Материалдар / Домбыра - асыл мұра
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Домбыра - асыл мұра

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға пайдалы мол ақпарат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледж» ҚМКҚ









Сабақ жоспары


Пәні: Музыка

Тақырыбы: «Домбыра – асыл мұра»







Іс-тәжірибе базасы: «№ 23 ЖОББМ» КММ

Әдіскер:.............. Аманбаева Х. А

Пән мұғалімі:.............. Шакинур Оралхановна

Машықкер:.............Ардабекова Назгүл

Сыныбы: 4«Ә»

Күні: 20.11.2020ж

Баға____________








Семей,2020








Сабақтың тақырыбы:

Музыкадағы : Домбыра – асыл мұра.20.11.2020 Ардабекова Назгүл 48-топ

СЫНЫП: 4«Ә »


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және

музыканың сипатын анықтау;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Сәлеметсіз бе-деп келген ұстаздармен амандасады.

Танысу.

Мысалы: Мен есімім – Назгүл мен нәзікпін... ( оқушылар өз есімдерін айту арқылы есімінің бірінші әрпімен басталатын мінезін сипаттайды)



Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.











Жаңа білім

10 минут













Күй тыңдату













Сұрақ-жауап

Білу және түсіну. Оқушыларға 1ге, 2ге, 3ке саналу арқылы 3 топқа бөлінеді.



Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Оқушыларға күй тыңдату.

(Құрманғазы Сағырбаевтың «Балбырауын» күйінен үзінді қойылады)



  • Балалар біз бұл күйді қандай аспаптың орындалуында тыңдап тұрмыз? (оқушылар жауап береді)

  • Дұрыс айтасыңдар , домбыра!

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы : «Домбыра-асыл мұра» деп аталады.





Балалар сендер қандай күйшілерді және күйлерді білесіңдер?

(оқушылар жауаптарын айтады)

1-кезең: "Бинго" ойыны (сұрақтар қойылады)

2-кезең: "Ойлан тап!" (жұмбақ жасыру)





1.Сұраққа жауап беру:

1.Домбыра аспабы қай халықтың аспабы болып табылады?

2.Домбыра неше ішекті аспап?

3.Қ.Сағырбаевтың «Балбырауын» күйі қандай сипат береді?

(Оқушылар сұраққа жауап береді)

2. Ойлан тап!



1.Құлақтан кіріп бойды алар,

Көңілге түрлі ой салар. (Ән -күй )



2. Басып көрсең бір – бірлеп,

Үн шығады күмбірлеп. (Домбыра)


















https://youtu.be/OlR6vqyyq08











Сергіту сәті

3 минут



Дауыс жаттықтыру

1минут



Ән үйрету 7минут

Сергіту сәті. «флешмоб»









Видеоролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау.





«Домбыра болып сөйледім»



Сөзі: Б.Қарағызұлы

Әні: И. Елубаева









https://youtu.be/bn5AzXrITyg















https://youtu.be/_E22NikkEhM








Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут





Кері байланыс 3минут





Ой қорыту

«Күн шуағы» әдісімен.









Берілген смайликтер арқылы керібайланыс :



Үйге тапсырма: оқу, жаттау.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!