"Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы" атты авторлық материал

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы" атты авторлық материал

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг жоспары


Тақырыбы: Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы

Мақсаты: Диалогтік оқытудың түрлерімен танысады, тәжірибеде қолдану арқылы оқушы белсенділігін арттырудағы ролін анықтайды.

Күтілетін нәтиже:

  • Диалогтік оқытудың түрлерін біледі;

  • Тәжірибеде қолдана алады;

  • Оның оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын біледі.


Тапсырма

Мақсат, нәтиже

Сұрақтар

Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар

І Проблеманы айқындау

АКТ арқылы бейнеролик көрсету.


Психологиялық ахуал туғызу.

Іс-қимылдар арқылы көтеріңкі көңіл күй орнату.

1.Көңіл-күйлеріңіз қалай?


Тараптпа қағаздар, суреттер, стикерлер, видео көрсетілім, таныстырылым, әуен.

2. Диалогтің түрлеріне қарай «Әңгіме –дебат», «Кумулятивтік әңгіме», «Зерттеушілік әңгіме» топқа бөлу.

Топта, ұжымда белсенді жұмыс жасау

  • Топта жұмыс істеу

тиімді ме?

  • Неліктен?

Коучтің кері байланысы, мадақтау, толықтыру, қолдау көрсету.

Ұғымдардың қысқаша анықтамасы

3. Күтілетін нәтижені анықтау


Қажеттілікті анықтау.

«Даналық ағашы»

  • Бүгінгі коучингтен не үйренгім келеді?

  • ББҮ

  • Белсенді тыңдалым

  • жеке, топ ішін, ұжымда жариялау

даналық ағашы, стикерлер, маркерлер

4. Мақсатты таныстыру




ІІ Проблеманы шешу

5.Ширату тапсырмасы

Сурет көрсету арқылы тақырыпты ашу


ДО туралы түсінік қалыптастырады

1. ДО туралы не білесіз?

2. ДО бізге не береді?

3. ДО оқытуда қандай әдіс-тәсілдері тиімді?


Интербелсенді тақта

6.Диалогтің түрлеріне қарай үш мәтін беріледі

Оқып, танысып шығады, топта талдайды, түйіндейді

ДО туралы қандай мәлімет алдыңыздар?

«Басбармақ» әдісі

мәтіндер

7. «Диалог» тренингін жүргізу

Үш жағдайда бір-бірімен әңгіме айтып көруді түсіну. Бірінші жағдай бір –біріне теріс қарап тұрып әңгімелесу;

Екінші жағдай бірі төмен, екіншісі жоғарыдан, үшінші жағдай бетпе –бет әңгімелесу

Тренингтің соңында қай жағдайда әңгімелескен ыңғайлы екенін айту.

  • Қандай жағдайда әңгімелескен ыңғайлы екен?

Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалайды.

Коучтің қадағалауы, бақылауы.

Коучтің қортындысы

А4 қағазы, маркерлер

8 .Топпен жұмыс
Постер құру

Топта,ұжымда белсенді жұмыс жасау

1топ. Диалогтік оқыту оқушыларға не береді?
2топ. Диалогтіктік оқытудың мұғалім үшін маңызы қандай?
3топ. Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы.

«Басбармақ» әдісі

Постер


9.Тұжырымдау

Диалогтік оқытудың түрлері мен оқушы белсенділігін арттырудағы маңызын түсінді

1.Диалогтік оқыту туралы не білесіздер? 
2.Диалог түрлерін сабақ кезеңдерінде қалай қолданасыздар?

  • ББҮ әдісі бойынша бағалау. Кері байланыс жасау

Қима қағаздар

ІІІ Проблема шешімін қорытындылау

10.«Екі жұлдыз, бір тілек»



Әріптестердің өз іс –әрекетіне

кері байланыс


  • Сабақ мақсатына қол жеткіздіңіз бе?

  • ДО тиімді деп санайсыз ба?

  • ДО қолдануға сенімдісіз бе?

  • Ол үшін неден бастар едіңіз?

«Интервью» әдісі арқылы

Стикер

смайликтер.


5 мектеп-гимназия







Коучинг жоспары

«Диалогтік оқытудың оқушылардың белсенділігін арттырудағы маңызы»






Өткізген:Бейсенова Г.С.








Алматы 2017

Коучинг жоспары


Тақырыбы: Критериалды бағалау жүйесін қолдану ерекшеліктері

Мақсаты: Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылықтарын анықтайды, тәжірибеде қолдану әдістемесімен танысады. Оқыту мен оқуды жақсартудағы тиімділігін анықтайды.

Күтілетін нәтиже:

  • Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын біледі;

  • Бағалау критерийлерін құрастыра алады;

  • Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын, дескрипторлар құрастыруды үйренеді.

  • Кері байланыс пен рефлексия ұғымдарының айырмашылығына талдау жасайды.


Тапсырма

Мақсат, нәтиже

Сұрақтар

Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар

І Проблеманы айқындау

  1. Сергіту

Жағымды психологиялық ахуал орнату. Зейінді шоғырландыру және белсенділікті арттыру.



Тараптпа қағаздар, суреттер, стикерлер, видео көрсетілім, таныстырылым, әуен.

  1. Топтастыру (Кері байланыс, рефлексия, бағалау критерийі, дескрипторлар )

Бірлесіп жұмыс жасауға және өзара тәжірибе алмасу

  • Осы ұғымдардың мағынасын қалай түсінесіз?

  • Қысқаша түсіндірме беріңіз

  • Коучтің кері байланысы, мадақтау, толықтыру, қолдау көрсету.

  • Ұғымдардың қысқаша анықтамасы

  1. Күтілетін нәтижені анықтау


Қажеттілікті анықтау.

«Даналық ағашы»

  • Бүгінгі коучингтен не үйренгім келеді?

  • ББҮ

  • Белсенді тыңдалым

  • жеке, топ ішін, ұжымда жариялау

даналық ағашы, стикерлер, маркерлер

  1. Мақсатты таныстыру





ІІ Проблеманы шешу

  1. Ширату тапсырмасы

-Үйдің суретін салу. Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалау

Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын түсіну.

  • Біз бағалаудың қандай түрлерін қолдандық?

  • Айырмашылығы неде деп ойлайсыз?

  • Бірін-бірі бағалау, өзін-өзі бағалайды.

  • Коучтің қадаға-лауы, бақылауы.

  • Коучтің қорытын-дысы

А4 қағазы, маркерлер

  1. «Қалыптастырушы, жиынтық бағалау» мәтін-мен жұмыс. Венн диаграммасында салыстыру.

Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың айырмашылығын анықтайды.

  • Сіз осы бағалау түрлерін қандай мақсатта қолданар едіңіз?

  • «Диірмен» («Жәрмеңке», Аялдамалар)

Флипчарттар, маркерлер

  1. Ширату

«Бауырсақ»

  • Бауырсақты дайындау қадамдарының тізімін жасаңыз.

(топта, жұпта, жеке)

Бағалау критерийлерін, дескрипторларды құрастыруды үйренеді

  • Дайын бауырсақты қандай өлшемдермен бағалауға болады құрастырыңыз

  • «Басбармақтар» әдісі арқышлы бірін-бірі бағалайды.

Бауырсақ

  1. Видеокөрсетілім

Бағалау критерийлері, дескрип-торлар арқылы критериалды бағалаудың ерекшеліктерін түсінеді.

  • Бағалау критерийле-рінің мақсаты не?

  • Тапсырманы орын-дауда дескрипторлар-дың қандай көмегі бар?

  • Тыңдау, сұрақ-жауап

«Бояркин» , ПӨО видеотүсіндірмелері

9.«Кері байланыс және рефлексия» мәтінімен жұмыс.

КБ, Р Еректелігі мен айыр-машылығын, топта анық-тайды, ұжымда идеяларды жинақтау

Кері байланыс пен рефлексия ұғымдарының айырмашылығына талдау жасайды.

  • Кері байланыс пен рефлексияны сабақта қандай мақсатта қолданар едіңіз?

  • Белсенді тыңдалым

Стикерлер, мәтін

  1. Тұжырым жасау. Кері байланыс, рефлексия

Кері байланыс пкен рефлексия әдістерінің айырмашылығын біледі.

  • Кері байланыс сабақтың қандай кезеңінде қолданылады?

  • Рефлексия не үшін қажет?

  • үздік жауапты мадақтау

Таратпа материалдар.

ІІІ Проблема шешімін қорытындылау

  1. «Үйренгенім» кестесін толтырады.

«Даналық ағашындағы» күтілетін нәтижені бағалау.

  1. «SWOT» талдау. Жеке орындалады

Сабақ мақсатын бағалау





Критералды бағалау жүйесін қолдануға талдау жасайды.

  • Сабақ мақсатына қол жеткіздіңіз бе?


  • КБ тиімді деп санайсыз ба?

  • КБ қолдануға сенімдісіз бе?

  • Ол үшін неден бастар едіңіз?

  • Өзін-өзі бағалау




5 мектеп-гимназия






Коучинг жоспары

«Критериалды бағалау жүйесін қолдану ерекшеліктері»






Өткізгендер:Бейсенова Г.С.

Омиркаликова Ж.Т.







Алматы 2017



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2018
521
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі