|
Сабақ: Домбыра және қобыз аспабының түрленуі |
Мектеп: Үстірт орта мектебі |
||||
|
Күні: 22.11.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Т. Байжанова |
||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар:0 |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
1.1.1.1 Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру арқылы аспаптық музыкаға деген сүйіспеншілігін арттыру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Әр түрлі аспаптардың тембрін ажырата білуге тырысады.. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқушының өз бетімен оқып үйренуіне ықпал жасау, музыкалық шығармаларды өзіндік ерекшеліктеріне талдай білуге дағдыландыру. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сұрақты түсінеді, жауап береді . Суреттерді сөз тіркестерімен айта алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: Берілген жаңа сөздерді тыңдап, мағынасын дұрыс түсінеді, сөздерді қайталайды, сөз тіркестерін құрай алады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кіру, отыру, шығу, ойнау, сурет салу, бару; |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Сыныпқа кіремін. Партаға отырамын. Тақтаға шығамын. Ойын ойнаймын. Сурет саламын. Үйге барамын. |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Кім? Не істейді? Не істейсің? |
|||||
|
Ишара: Қолдау,мадақтау. |
|||||
|
Алдынғы оқу: |
«Миға шабуыл» стратегиясы. Мынау кім? Мынау не? Сынып қайда болады? Сыныпта кім бар? |
||||
|
Жоспарланған уақыт: |
Жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар: |
|||
|
Басы:
10 мин |
Жұмбақ: Қатар – қатар текпішек Ұзын мойын екі ішек Басып көрсең бір – бірлеп Үн шығады күмбірлеп Домбыра - Қағып, шертіп тартылатын аспап. Негізінен 2 - ішекті болып келеді., 3 ішекті домбыралар да бар. Оркестр болып орындау үшін оған түрлі аспаптар қажет болды. Жаңадан жасалған аспаптарға әр түрлі еуропалық атаулар берді. Домбыра тобына жататын аспаптар – «Домбыра - прима» «Домбыра - альт» «Домбыра - бас» «Домбыра - контрабас» Оркестрдегі барлық аспаптар түр пішіні жағынан бірдей болғанымен, көлемі жағынан әртүрлі болды. Қарағайдан жасалған, Қорқыттан мұра боп қалған. Мың бір түрлі үні бар, Тарихта жетпес құны бар. Жауабы: « Қобыз» |
Бағалау: Бас бармақ
|
|||
|
Ортасы: 25 мин |
Музыка тыңдау: Құрманғазының күйі «Адай» домбыра аспабында орындау. Ықыластың күйі «Жез киік» қобыз аспабында орындау. Музыкалық - дидактикалық ойын: «Жоғалған ноталарды табу» ( Карточкалар таратылады. Дайын болған топ қол соғады |
Презентация, музыка бағалау: |
|||
|
Соңы: 5 мин |
Семантикалық карта. Атауы Домбыра Қобыз 1 Қыл - + 2 Прима + + 3 Альт + + 4 Бас + + 5 Контрабас + + |
|
|||
|
Қосымша ақпарат: |
1. Қобыз және домбыра сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. 2. Қобыз және домбыра аспабы туралы қосымша мәліметтер жазу. 3. «Бипыл» әнін қайталау. |
||||
|
Рефлексия( Бүгін мен не үйрендім? Маған не ұнады, не ұнамады? Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің...) |
|||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Домбыра және қобыз аспабының түрленуі
Домбыра және қобыз аспабының түрленуі
|
Сабақ: Домбыра және қобыз аспабының түрленуі |
Мектеп: Үстірт орта мектебі |
||||
|
Күні: 22.11.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Т. Байжанова |
||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар:0 |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
1.1.1.1 Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру арқылы аспаптық музыкаға деген сүйіспеншілігін арттыру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: Әр түрлі аспаптардың тембрін ажырата білуге тырысады.. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқушының өз бетімен оқып үйренуіне ықпал жасау, музыкалық шығармаларды өзіндік ерекшеліктеріне талдай білуге дағдыландыру. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Сұрақты түсінеді, жауап береді . Суреттерді сөз тіркестерімен айта алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: Берілген жаңа сөздерді тыңдап, мағынасын дұрыс түсінеді, сөздерді қайталайды, сөз тіркестерін құрай алады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кіру, отыру, шығу, ойнау, сурет салу, бару; |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Сыныпқа кіремін. Партаға отырамын. Тақтаға шығамын. Ойын ойнаймын. Сурет саламын. Үйге барамын. |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Кім? Не істейді? Не істейсің? |
|||||
|
Ишара: Қолдау,мадақтау. |
|||||
|
Алдынғы оқу: |
«Миға шабуыл» стратегиясы. Мынау кім? Мынау не? Сынып қайда болады? Сыныпта кім бар? |
||||
|
Жоспарланған уақыт: |
Жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар: |
|||
|
Басы:
10 мин |
Жұмбақ: Қатар – қатар текпішек Ұзын мойын екі ішек Басып көрсең бір – бірлеп Үн шығады күмбірлеп Домбыра - Қағып, шертіп тартылатын аспап. Негізінен 2 - ішекті болып келеді., 3 ішекті домбыралар да бар. Оркестр болып орындау үшін оған түрлі аспаптар қажет болды. Жаңадан жасалған аспаптарға әр түрлі еуропалық атаулар берді. Домбыра тобына жататын аспаптар – «Домбыра - прима» «Домбыра - альт» «Домбыра - бас» «Домбыра - контрабас» Оркестрдегі барлық аспаптар түр пішіні жағынан бірдей болғанымен, көлемі жағынан әртүрлі болды. Қарағайдан жасалған, Қорқыттан мұра боп қалған. Мың бір түрлі үні бар, Тарихта жетпес құны бар. Жауабы: « Қобыз» |
Бағалау: Бас бармақ
|
|||
|
Ортасы: 25 мин |
Музыка тыңдау: Құрманғазының күйі «Адай» домбыра аспабында орындау. Ықыластың күйі «Жез киік» қобыз аспабында орындау. Музыкалық - дидактикалық ойын: «Жоғалған ноталарды табу» ( Карточкалар таратылады. Дайын болған топ қол соғады |
Презентация, музыка бағалау: |
|||
|
Соңы: 5 мин |
Семантикалық карта. Атауы Домбыра Қобыз 1 Қыл - + 2 Прима + + 3 Альт + + 4 Бас + + 5 Контрабас + + |
|
|||
|
Қосымша ақпарат: |
1. Қобыз және домбыра сөзіне сөзжұмбақ құрастыру. 2. Қобыз және домбыра аспабы туралы қосымша мәліметтер жазу. 3. «Бипыл» әнін қайталау. |
||||
|
Рефлексия( Бүгін мен не үйрендім? Маған не ұнады, не ұнамады? Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің...) |
|||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз















