Білім
беру саласы:
Таным
ҰОҚ:
Сенсорика
Тақырыбы: « Дөңгелек
күн»
Мақсаты:Балаладың геометриялық
пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, пішіндерді ажыратып
айта білуге, түр-түсін, заттардың көлемін анықтай білуге
дағдыландыру. Балалардың ой-өрісін, қол моторикасын, ойлау
қабілеттерін ойын арқылы дамыту. Балаларды ұйымшылдыққа,
тапқырлыққа тәрбиелеу.
Жылулық шеңберіне тұрайықшы
балалар.
-Алақанды
ашайық
Күн нұрын
салайық
Жүрек жылуын
салайық
Жиналған жылу
шуақтарын
Қонақтарға
шашайық.
-Балалар, қараңдаршы, біздің
дөңгелек қандай үлкен. Ол күнге ұқсай ма?
-Кәнекей біздің күнімізге
сәулелер жасайық.
Музыка әуенімен
ведиопроектордан дыбыс естіледі де, ханшайым көрінеді, Балалар
бұрылып амандасады.
Ханшайым:
-Сәлеметсіздер ме,
балалар?
Балалар:
-Сәлеметсіз
бе?
Ханшайым: -Мен сендерді
«Сиқырлы пішіндер» әлеміне шақырамын.
Тәрбиеші: -Балалар, «сиқырлы
пішіндер» әлеміне барғыларың келе ме?
Балалар:
-Иә.
Тәрбиеші:- Ал қандай
көліктермен барғыларың келеді?
Балалар:-Поездбен.
Тәрбиеші: -Жарайды. Ендеше
поездбен барайық. Ал кеттік.
«Поезд» . Пыш-пыш-пыш біз
кеттік
Ж ү рісті
үдеттік
Гу-гу-гу, гу-гу
гуілдеп,
Қалып қ ойма
біріңде.
-Қ ане, балалар, тоқ тайық.
Пыш-ш-ш.
-Балалар, біз міне «сиқырлы
пішіндер» әлеміне де келіп қалдық. Қане, поездан
түсейік.
-Ой , балалар, әртүрлі
пішіндерді қараңдаршы. Өздері сөйлейді.
Сиқырлы пішіндерге қандай
пішіндер жатады екен, сұрап көрейікші.
-Сен қандай
пішінсің?
-Төртбұрышпын,
төртбұрышпын
Төрт қабырғасы бар
бұрышпын
Қай жағынан
қарасаңда
Төрт қабырғам тең
бұрышпын
Тәрбиеші: -Неге төртбұрыш
дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын, бұрышын санайық.
Төртбұрыштың түсі қандай?
Үшбұрышпын,
үшбұрышпын
Үш қабырғам бар
бұрышпын
Төрбұрыштан аз болсам
да
Орны бөлек
үшбұрышпын
-Ал , үшбұрышты неге үшбұрыш
дейді екенбіз, бұрыштар мен қабырғадларын санайық. Үшбұрыштың түсі
қандай?
Дөңгелек.
-Домалақпын ,
домалақпын
Дөңгелек боп
домаладым
Ай сияқты, күн
сияқы
Шар сияқты
домалақпын
-Доңгелектің пішіні бар
ма?
-Пішінің түсі
қандай?
-Балалар, Ханшайымның
«Кеңістікті бағдарлау» деген тапсырмасы
бар.
Шарты: Тақтадағы үлгі бойынша
тапсырманы орындау. Ақ жапсырғыштың бетіне жоғары жағына төртбұрыш,
төменге жағына дөңгелек, оң жағына үлкен үшбұрыш, сол жағына
кішкентай үшбұрышты жапсыру.
Ханшайымның 2-тапсырмасы
балалар орындаймыз ба.
«Дөңгелек күн» . Балалар
сендердің аналарың сияқты, жылуын, мейірімін төгеді . Ендеше,
балалар алдарыңыздағы күннің несі жетіспей
тұр.
-Шуақтары.
-Күн бізге мейрімін төге алмай
тұр екен. Сондықтан біздер күннің шуағын орналастырып берейік.
Жарайсыңдар.
Келе жатты үйлеріне
үш-аю
Ең үлкені іштерінде
әке-аю
Сәл аласа бойыменен
ана-аю
Ал ұлдары болса ғой тым
кішкентай
Жүрген еді, сылдырмақты
тастамай.
Ханшаымның 3-тапсырмасы. «
Пішіндерден үй құрастыру»
-Үй қандай пішіндер
тұрады?
-Төрбұрыштан, үшбұрыштан
тұрады.
Ендеше балалар, мен сендерге
мына пішіндерді түстері бойынша мына екіге бөліп жинаңдаршы деп
тапсырады жинаймыз ба, балалар.
Ханшайым: -Балалар,
барлықтарың менім тапсырмамды жақсы орындап, қатыстыңдар. Көп –көп
рахмет.
Тәрбиеші: -Жарайсыңдар,
балалар, Ханшайыммен қоштасып, поездға отырып тобымызға
барайық.
Балалар:
-Пыш-пыш, пыш-пыш біз
кеттік.
Жүрісті біз
үдетік
Гу-гу, гу-гу
гуілде
Қалып қойма
біріңде.
Балалар топқа келдік. Біз
қайда бардық, «Сиқырлы пішіндер» әлеміне бардық. Онда не білдік.
Пішіндерді , түстерін ажырата білдік көптеген тапсырмалармен
орындап көрсетік. Жарайсыңдар балалар, сендер бүгін белсенді,
тапсырманы жақсы орындадыңдар. Енді қонақтармен қоштасайық. Сау
болыңдар!
«Қарлығаш"балабақшасы
«Дөңгелек
күн»
(Ашық
сабақ)
Тә рбиеші:
Мульканова.Г
2017ж