Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім Қызығушылықтарын ояту | «Кім жылдам»Сұрақтар қойылады. | Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру үй тапсырмасын қайталауға арналған сұрақтар қояды
| Мұғалім берген тапсырманы орындау барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді |
Түсіну | «Түртіп алу стратегиясы » әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу | тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
| Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырып бойынша , өз ой-пікірлерімен санаса білу
|
Қолдану | Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу тегі, құрылымы, функциялары және оның жіктелуі мен түрлері. Өткен тақырыпты меңгертуде Кластер мен жигсо әдісін пайдалану
| Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойынайтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады. | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталауТоппен жұмыс жасау |
Талдау | Пікірталас сұрақтарымен жұмыс
| Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау | Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады. |
Жинақтау | Сұрақ жауап | Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма береді | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа жауап береді |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)Ақша бірлігі арқылы, бағалау парақшалары | Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпен бағалайды |
Рефлексия | Стикерлерді толтыру | Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |