2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Діни экстремизм – қауіпті құбылыс” тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары

Діни экстремизм – қауіпті құбылыс” тәрбие сағатының қысқа мерзімді жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
ақпан айы 2 аптасының тәрбие жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітілді ___________


Күні

10.02.25

Сынып жетекші:

Смаилова Л.Т.

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

Діни экстремизм – қауіпті құбылыс”


Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға діни экстремизмнің мәні, қауіптілігі туралы түсінік беру.

  • Діни экстремизмнің алдын алу жолдарын анықтау.

  • Оқушыларды толеранттылыққа, басқа дін өкілдеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу.


Қауіпсіздік мақсаты


Құндылықтарды дарыту

  • Діни экстремизмнің анықтамасын, түрлерін түсіндіру.

  • Діни экстремизмнің қоғамға тигізетін зиянын көрсету.

  • Діни экстремизмге қарсы тұрудың маңыздылығын дәлелдеу.

  • Оқушылардың сыни ойлау қабілетін дамыту.


Апта дәйек сөзі

Шығармашыл бала ойлы бала


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)


  • Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру.

  • Тәрбие сағатының тақырыбы мен мақсатын хабарлау.


Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша  орындарына отырады.


Сабақ басы (13 мин)












Діни экстремизм бұл діни наным-сенімдерді қасаң және фанатикалық түсінуге негізделген, қоғамда қабылданған нормалар мен құндылықтарды жоққа шығаратын, зорлық-зомбылықты және басқа да радикалды әрекеттерді ақтауға бағытталған идеология мен практика.

Діни экстремизмнің негізгі сипаттамалары:

  • Қасаңдық және догматизм: Діни мәтіндерді бір жақты түсіндіру, өз көзқарастарын абсолютті ақиқат деп санау және басқа пікірлерді қабылдамау.

  • Фанатизм: Өз діни сеніміне шексіз берілгендік және оны қорғау үшін кез келген әрекетке дайын болу.

  • Радикалдық: Қалыптасқан қоғамдық құрылымдарды, дәстүрлерді және заңдарды күшпен өзгертуге ұмтылу.

  • Зорлық-зомбылық: Өз мақсаттарына жету үшін террорлық актілер, қарулы қақтығыстар және басқа да зорлық әрекеттерін қолдану.

  • Толерантсыздық: Басқа діндерге, мәдениеттерге және көзқарастарға төзбеушілік, кемсітушілік және өшпенділік.

  • Бөлінушілік: Өздерін “таңдаулы” топ ретінде сезіну және қалған қоғамнан бөлініп шығуға тырысу.


Діни экстремизмнің түрлері:

  • Исламдық экстремизм (джихадизм): Ислам дінін қасаң түсінуге негізделген және халифат құруды, шариғат заңдарын орнатуды мақсат ететін экстремистік идеология.

  • Христиандық экстремизм: Христиан дінінің кейбір ағымдарында пайда болатын және абортқа, ЛГБТ-ға қарсы насихат жүргізу, діни азшылықтарға шабуыл жасау сияқты әрекеттермен көрінетін экстремистік көзқарастар.

  • Яһудилік экстремизм: Израиль мемлекетінде және басқа елдерде пайда болатын, палестиналықтарға қарсы зорлық-зомбылықты ақтайтын және радикалды сионистік идеяларды қолдайтын экстремистік ағымдар.



Ортасы (20 мин)


Діни экстремизмнің қауіптілігі:

  • Қоғамда тұрақсыздық тудыру.

  • Дінаралық және ұлтаралық қатынастарды шиеленістіру.

  • Зорлық-зомбылық пен террорлық актілерге әкелу.

  • Жастарды радикалды идеологияларға тарту.

  • Құқықтық мемлекет пен демократиялық құндылықтарға қауіп төндіру.


Діни экстремизмге қарсы күрес – бүкіл қоғамның күш-жігерін талап ететін күрделі мәселе. Бұл бағытта білім беру, ағартушылық, толеранттылықты насихаттау және діни радикализмнің алдын алу бойынша кешенді шаралар жүргізу қажет.



Қауіпсіздік

  • Операторға: “Өрт! (Мекен-жай) мекен-жайында өрт шықты. (Қай жерде өрт шықты? Мысалы: пәтерде, үйде, аулада). Менің атым - (Аты-жөні). Қазір үй ішінде адамдар бар (немесе жоқ). Өрттің таралу қаупі бар (немесе жоқ). Бізге тез арада көмек қажет!”

  • Оператор сұрай алады: “Сіз қазір қауіпсіз жердесіз бе?” “Сізді эвакуациялау керек пе?” “Өрттің қандай түрі?” “Қандай қауіптер бар?”

2. Медициналық көмек қажет болған жағдай:

  • Операторға: “Жедел медициналық көмек! (Мекен-жай) мекен-жайында адамға көмек қажет. Менің атым - (Аты-жөні). (Жағдайды нақтылаңыз. Мысалы: адам құлап қалды, тыныс алуы қиындады, қан кетіп жатыр). Пациенттің (жасы, аты-жөнін) есіңізде болса айтыңыз.”

3. Қылмыс немесе құқық бұзушылық жағдайы:

  • Операторға: “Полиция! (Мекен-жай) мекен-жайында (Қандай оқиға болып жатыр? Мысалы: ұрлық жасалды, төбелес болып жатыр, адамға шабуыл жасалды). Менің атым - (Аты-жөні). (Егер сіз оқиғаны көріп тұрсаңыз, оқиғаның қалай болып жатқанын сипаттаңыз. Күдіктілердің сипаттамасын беріңіз, көлік нөмірін айтыңыз). Бізге тез арада көмек қажет!”

4. Табиғи апат немесе төтенше жағдай:

  • Операторға: “112! (Мекен-жай) мекен-жайында (Не болды? Мысалы: жер сілкінісі болды, су тасқыны, дауыл). Менің атым - (Аты-жөні). (Жағдайды сипаттаңыз, қауіп-қатер туралы айтыңыз). Көмек қажет!”

  • Оператор сұрай алады: “Қандай зардаптар бар?” “Сіз қауіпсіз жердесіз бе?” “Сізге эвакуация қажет пе?”


  • 01 - Өрт қызметі

  • 102 - Полиция

  • 103 - Жедел медициналық көмек

  • 112 - Бірыңғай диспетчерлік қызмет (барлық төтенше жағдайларға қоңырау шалуға болады)











  • Оператор сұрай алады: “Пациент есінде ме?” “Қандай жағдайы бар?” “Дем ала ала ма?” “Қанша адам зардап шекті?” “Сіз бірінші көмек көрсете аласыз ба?”




  • Оператор сұрай алады: “Сіз қазір қауіпсіз жердесіз бе?” “Күдіктілер сізге жақындады ма?” “Қанша адам қатысып жатыр?”


https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-lij

https://orken-instituty.kz/ru/dashboard/cpsp-material/poleznye-materialy-cpsp https://orken- instituty.kz/ru/roditelyam

https://www.youtube.com/watch?v=HBgZoMfOcIE&list=PLA5eCSY2FeoQFtmGao7lWQuIA

-hK_6ODD&index=1

Соңы

(5 мин)





Кері байланыс






Діни экстремизмнің қауіптілігі:

  • Қоғамда тұрақсыздық тудыру.

  • Дінаралық және ұлтаралық қатынастарды шиеленістіру.

  • Зорлық-зомбылық пен террорлық актілерге әкелу.

  • Жастарды радикалды идеологияларға тарту.

  • Құқықтық мемлекет пен демократиялық құндылықтарға қауіп төндіру.


Бойларынан осы әрекеттер табылған оқушылармен жұмыс жүргізу.






Жариялаған:
Смаилова Лаура
07 Ақпан 2025
303
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі