Сабақ:қазақ тілі
|
Мектеп: «Ж.Қалдығараев
атындағы орта мектебі» КММ
|
|
Күні: 16.11.2020
|
Мұғалімнің аты-жөні: Есбосынова Жансая
|
Сынып: 7
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Денсаулықты сақтау-үлкен
өнер.
Диалог.
Монолог
|
Бөлім атауы: Денсаулық-зор
байлық
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
|
7.Т/А2. Әлеуметтік-қоғамдық, оқу
–еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі
(интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан
үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені
талдау;
7.Ж5.Оқылым және тыңдалым
материалдары негізінде жинақы мәтін
жазу.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:диалогке қатысып,
пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдап, көтерілген мәселеге өщз
көзқарастарын білдіреді.
|
Оқушылардың басым бөлігі:жинақымәтін,әңгіме,диалог құрастырып жаза
алады.
|
|
|
|
|
Кейбір оқушылар :Өз ойларын тез,
жылдам, терең, өмірмен түрлі мысалдар келтіре отырып байланыстыра
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:Тірек сөздердің
көмегімен мәтін құрастырып, өз ойларын еркін жеткізе
біледі.
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
Сыныптағы диалог\
жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:тақырып бойынша диалог
құрастыра біледі.Диалог және жазылым
үшін қажетті сөз тіркестер:Менің ойымша,
болашақта, ғалымдардың пайымдауына, зерттеулерге
сүйенсек
|
Талқылауға арналған тармақтар: Денсаулықты қалай күтуге
болады?
|
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:орфографиялық , орфоэпиялық
заңдылықтарды ескеру
|
Бағалау
критерийі
|
*Әлеуметтік-қоғамдық,
оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі
(интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан
үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені
талдау;
*Оқылым және тыңдалым
материалдары негізінде жинақы мәтін жазу
|
Дескриптор
|
-Әлеуметтік-қоғамдық,
оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі
(интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан
үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені
талдау;
-оқылым және тыңдалым
материалдары негізінде жинақы мәтін
жазу;
-ұсынылған ақпарат бойынша факті
мен көзқарасты ажырата білу;
|
Құндылықтарға баулу
|
Құрметтеу: оқушылардың
топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып,
бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;
Тәрбие:Денсаулықтың қадірін түсіну.
Тарихтың
мәдениет пен тілдің біртұтастығы.Салауатты өмір салтын
ұстану.
|
Пән. байланыс
|
өмірмен байланыс,АКТ,
медицина
|
Әдіс –тәсілдер
|
сұрақ-жауап,
әңгімелеу,түсіндіру,диалогтік оқыту, топпен,жеке,жұппен жұмыс,
«Жүректен-жүрекке», «Зырылдауық сұрақтар» «Төрт сөйлем» әдісі, «1 тезис,
3дәлел»
|
Алдыңғы оқу
|
Денсаулық туралы
біледі.
|