмма сандық мәліметтердің өзгеруін айқындап көрсетуге мүмкіндік береді.Диаграмма – бұл мәліметтерді талдау мен салыстыру ыңғайлы болу үшін кестедегі мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі.1. Диаграмманы құру үшін: Қою менюдегі Диаграмма командасын таңдау2. Стандарт аспаптар тақтасындағыДиаграмма шеберінің жұмысы төрт қадамнан тұрады, батырманы шерткеннен кейін оныңбірінші қадамы экранға шығады:Стандартты ішкі бетіндегі Тип өрісінен қажетті диаграмма типін, ал Вид(түр) өрісінен түрін таңдаймыз және оны Нәтижені көру (Просмотр результата) батырмасы басулы күйде қарауға болады. Дөңгелек диаграмма бүтін нәрсенің бөліктерге бөлінуін көрнекі көрсететін болғандықтан және әр бөлік бүтіннің қандай бөлігін құрайтыны анық көрінетіндіктен оқушылардың таңдауы бойынша осы тип алынды.Диаграмма құрудың екінші қадамы – мәліметтер аралығын енгізу. Біздің мысалымызда мәліметтерді таңдау әрекеті оларды белгілеу арқылы орындалған еді.Диаграмма шеберінің үшінші қадамында оған түрлі түсініктемелер (легенда) енгізіп, осьтерді белгілеуге, диаграмманың тақырыбын жазуға, мәліметтерді диаграммада көрсетіп жазып қоюға, т. б. әрекеттер орындауға болады.Егер диаграмма дұрыс құрылған болса, оның қандай мақсатқа арналғанын анықтау оңай болады. Ол үшін оған берілген, енгізілген мәліметтер анық әрі түсінікті болуы керек.Диаграмманың орналасуын таңдау үшін төртінші қадамды пайдаланамыз. Диаграмманы орналастырудың екі мүмкіндігі бар: біріншісі – жеке бетке орналастыру, екіншісі – кесте тұрған бетке қатар орналастыру.Біздің мысалымызда көрнекілігі үшін қатар орналастыру мүмкіндігін таңдаймыз.Диаграмма құру барысында Кері (Далее), соңынан Дайын (Готово) батырмасын басу арқылы жасап отырған диаграммамызды аламыз. |
Сабақты пысықтау | Практикалық жұмыс:Информатика пәнінен тоқсандық бағаларының қорытындысы.Мәліметті енгізу және диаграммасын тұрғызуСыныбы Оқушы саны 5 4 3 28 «А» 21 6 5 10 -8 «Ә» 21 5 6 10 -9 «А» 18 6 2 10 -9 «Ә» 19 6 3 10 -9 «Б» 20 3 2 15 - |
Сабақты бекіту сұрақтары:
| 1. Мәтін мен сан енгізудің қандай ерекшеліктері бар?2. Ұяшықтарға енгізілген деректерді тігінен орналстыру үшін не істейміз?3. Формула қандай символмен басталады?4. Кестені баспаға шығару жолдарын ата. |
Бағалау критерийлері: | Топтағы белсенділігі мен сабаққа қатысуы бойынша бағалау |
Үй тапсырмасы: | Microsoft Excel кестелік процессоры тақырыбына реферат жазып келу. |