-
Ұйымдастыру
кезеңі. (3 мин.)
Сәлеметсіңдер ме,
балалар! Жоқ оқушыларды түгендеу, класс тазалығын
тексеру.
Жағымды көңіл –
күй орнату кезеңі.
Шеңбер бойындағы
«Сиқырлы сөздер» ойыны.
Мұғалім оқушыларға
шеңбер құрып тұруға нұсқау беріп, өзі осы шеңбер центріне тұрады.
Мұғалім кез келген өтінішті шеңбер бойындағы бір оқушыға қарап
айтады, ал оқушы оны әдепті түрде айтуы керек. Мысалы: Айнаш,
дәптерді бер. «Айнаш, өтінемін дәптерді берші». Ойын бірнеше рет
қайталанады.
Осы ойынымыздың
біздің жаңа сабақпен байланысын кейінірек ойланып
көріңдер.
-
Үй тапсырмасын
тексеру кезеңі: №367,
№368;(5мин.)
«Ойлан, жұптас
бөліс» әдісі бойынша бір – бірінің үй жұмыстарын тексереді. Есептің
шешімі интерактивті тақтада
көрсетіледі.
№367





№368
-

.
-


«Бас бармақ» әдісі
бойынша оқушылар бір – бірін
бағалайды.
ІІІ. Миға
шабуыл (жаңа материалға дайындық
бөлімі) (5 мин.)
1
.
Ашық
сұрақтар:
Мына фигураларға
назар аударыңыз. А, В, С, Д фигураларының қайсысының барлық
нүктелері берілген нүктеден ( О, Е, К, L) бірдей қашықтықта
жатыр?
2. Сақина мен монетаның ұқсастығы
неде, айырмашылығы неде?

-
Біздің жаңа сабақпен
«Сиқырлы сөздер» ойынының қандай байланысы
бар?
-
«БББ» кестесін
толтырту кезеңі:
-
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Білдім
|
|
|
|
Оқушылар білдім
бағанын толтырмай қалдырады.
Топқа бөлу. (нақыл
сөздердің жалғасын табу арқылы оқушылар үш топқа
бөлінеді)
-
Тесік моншақ - .....
(жерде жатпас)
-
Ат айналып - ......
(қазығын табады)
-
Екі дөңгелегі бүтін
арба -..... (тез жүреді)
Топтарға жабық
сұрақ:
Нақыл сөздердің
мағыналарын жаңа сабақпен қалай байланыстырар
едіңдер?
|