Диалог, Монолог 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Диалог, Монолог 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
орлдмролдсролспроаорспро
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақтың жоспары


Сабақ:қазақ тілі

Мектеп: «Ж.Қалдығараев атындағы орта мектебі» КММ


Күні: 16.11.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Есбосынова Жансая

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Денсаулықты сақтау-үлкен өнер. Диалог. Монолог

Бөлім атауы: Денсаулық-зор байлық

Сабақ негізделген оқу мақсаты:

7.Т/А2. Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

7.Ж5.Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:диалогке қатысып, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдап, көтерілген мәселеге өщз көзқарастарын білдіреді.

Оқушылардың басым бөлігі:жинақымәтін,әңгіме,диалог құрастырып жаза алады.






Кейбір оқушылар :Өз ойларын тез, жылдам, терең, өмірмен түрлі мысалдар келтіре отырып байланыстыра алады.

Тілдік мақсат








Оқушылар:Тірек сөздердің көмегімен мәтін құрастырып, өз ойларын еркін жеткізе біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:тақырып бойынша диалог құрастыра біледі.Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Менің ойымша, болашақта, ғалымдардың пайымдауына, зерттеулерге сүйенсек

Талқылауға арналған тармақтар: Денсаулықты қалай күтуге болады?


Жазылым бойынша ұсыныстар:орфографиялық , орфоэпиялық заңдылықтарды ескеру

Бағалау критерийі


*Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

*Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу

Дескриптор

-Әлеуметтік-қоғамдық, оқу –еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интервью, пікірталас, жаңалық, ән, көркем әдеби шығармалардан үзінді) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

-оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу;

сынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу;

Құндылықтарға баулу

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Тәрбие:Денсаулықтың қадірін түсіну. Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы.Салауатты өмір салтын ұстану.

Пән. байланыс

өмірмен байланыс,АКТ, медицина

Әдіс –тәсілдер

сұрақ-жауап, әңгімелеу,түсіндіру,диалогтік оқыту, топпен,жеке,жұппен жұмыс, «Жүректен-жүрекке», «Зырылдауық сұрақтар» «Төрт сөйлем» әдісі, «1 тезис, 3дәлел»

Алдыңғы оқу

Денсаулық туралы біледі.


Жоспарланатынуақыт

Жоспарбойыншаорындалуытиісіс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы





Сабақтың ортасы





Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу. «Жүректен-жүрекке» Оқушылар назарын сабаққа аударту.Осы жүрекшелер арқылы сыныпты топқа бөлу.

1-топ:Табиғат

2-топ:Тазалық

3-топ:Денсаулық

4-топ:Байлық

Білу:Үй тапсырмасы тексеріледі. «Зырылдауық сұрақтар» әдісі.Оқушылардың тақырыпқа қатысты білімдерін тексеру, өткен сабақты пысықтау мақсатында жорға сұрақтар қойылады.

Түсіну:Ой түрткі.Тыңдалымалды тапсырмасы.

1.«Денсаулық сақтау- үлкен өнер» деген сөз қолданысын қалай түсінесің?

2.Денсаулықты сақтаудың басты сыры неде?


Диалог - екі немесе бірнеше адамның кезектесіп сөйлесуі арқылы пікір алмасатын ауызекі сөйлеу формасы. Диалогта сұрақ қою арқылы сұхбаттасушы өзі күткен мәліметті ала алады


Монолог -  кейіпкердің көпшілікке қарата немесе өзіне арнап айтқан сөзі, толғанысы, өсиет-уағызы. Сөз өнерінде жиі қолданылатын монологтар кейіпкердің ішкі жай-күйін, сырт ортаның өзіне әсер еткен жағдайына байланысты туған толғаныс-тебіренісін бейнелеу мақсатында қолданылады.




4-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша жоспар құра


Жұппен жұмыс.Денсаулық тақырыбында парталасыңмен диалог құрастыр.

Бағалау критерийі

Дескриптор

ҚБ

*парталасымен диалог құрастыру.

-диалог құрастырады.

Талдау

Бағалау критерийі

Дескриптор

ҚБ

*автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;


-көтерілген мәселе аясында пікірталасады;

-тақырып бойынша өз көзқарасын білдіреді.






Смайликтер








Сабақтың соңы




Жинақтау.Сұрақ-жауап. «Түйінді идеялар»


Бағалау.Ойтарзы.

Үйге тапсырма беру. 5-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бер.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.11.2020
887
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі