Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Дидактические игры на уроках английского языка (2-4, 5-7 классы)
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Дидактические игры на уроках английского языка (2-4, 5-7 классы)
Материал туралы қысқаша түсінік
Дидактические игры на уроках английского языка (2-4, 5-7 классы)
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Дидактические игры на
уроках английского языка (для 2-4 классов начального общего
образования и 5-7 классов основного общего
образования)
Материалы
изопытаработы
учителяанглийского
языка
ВинюковойО.В.
Гусеница
Учительрисуетна
доскегусеницу изаписуетбуквыалфавита,
пропускаянекоторые из
них.Ученики
должныправильно
дополнитьостальныебуквы.
ABC1
Учитель раздаёт
детям
буквы,ихзадача
построитьсявозледоски в правильном
порядке.Учитель называет
слово,тедети,у которых есть
соответствующиебуквы,выходят,чтобысоздатьданноеслово.
ABC2
Частьдетейполучаетбуквы.Онидолжнывстатьвозледоски в правильном
порядкеиоставитьпропуски для
тех букв,которыхне хватает.
Тогдадругиедетиполучаютостальныебуквыи имнеобходимозаполнить
пропуски.
ABC3
1.Учитель
пишетна
доскетольковерхнюю
(нижнюю) половину
буквы,ученики
отгадываютидописываютеё.(Тожесамоеможноделатьсословами).2.Учитель
поворачиваетсякученикамспинойиввоздухепишетбуквы.Ученикидолжны
догадаться,чтоэтоза
буква.
ABC –I can
see
Учительговорит:ABC –I can see something
beginningwith a letter
“B”.Ученикидолжныназватьпредмет на
даннуюбукву.Ученикиотвечают:”BOOK”.
Можно использовать
извуки:ABC –I can see something
beginningwith
asound[p].Учен
Ученикиотвечают:“PEN”
ABC-EXERCISE
На
каждуюбуквуалфавитаученикипридумываютсуществительное,апотомдобавляютту
грамматическуюструктуру,которая
изучается.
Учительспрашивает
удетей
слова.Если онислово
знают,тоэтослово
записываютпод
первымлицом,еслине
все
знают – то
под другим,еслиниктоне
знает– то
под
третьим.Ученики
пытаютсявыучитьслова,чтобыпереклеитьих
под
первымлицом.
Телеграмма
Ученикиделятся на
двекоманды.Один
участникиз
каждойкомандыполучаетнебольшойтекст(предложения).Его
заданиепрочитатьэтоттекст
своей
команде–
каждоесловоондолженназыватьпо
буквам.Заданиекоманды–быстрееиправильнеезаписатьэтоттекст.
Множественное
числовстихах
УченикназываетпредметBAG, все
хором считают и рассказывают
стихотворение:
Дети слушают
учителяивыполняюттолько
тедействия,которыеонназываетсословомPLEASE.
SIMON SAYS:”STAND
UP,PLEASE.”
–ученикивыполняют.
SIMON SAYS:”RUN”
–ученики
невыполняют.
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз