Өтілетін уақыты-----------------------
Сабақтың тақырыбы: Диқан баба. Қазақтың мифтік әңгімелері.
Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларды мифтік әңгімелермен таныстыра отырып, аңыздың шындықпен жанасуының шындықпен жанасуының, адами қасиеттердің бірі – қанағат екенін ұғынуына мүмкіндік беру.
-
Жүйелі мазмұндай білу дағдыларын дамыта түсу.Шығармашылық қабілеттерін дамыту.
-
Еңбекті бағалауға , адам бойына қанағат қасиеттерін дарыта білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Егіс алқаптары, диқаншылар, бидай және т.б. дәнді дақылдар суреттері.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
-
Мифтік әңгімелер жайында не білесіңде?
-
Жеке
-
Топта
Оқушылардың жұмыстарын тыңдау.
І. Қызығушылықты ояту.
Әңгімені тақырыбынан бастап талдау.
-
«Диқан баба» дегенді қалай түсінесің?
ІІ. Мағынаны тану.
Мәтін неден басталады?
Тағы қандай әңгіме есімізге түседі?
-
«Бұл не деген көп байлық?» - деген сұрақ туады.Недеген көп байлық?
-
Енді мәтінді әрі қарай жалғастырып оқимыз.
-
Жауаптарыңыз мәтін оқылғанда өзгерді ме?
-
Мәтінді әрі қарай өз ойларынша өрбіту.
-
Мәтіннің соңғы бөлімін оқу.
-
Қалай ойлайсыңдар, ел-жұрттың қиналуына не себеп болды?
-
Диқан баба өзінің ренішін қалай білдіреді?
-
Халыққа кім көмекке келді?
-
Диқан баба біз оқыған кейіпкерлердің ішінен кімге ұқсайды деп ойлайсың? Олай ойлауыңа не себеп болды?
-
Осыған ұқсас қандай аңыз оқыдық?
-
Домалақ ана туралы аңыз .Жаудан малды кім құтқарып еді? (Ананың ақылдылығы , парасаттылығы, аналық махаббат.)
Ендеше бір- бірімізді достық көмек,жанашырлық арқылы біз адам боламыз. Адами қасиеттерімізді ұмытпайық.
І ІІ. Ойтолғау.
Ойша өткен сабағымызға көз жүгіртіп, ойлана отырып эссе жазалық «Жүрегімде бүгінгі сабақтан не әкетіп барамын?»
Көршілеріңмен ой бөлісіңіздер.
Қорытынды .
Ең басты қателік не?
Ең басты жетіспей тұрған қандай адами қасиет болды?
Өз басыңда осыған ұқсас жағдай болды ма?
Үйге тапсырма:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Диқан баба
Диқан баба
Өтілетін уақыты-----------------------
Сабақтың тақырыбы: Диқан баба. Қазақтың мифтік әңгімелері.
Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларды мифтік әңгімелермен таныстыра отырып, аңыздың шындықпен жанасуының шындықпен жанасуының, адами қасиеттердің бірі – қанағат екенін ұғынуына мүмкіндік беру.
-
Жүйелі мазмұндай білу дағдыларын дамыта түсу.Шығармашылық қабілеттерін дамыту.
-
Еңбекті бағалауға , адам бойына қанағат қасиеттерін дарыта білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Егіс алқаптары, диқаншылар, бидай және т.б. дәнді дақылдар суреттері.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
-
Мифтік әңгімелер жайында не білесіңде?
-
Жеке
-
Топта
Оқушылардың жұмыстарын тыңдау.
І. Қызығушылықты ояту.
Әңгімені тақырыбынан бастап талдау.
-
«Диқан баба» дегенді қалай түсінесің?
ІІ. Мағынаны тану.
Мәтін неден басталады?
Тағы қандай әңгіме есімізге түседі?
-
«Бұл не деген көп байлық?» - деген сұрақ туады.Недеген көп байлық?
-
Енді мәтінді әрі қарай жалғастырып оқимыз.
-
Жауаптарыңыз мәтін оқылғанда өзгерді ме?
-
Мәтінді әрі қарай өз ойларынша өрбіту.
-
Мәтіннің соңғы бөлімін оқу.
-
Қалай ойлайсыңдар, ел-жұрттың қиналуына не себеп болды?
-
Диқан баба өзінің ренішін қалай білдіреді?
-
Халыққа кім көмекке келді?
-
Диқан баба біз оқыған кейіпкерлердің ішінен кімге ұқсайды деп ойлайсың? Олай ойлауыңа не себеп болды?
-
Осыған ұқсас қандай аңыз оқыдық?
-
Домалақ ана туралы аңыз .Жаудан малды кім құтқарып еді? (Ананың ақылдылығы , парасаттылығы, аналық махаббат.)
Ендеше бір- бірімізді достық көмек,жанашырлық арқылы біз адам боламыз. Адами қасиеттерімізді ұмытпайық.
І ІІ. Ойтолғау.
Ойша өткен сабағымызға көз жүгіртіп, ойлана отырып эссе жазалық «Жүрегімде бүгінгі сабақтан не әкетіп барамын?»
Көршілеріңмен ой бөлісіңіздер.
Қорытынды .
Ең басты қателік не?
Ең басты жетіспей тұрған қандай адами қасиет болды?
Өз басыңда осыған ұқсас жағдай болды ма?
Үйге тапсырма:
шағым қалдыра аласыз













