Материалдар / Домбыра және қобыз аспабының түрленуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Домбыра және қобыз аспабының түрленуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Домбыра - Қағып, шертіп тартылатын аспап. Негізінен 2 - ішекті болып келеді., 3 ішекті домбыралар да бар. Оркестр болып орындау үшін оған түрлі аспаптар қажет болды. Жаңадан жасалған аспаптарға әр түрлі еуропалық атаулар берді. Домбыра тобына жататын аспаптар – «Домбыра - прима» «Домбыра - альт» «Домбыра - бас» «Домбыра - контрабас» Оркестрдегі барлық аспаптар түр пішіні жағынан бірдей болғанымен, көлемі жағынан әртүрлі болды. музыка пәнінің ұстаздарына керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2018
463
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Домбыра және қобыз аспабының түрленуі

Мектеп: Үстірт орта мектебі

Күні: 22.11.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Т. Байжанова

Сынып: 3

Қатысқандар:

Қатыспағандар:0

Сабақ мақсаттары:

1.1.1.1 Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру арқылы аспаптық музыкаға деген сүйіспеншілігін арттыру.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:  Әр түрлі аспаптардың тембрін ажырата білуге тырысады..


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  Оқушының өз бетімен оқып үйренуіне ықпал жасау, музыкалық шығармаларды өзіндік ерекшеліктеріне талдай білуге дағдыландыру.


Кейбір оқушылар орындай алады: Сұрақты түсінеді, жауап береді . Суреттерді сөз тіркестерімен айта алады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады:

Берілген жаңа сөздерді тыңдап, мағынасын дұрыс түсінеді, сөздерді қайталайды, сөз тіркестерін құрай алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: кіру, отыру, шығу, ойнау, сурет салу, бару;

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Сыныпқа кіремін. Партаға отырамын. Тақтаға шығамын. Ойын ойнаймын. Сурет саламын. Үйге барамын.

Талқылауға арналған сұрақтар: Кім? Не істейді? Не істейсің?

Ишара: Қолдау,мадақтау.

Алдынғы оқу:

«Миға шабуыл» стратегиясы. Мынау кім? Мынау не? Сынып қайда болады? Сыныпта кім бар?

Жоспарланған уақыт:

Жоспарланған жаттығу түрлері:

Ресурстар:

Басы:



10 мин

Жұмбақ: Қатар – қатар текпішек

Ұзын мойын екі ішек

Басып көрсең бір – бірлеп

Үн шығады күмбірлеп

Домбыра - Қағып, шертіп тартылатын аспап. Негізінен 2 - ішекті болып келеді., 3 ішекті домбыралар да бар. Оркестр болып орындау үшін оған түрлі аспаптар қажет болды. Жаңадан жасалған аспаптарға әр түрлі еуропалық атаулар берді. Домбыра тобына жататын аспаптар – «Домбыра - прима» «Домбыра - альт» «Домбыра - бас» «Домбыра - контрабас» Оркестрдегі барлық аспаптар түр пішіні жағынан бірдей болғанымен, көлемі жағынан әртүрлі болды.

Қарағайдан жасалған,

Қорқыттан мұра боп қалған.

Мың бір түрлі үні бар,

Тарихта жетпес құны бар. Жауабы: « Қобыз»

Бағалау:

Бас бармақ


Ортасы:

25 мин

Музыка тыңдау: Құрманғазының күйі «Адай» домбыра аспабында орындау.

Ықыластың күйі «Жез киік» қобыз аспабында орындау.

Музыкалық - дидактикалық ойын: «Жоғалған ноталарды табу» ( Карточкалар таратылады. Дайын болған топ қол соғады

Презентация, музыка

бағалау:

Соңы:

5 мин

Семантикалық карта.

Атауы Домбыра Қобыз

1 Қыл - +

2 Прима + +

3 Альт + +

4 Бас + +

5 Контрабас + +



Қосымша ақпарат:

1. Қобыз және домбыра сөзіне сөзжұмбақ құрастыру.

2. Қобыз және домбыра аспабы туралы қосымша мәліметтер жазу.

3. «Бипыл» әнін қайталау.


Рефлексия( Бүгін мен не үйрендім? Маған не ұнады, не ұнамады? Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің...)












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!