Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дөңгелек. Дөңгелек сектор
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған жақсы сабақ жоспары. Сабақта жаңа әдіс - тәсілдер қолданылған. Математика пәнінің мұғалімдеріне өте пайдалы деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Мамыр 2018
592
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Таңбалытас атындағы орта мектеп Күні: Мұғалімнің аты – жөні: Алиев Ғани АманбаевичСынып:5 - сынып Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы: | Дөңгелек. Дөңгелек сектор |
Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқубағдарламасына сілтеме) | 5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері(центр, радиус, диаметр)5.3.1.3 цирккуль көмегімен шеңберді салу. |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар:шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері ұғымдарымен танысады, цирккуль көмегімен шеңберді салуды үйренеді;Оқушылардың басым бөлігі:шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын түсінеді, радиуспен дөңгелектің байланысына есептер шығара алады.Кейбір оқушылар:радиуспен дөңгелектің байланысын түсініп дәлелдей алады, С – тобы есептерін шығарады ; |
Бағалау критерийі | |
Тілдік мақсаттар | |
Құндылықтарға баулу | Патриоттық, мәдениетпен тілдің біртұтастығы. |
Пәнаралық байланыс | География, тарих |
Алдыңғы білім | Геометриялық фигуралар және олардың пішіндері |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы13 мин. | №368 «Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылар бір – бірін бағалайды.ІІІ. Миға шабуыл (жаңа материалға дайындық бөлімі) (5 мин.)1. Ашық сұрақтар:Мына фигураларға назар аударыңыз. А, В, С, Д фигураларының қайсысының барлық нүктелері берілген нүктеден ( О, Е, К, L) бірдей қашықтықта жатыр?2. Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде? | Интерактивті тақта, оқулық, суреттер |
Сабақтың ортасы27 мин. | см см 5мм | |
Сабақтыңсоңы5 мин | ||
Саралау – Сіз қандай тәсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардыңматериалды игеру деңгейінқалай тексеруді жоспарлапотырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздіктехникасын сақтау |
Тапсырмалар оқу мақсатына сай іріктеп алынды.Оқушылардың білім деңгейлеріне қарай ашық және жабық сұрақтар қойылды.Уақыт әрбір тапсырмаға сай жоспарланды. | «БББ» кестесі, «Бас бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Қосу, алу, қызықты» әдістері бойынша бағаланды. | «Сиқырлы сөз» әдісі бойынша шаттық шеңберде қозғалту. |
Сабақ бойынша рефлекцияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлекция жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/Қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)