Материалдар / Дінтану мәні

Дінтану мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Зайырлылық дінтану негіздері ғылымының жалпы ғылым ретінде қалыптасу тарихымен танысады. Қоғамдық ғылымдардың ішінде тарих пәнінің ұлттық қасиетті танытудағы маңызын ұғынады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
479
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы Діннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу тегі, құрылымы, функциялары және оның жіктелуі мен түрлері.
Күні 03.10.2018 ж
Сыныбы: 9 А Ә
МақсатыДіннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу тегі, құрылымы, функциялары және оның жіктелуі мен түрлерімен танысу арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда пайдаланады,тапсырмаларды меңгерту,түсіну жолдарын ажырату
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеФранция тарихын жатқа біледі, оны қолданып тарихи ақпаратты зерттеуге тапсырмаларды орындай алады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам, Кластер жигсо әдісі Т кестесі Сұрақ-жауап вейне таспа түртіп алу стратегиясы
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін. Мұғаліммен сәлемдеседі. Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады.Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын айтады.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім Қызығушылықтарын ояту«Кім жылдам»Сұрақтар қойылады. Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру үй тапсырмасын қайталауға арналған сұрақтар қояды

Мұғалім берген тапсырманы орындау барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну«Түртіп алу стратегиясы » әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашутақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тақырып бойынша , өз ой-пікірлерімен санаса білу



ҚолдануДіннің мәні, анықтамасы, әлеуметтік маңызы, шығу тегі, құрылымы, функциялары және оның жіктелуі мен түрлері. Өткен тақырыпты меңгертуде Кластер мен жигсо әдісін пайдалану

Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойынайтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталауТоппен жұмыс жасау
ТалдауПікірталас сұрақтарымен жұмыс





Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап береді.Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады.
ЖинақтауСұрақ жауап Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма береді Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа жауап береді
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Ақша бірлігі арқылы, бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ