Философия пәні бойынша емтихан тапсыруға арналған
тест сұрақтарының базасы
2 курс барлық білім беру бақдарламаларына арналған
2023-2024 оқу жылы
|
№ |
Сұрақ-жауаптар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дүние бір бастамадан тұрады деп есептейтін философиялық ілім:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дүние екі бастамадан турады деп есептейтін философиялық ілім:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Көп субстанцияны мойындайтын философиялық ілім:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мифологиялық дүниетанымға тән белгі:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Буддизмнің негізін қалаушы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ортағасырлық философияға тән сипаттама:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ф. Бэконның «Жаңа Органон» еңбегінде танымға бөгет болатын елестер (идолдар):
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Неміс классикалық философиясының негізін салушы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Бейнелеу:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Үш ақиқат» еңбегінің авторы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қозғалыстың әлеуметтік формасы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ф.Энгельс материя қозғалысының негізгі формаларына жатқызады:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сана дегеніміз:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сананың түбегейлі белгісін құрайтын тек адамның ғана өзіндік қабілеті:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Эмпиризмнің негізгі пайымдауы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ақиқаттың конвенционалистік тұжырымдамасы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Білім дегеніміз:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Білім мен оның функцияларының өмірге пайдалысын насихаттап қарастыратын философия:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Философия – ойлау арқылы ақиқатқа, білімге жету» деп пайымдаған:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Философияның функциясы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Философияның басты сұрағы «Адам дегеніміз не?» деп айтқан:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Философия таңғалудан басталады» деп есептеген көне грек ойшылы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қазақ халқының философиялық дүниетанымының басты категориясы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қазақ дүниетанымының қалыптасуының алғы шарты:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Экзистенциализм – бұл гуманизм» шығармасының авторы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
«Аз и Я» кітабының авторы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Қазақ ағартушылығының көрнекті қайраткері, педагог-новатор және жазушы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Х. Сәбитұлы, «қайғылы» деген атқа ие болған жырлар мен қара сөздердің авторы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Абай Құнанбаевтың қай шығармасында ағартушының философиялық көзқарасы, адамгершілікті жетілдіру каноны баяндалған?
|













