Коучинг жоспары
Тақырыбы: Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы
Мақсаты: Диалогтік оқытудың түрлерімен танысады, тәжірибеде қолдану арқылы оқушы белсенділігін арттырудағы ролін анықтайды.
Күтілетін нәтиже:
-
Диалогтік оқытудың түрлерін біледі;
-
Тәжірибеде қолдана алады;
-
Оның оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын біледі.
|
Тапсырма |
Мақсат, нәтиже |
Сұрақтар |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
|||
|
І Проблеманы айқындау |
|||||||
|
АКТ арқылы бейнеролик көрсету.
|
Психологиялық ахуал туғызу. Іс-қимылдар арқылы көтеріңкі көңіл күй орнату. |
1.Көңіл-күйлеріңіз қалай? |
|
Тараптпа қағаздар, суреттер, стикерлер, видео көрсетілім, таныстырылым, әуен. |
|||
|
2. Диалогтің түрлеріне қарай «Әңгіме –дебат», «Кумулятивтік әңгіме», «Зерттеушілік әңгіме» топқа бөлу. |
Топта, ұжымда белсенді жұмыс жасау |
тиімді ме?
|
Коучтің кері байланысы, мадақтау, толықтыру, қолдау көрсету. |
Ұғымдардың қысқаша анықтамасы |
|||
|
3. Күтілетін нәтижені анықтау |
Қажеттілікті анықтау. |
«Даналық ағашы»
|
|
даналық ағашы, стикерлер, маркерлер |
|||
|
4. Мақсатты таныстыру |
|
|
|
|
|||
|
ІІ Проблеманы шешу |
|||||||
|
5.Ширату тапсырмасы Сурет көрсету арқылы тақырыпты ашу |
ДО туралы түсінік қалыптастырады |
1. ДО туралы не білесіз? 2. ДО бізге не береді? 3. ДО оқытуда қандай әдіс-тәсілдері тиімді? |
|
Интербелсенді тақта |
|||
|
6.Диалогтің түрлеріне қарай үш мәтін беріледі |
Оқып, танысып шығады, топта талдайды, түйіндейді |
ДО туралы қандай мәлімет алдыңыздар? |
«Басбармақ» әдісі |
мәтіндер |
|||
|
7. «Диалог» тренингін жүргізу |
Үш жағдайда бір-бірімен әңгіме айтып көруді түсіну. Бірінші жағдай бір –біріне теріс қарап тұрып әңгімелесу; Екінші жағдай бірі төмен, екіншісі жоғарыдан, үшінші жағдай бетпе –бет әңгімелесу Тренингтің соңында қай жағдайда әңгімелескен ыңғайлы екенін айту. |
|
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалайды. Коучтің қадағалауы, бақылауы. Коучтің қортындысы |
А4 қағазы, маркерлер |
|||
|
8
.Топпен жұмыс |
Топта,ұжымда белсенді жұмыс жасау |
1топ. Диалогтік оқыту
оқушыларға не береді? |
«Басбармақ» әдісі |
Постер |
|||
|
9.Тұжырымдау |
Диалогтік оқытудың түрлері мен оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын түсінді |
1.Диалогтік оқыту туралы не
білесіздер? |
|
Қима қағаздар |
|||
|
ІІІ Проблема шешімін қорытындылау |
|||||||
|
10.«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Әріптестердің өз іс –әрекетіне кері байланыс |
|
«Интервью» әдісі арқылы |
Стикер смайликтер. |
|||
№ 5 мектеп-гимназия
Коучинг жоспары
«Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы»
Алматы 2017
Коучинг жоспары
Тақырыбы: Критериалды бағалау жүйесін қолдану ерекшеліктері
Мақсаты: Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылықтарын анықтайды, тәжірибеде қолдану әдістемесімен танысады. Оқыту мен оқуды жақсартудағы тиімділігін анықтайды.
Күтілетін нәтиже:
-
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын біледі;
-
Бағалау критерийлерін құрастыра алады;
-
Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын, дескрипторлар құрастыруды үйренеді.
-
Кері байланыс пен рефлексия ұғымдарының айырмашылығына талдау жасайды.
|
Тапсырма |
Мақсат, нәтиже |
Сұрақтар |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
|||
|
І Проблеманы айқындау |
|||||||
|
Жағымды психологиялық ахуал орнату. Зейінді шоғырландыру және белсенділікті арттыру. |
|
|
Тараптпа қағаздар, суреттер, стикерлер, видео көрсетілім, таныстырылым, әуен. |
|||
|
Бірлесіп жұмыс жасауға және өзара тәжірибе алмасу |
|
|
|
|||
|
Қажеттілікті анықтау. |
«Даналық ағашы»
|
|
даналық ағашы, стикерлер, маркерлер |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
ІІ Проблеманы шешу |
|||||||
-Үйдің суретін салу. Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау |
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын түсіну. |
|
|
А4 қағазы, маркерлер |
|||
|
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын анықтайды. |
|
|
Флипчарттар, маркерлер |
|||
«Бауырсақ»
(топта, жұпта, жеке) |
Бағалау критерийлерін, дескрипторларды құрастыруды үйренеді |
|
|
Бауырсақ |
|||
|
Бағалау критерийлері, дескрип-торлар арқылы критериалды бағалаудың ерекшеліктерін түсінеді. |
|
|
«Бояркин» , ПӨО видеотүсіндірмелері |
|||
|
9.«Кері байланыс және рефлексия» мәтінімен жұмыс. КБ, Р Еректелігі мен айыр-машылығын, топта анық-тайды, ұжымда идеяларды жинақтау |
Кері байланыс пен рефлексия ұғымдарының айырмашылығына талдау жасайды. |
|
|
Стикерлер, мәтін |
|||
|
Кері байланыс пкен рефлексия әдістерінің айырмашылығын біледі. |
|
|
Таратпа материалдар. |
|||
|
ІІІ Проблема шешімін қорытындылау |
|||||||
«Даналық ағашындағы» күтілетін нәтижені бағалау.
|
Сабақ мақсатын бағалау Критералды бағалау жүйесін қолдануға талдау жасайды. |
|
|
|
|||
№ 5 мектеп-гимназия
Коучинг жоспары
«Критериалды бағалау жүйесін қолдану ерекшеліктері»
Өткізгендер:Бейсенова Г.С.
Омиркаликова Ж.Т.
Алматы 2017
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы" атты авторлық материал
"Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы" атты авторлық материал
Коучинг жоспары
Тақырыбы: Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы
Мақсаты: Диалогтік оқытудың түрлерімен танысады, тәжірибеде қолдану арқылы оқушы белсенділігін арттырудағы ролін анықтайды.
Күтілетін нәтиже:
-
Диалогтік оқытудың түрлерін біледі;
-
Тәжірибеде қолдана алады;
-
Оның оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын біледі.
|
Тапсырма |
Мақсат, нәтиже |
Сұрақтар |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
|||
|
І Проблеманы айқындау |
|||||||
|
АКТ арқылы бейнеролик көрсету.
|
Психологиялық ахуал туғызу. Іс-қимылдар арқылы көтеріңкі көңіл күй орнату. |
1.Көңіл-күйлеріңіз қалай? |
|
Тараптпа қағаздар, суреттер, стикерлер, видео көрсетілім, таныстырылым, әуен. |
|||
|
2. Диалогтің түрлеріне қарай «Әңгіме –дебат», «Кумулятивтік әңгіме», «Зерттеушілік әңгіме» топқа бөлу. |
Топта, ұжымда белсенді жұмыс жасау |
тиімді ме?
|
Коучтің кері байланысы, мадақтау, толықтыру, қолдау көрсету. |
Ұғымдардың қысқаша анықтамасы |
|||
|
3. Күтілетін нәтижені анықтау |
Қажеттілікті анықтау. |
«Даналық ағашы»
|
|
даналық ағашы, стикерлер, маркерлер |
|||
|
4. Мақсатты таныстыру |
|
|
|
|
|||
|
ІІ Проблеманы шешу |
|||||||
|
5.Ширату тапсырмасы Сурет көрсету арқылы тақырыпты ашу |
ДО туралы түсінік қалыптастырады |
1. ДО туралы не білесіз? 2. ДО бізге не береді? 3. ДО оқытуда қандай әдіс-тәсілдері тиімді? |
|
Интербелсенді тақта |
|||
|
6.Диалогтің түрлеріне қарай үш мәтін беріледі |
Оқып, танысып шығады, топта талдайды, түйіндейді |
ДО туралы қандай мәлімет алдыңыздар? |
«Басбармақ» әдісі |
мәтіндер |
|||
|
7. «Диалог» тренингін жүргізу |
Үш жағдайда бір-бірімен әңгіме айтып көруді түсіну. Бірінші жағдай бір –біріне теріс қарап тұрып әңгімелесу; Екінші жағдай бірі төмен, екіншісі жоғарыдан, үшінші жағдай бетпе –бет әңгімелесу Тренингтің соңында қай жағдайда әңгімелескен ыңғайлы екенін айту. |
|
Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалайды. Коучтің қадағалауы, бақылауы. Коучтің қортындысы |
А4 қағазы, маркерлер |
|||
|
8
.Топпен жұмыс |
Топта,ұжымда белсенді жұмыс жасау |
1топ. Диалогтік оқыту
оқушыларға не береді? |
«Басбармақ» әдісі |
Постер |
|||
|
9.Тұжырымдау |
Диалогтік оқытудың түрлері мен оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын түсінді |
1.Диалогтік оқыту туралы не
білесіздер? |
|
Қима қағаздар |
|||
|
ІІІ Проблема шешімін қорытындылау |
|||||||
|
10.«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Әріптестердің өз іс –әрекетіне кері байланыс |
|
«Интервью» әдісі арқылы |
Стикер смайликтер. |
|||
№ 5 мектеп-гимназия
Коучинг жоспары
«Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы»
Алматы 2017
Коучинг жоспары
Тақырыбы: Критериалды бағалау жүйесін қолдану ерекшеліктері
Мақсаты: Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылықтарын анықтайды, тәжірибеде қолдану әдістемесімен танысады. Оқыту мен оқуды жақсартудағы тиімділігін анықтайды.
Күтілетін нәтиже:
-
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын біледі;
-
Бағалау критерийлерін құрастыра алады;
-
Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын, дескрипторлар құрастыруды үйренеді.
-
Кері байланыс пен рефлексия ұғымдарының айырмашылығына талдау жасайды.
|
Тапсырма |
Мақсат, нәтиже |
Сұрақтар |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
|||
|
І Проблеманы айқындау |
|||||||
|
Жағымды психологиялық ахуал орнату. Зейінді шоғырландыру және белсенділікті арттыру. |
|
|
Тараптпа қағаздар, суреттер, стикерлер, видео көрсетілім, таныстырылым, әуен. |
|||
|
Бірлесіп жұмыс жасауға және өзара тәжірибе алмасу |
|
|
|
|||
|
Қажеттілікті анықтау. |
«Даналық ағашы»
|
|
даналық ағашы, стикерлер, маркерлер |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
ІІ Проблеманы шешу |
|||||||
-Үйдің суретін салу. Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау |
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын түсіну. |
|
|
А4 қағазы, маркерлер |
|||
|
Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын анықтайды. |
|
|
Флипчарттар, маркерлер |
|||
«Бауырсақ»
(топта, жұпта, жеке) |
Бағалау критерийлерін, дескрипторларды құрастыруды үйренеді |
|
|
Бауырсақ |
|||
|
Бағалау критерийлері, дескрип-торлар арқылы критериалды бағалаудың ерекшеліктерін түсінеді. |
|
|
«Бояркин» , ПӨО видеотүсіндірмелері |
|||
|
9.«Кері байланыс және рефлексия» мәтінімен жұмыс. КБ, Р Еректелігі мен айыр-машылығын, топта анық-тайды, ұжымда идеяларды жинақтау |
Кері байланыс пен рефлексия ұғымдарының айырмашылығына талдау жасайды. |
|
|
Стикерлер, мәтін |
|||
|
Кері байланыс пкен рефлексия әдістерінің айырмашылығын біледі. |
|
|
Таратпа материалдар. |
|||
|
ІІІ Проблема шешімін қорытындылау |
|||||||
«Даналық ағашындағы» күтілетін нәтижені бағалау.
|
Сабақ мақсатын бағалау Критералды бағалау жүйесін қолдануға талдау жасайды. |
|
|
|
|||
№ 5 мектеп-гимназия
Коучинг жоспары
«Критериалды бағалау жүйесін қолдану ерекшеліктері»
Өткізгендер:Бейсенова Г.С.
Омиркаликова Ж.Т.
Алматы 2017
шағым қалдыра аласыз













