Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Lesson plan

    Theme of the lesson: Do we need historical places or modern buildings?

    Extra curricular lesson:

    debate lesson

    Teacher’s name:

    Tleuberdina Ayazhan


    Grade: 8 «B»

    8 «V»

    Number present: 13

    Number absent:

    Theme of the lesson: Do we need historical places or modern buildings?

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    8.S2 understand specific information in supported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics

    8.S3 explain and justify own and others’ point of view on a wide range of general and curricular topics


    Lesson objectives

    All learners will be able to: listen to their opponents and express their opinion about the given topic


    Most learners will be able to: justify and prove their point of view.


    Some learners will be able to: make questions and answer the questions

    Value links

    Expand their knowledge about the value of historical places



    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson





    5 min































    Organization moment:

    1. Greeting

    2. Presenting the teams.

    • 1 team

    • 2 team



    The teacher presents the topic of the lesson and sets the rules of the debate letting students know what to anticipate from the lesson.


    Question to debate:


    Do we need historical places or modern buildings?


    The rules of debate:

    • Listen to your opponent carefully

    • Be polite and disciplined during the debate

    • Never interrupt each other

    • Don’t speak longer than the set time limit

    • Work as a team and support each other

    • Be confident

    • Speak loudly and clearly


    Teacher presents the structure of the debate:


    1 round

    2 min for preparation

    Team 1 – 5 minutes

    Team 2 – 5 minutes

    2 round

    2 min for preparation

    Team 1 – 5 minutes

    Team 2 – 5 minutes

    3 round

    2 min for preparation

    Team 1 – answering the questions -5 minutes

    Team 2 – answering the questions – 5 minutes


    Teacher give out cards with useful phrases.


    Expressing Opinion

    • In my opinion …

    • The way I see it, …

    • As far as I’m concerned, …

    • I honestly feel that …

    • I strongly believe that …

    • It is fairly certain that ….

    • Without a doubt, …

    • As is widely known, …

    • As everyone knows, …

    Expressing Disagreement

    • I don’t think that …

    • Don’t you think it would be better …?

    • I don’t agree. I’d prefer …

    • Shouldn’t we consider …

    • But what about …

    • I’m afraid I don’t agree …

    • Frankly, I doubt if …

    • Let’s face it, …

    • The truth of the matter is … ,


    Giving and Explaining Reasons

    • To start with, …

    • The reason why …

    • That’s why …

    • For this reason, …

    • That’s the reason why …

    • Many people think …

    • Considering …

    • Allowing for the fact that …

    • When you consider that …

    Teacher presents the criteria of assessment:

    • Expressing opinion – 2 points

    • Explaining the reason – 2 points

    • Giving an example – 2 points



    Students listens to the teacher carefully.

























































    Students get the cards and read them

    At the organization moment teacher tries to award active Ss. “The praise” method is used to evaluate Ss with phrases like:

    “Good!”

    “Well done!”


    Descriptor:

    -recognize basic rules in short.

    - answer the questions.













    PP presentation












    PP presentation























    PP presentation















    Cards











































    Cards


















    Middle of the lesson


    12 min





















    12 min
















    8 min















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тлеубердина Аяжан Кульмескановна
    11 Мамыр 2022
    564
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Do we need historical places? - debate

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Do we need historical places? - debate

    Материал туралы қысқаша түсінік
    The lesson plan is a debate lesson. It is about historical places or modern buildings. In this presentation you'll have rules of the debete, structure and useful language.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Lesson plan

    Theme of the lesson: Do we need historical places or modern buildings?

    Extra curricular lesson:

    debate lesson

    Teacher’s name:

    Tleuberdina Ayazhan


    Grade: 8 «B»

    8 «V»

    Number present: 13

    Number absent:

    Theme of the lesson: Do we need historical places or modern buildings?

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

    8.S2 understand specific information in supported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a limited range of unfamiliar topics

    8.S3 explain and justify own and others’ point of view on a wide range of general and curricular topics


    Lesson objectives

    All learners will be able to: listen to their opponents and express their opinion about the given topic


    Most learners will be able to: justify and prove their point of view.


    Some learners will be able to: make questions and answer the questions

    Value links

    Expand their knowledge about the value of historical places



    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson





    5 min































    Organization moment:

    1. Greeting

    2. Presenting the teams.

    • 1 team

    • 2 team



    The teacher presents the topic of the lesson and sets the rules of the debate letting students know what to anticipate from the lesson.


    Question to debate:


    Do we need historical places or modern buildings?


    The rules of debate:

    • Listen to your opponent carefully

    • Be polite and disciplined during the debate

    • Never interrupt each other

    • Don’t speak longer than the set time limit

    • Work as a team and support each other

    • Be confident

    • Speak loudly and clearly


    Teacher presents the structure of the debate:


    1 round

    2 min for preparation

    Team 1 – 5 minutes

    Team 2 – 5 minutes

    2 round

    2 min for preparation

    Team 1 – 5 minutes

    Team 2 – 5 minutes

    3 round

    2 min for preparation

    Team 1 – answering the questions -5 minutes

    Team 2 – answering the questions – 5 minutes


    Teacher give out cards with useful phrases.


    Expressing Opinion

    • In my opinion …

    • The way I see it, …

    • As far as I’m concerned, …

    • I honestly feel that …

    • I strongly believe that …

    • It is fairly certain that ….

    • Without a doubt, …

    • As is widely known, …

    • As everyone knows, …

    Expressing Disagreement

    • I don’t think that …

    • Don’t you think it would be better …?

    • I don’t agree. I’d prefer …

    • Shouldn’t we consider …

    • But what about …

    • I’m afraid I don’t agree …

    • Frankly, I doubt if …

    • Let’s face it, …

    • The truth of the matter is … ,


    Giving and Explaining Reasons

    • To start with, …

    • The reason why …

    • That’s why …

    • For this reason, …

    • That’s the reason why …

    • Many people think …

    • Considering …

    • Allowing for the fact that …

    • When you consider that …

    Teacher presents the criteria of assessment:

    • Expressing opinion – 2 points

    • Explaining the reason – 2 points

    • Giving an example – 2 points



    Students listens to the teacher carefully.

























































    Students get the cards and read them

    At the organization moment teacher tries to award active Ss. “The praise” method is used to evaluate Ss with phrases like:

    “Good!”

    “Well done!”


    Descriptor:

    -recognize basic rules in short.

    - answer the questions.













    PP presentation












    PP presentation























    PP presentation















    Cards











































    Cards


















    Middle of the lesson


    12 min





















    12 min
















    8 min















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Сыныптан тыс жұмыс 8 сынып
    11.05.2022
    564
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тлеубердина Аяжан Кульмескановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации