Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Мұғалім: Ташимова Айтжан
Шпековна
Тақырыбы: Қасым Аманжолов
«Қазақстан»
Сынып. 2 «А» сыныбы
Пәні: Әдебиеттік
оқу
1. Мақсаты:
Білімдік: Өлеңді оқыта отырып түсіндіру,
Қ.Аманжолов
туралы, Қазақстан туралы толық түсінік
беру.
2.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, сөйлеу, есте
сақтау
қабілеттерін дамыту.
3.
Тәрбиелік: Оқушыларды елін, жерін сүюге
баулу.
Сабақ
түрі: жаңа сабақты
меңгерту.
Құрал-
жабдықтар: А-3 қағазы, Қазақстан
туралы суреттер,маркерлер, оқулық,
стикерлер
Әдіс-тәсілдер: СТОү, ОүБжОБ,ОЖЕСО, ОБжК,
ТжДО, АКТ, ОмОЖТ
Күтілетін нәтиже:
-
Қазақстан туралы түсініктері
тереңдейді.
-
Сабақ тақырыбына байланысты
сөздермен жұмыс жасай алады.
-
Жұппен, топпен жұмыс жасауға
үйренеді.
Жұмыс
кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің іс-әрекеттері
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру түрі
|
Бағалау
|
Қолданыла
тын
модуль
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
2
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Үлкенге де
сіз,
Кішіге де
сіз
Бас иеміз
сіздерге
Құрметпенен
біз.
«Шаттық шеңбері»Психологиялық
ахуал туғызу
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Қуанайық бәріміз
Арайлап атқан күнге.
|
Оқушылар келген мұ-ғалімдермен
аманда-сады.
Қуанамын менде
Қуанасың сенде
Қуанайық бәріміз
Арайлап атқан күнге.
мына өлеңді
айтады
|
ұжыммен
|
|
ОЖЕСО
|
Білу
|
7
мин
|
1.Үй тапсырмасын
тексеру
2. Өткен сабақтарда Отан
туралы қандай өлеңдер өттік? Кімнің есінде бар? 1-2 баладан
сұрау
«Атамекен» әнін
тыңдату
3. Осы желтоқсан айында қандай
мерекелер бар?
Осы арқылы сабақ тақырыбын
ашу.
4.Өткен сабақта кім туралы
оқыдық?
5.Қайрат кім? Ол қандай адам?
-Қайрат туралы тағы не білеміз?
-Желтоқсан құрбандарынан тағы кімдер туралы
білесіңдер? Тәуелсіздікке биыл неше жыл толып отыр?
«Атамекен» әнін
тыңдату
4. «Ұлы тұлға» /Жаңа тақырыпқа
кіріспе
-Балалар,бүгін біз тағы бір отансүйгіш ақынмен танысамыз.Ол ,
халқымыз «Қыран қанатты» деп баға берген Қасым Аманжолов
аталарың.
Қасым Аманжолов 1911 жылы қазіргі Қарағанды облысы,Қарқаралы
ауданында дүниеге келген.Осы кезге дейін танысқан басқа
авторларымыз сияқты ол да мұғалімдік мамандықты таңдаған
ақын.Сонымен бірге, ол өзге тілде жазылған шығармаларды қазақ
тіліне шабыттана аударатын аудармашы да болған.
Ол-1941-45 жылдары өткен Ұлы Отан соғысына қатысқан ардагер
ақын.1955 жылдың 18 қаңтары күні ұзаққа созылған аурудан кейін
қайтыс болады.
5. «Жаңа толқында» Жаңа материалмен танысу
-Қазір, осы Қасым атамыздың «Қазақстан» деген үлкен шығармасынан
үзінді оқып,танысамыз.
1. Магнитафоннан «Қазақстан» өлеңі тыңдалады.
-Өлең ұнады ма,балалар?
-Не туралы айтылған екен?
|
«Сұрақ-жауап» әдісі бойынша
оқушылар жауап береді.
Оқушылар сабаққа мақсат қояды,
тақырыпқа шығады.
|
Топпен
жұппен
|
|
СТОү
ТжДО
ОБжК
О м
ОЖТ
|
Түсіну
|
7
мин
|
«Қазақстан» өлеңін
оқу.
2.Іштен оқыту
-Ұнаса,енді өзіміз оқып шығайық.Қолдарыңа карандаш алып,түсініксіз
сөздердің астын сызып отыруды ұмытпаңдар.
Сөздік
Балқаш –Балқаш өзені маңындағы өндірісті қала(картадан
көрсету)
Қас тағдырдың қиқаңы- қиындықтың
ауыртпалығы
|
Оқушылар мәтінді оқиды, мәтін
мазмұнына байла-нысты жұпта,топта барлығының өзара пікірі
тыңдалады.
|
Жұппен,топ-пен
жұмыс
|
|
СТОү
ОБжК
О ж ОЖТ
|
Қолдану
|
10 мин
|
Әр топқа
тапсырма беріп,постер салғызу,оны қорғау.
1
топ- “Бақытты қазақ баласы” деп өлеңнің қай шумағын атауға
болады? 2 топ-
Ақынның
қуанған, шаттанған көңілін білдіретін өлең жолдарын тауып
оқы
3 топ
– Ақын неге қуанып, шаттанады?
«Бірге ойланайық» 4 топ - Отан
туралы мақал жазу
5-топ- -
Отан туралы эссе жазу
|
Постер салып,оны
қорғайды.
|
топпен
жұмыс
|
«Бармақпен»
бағалау
|
СТОҮ
ОБжК
ТжДО
ОүБжОБ
|
Сергіту
сәті
Талдау
|
1мин
6 мин
|
Сергіту сәтін
жасау.
Дәптермен
жұмыс
|
Сергіту сәтін
жасайды.
|
Жеке
жұмыс
|
|
СТОү
ТжДО
ОүБжОБ
|
Жинақтау
|
10 мин
|
Кесте арқылы
қорытындылау
|
|
|
Мен нені
білемін?
Мен нені
білдім?
Мен нені білгім
келеді?
|
СТОү
ТжДО
ОүБжОБ
|
Бағалау
|
2 мин
|
«Бағалау
ағашы» арқылы бағалау
|
Өзін –өзі, бірін –бірі
бағалау
«Бағалау»
ағашы
|
|
Бағалау парағын тақтаға іліп
қою.
«Бағалау»ағашы
|
ОБ жК
О үБ ж
ОБ
|