Білім беру саласы: ТанымҰОҚ: СенсорикаТақырыбы: « Дөңгелек күн»Мақсаты:Балаладың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, пішіндерді ажыратып айта білуге, түр-түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой-өрісін, қол моторикасын, ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.Жылулық шеңберіне тұрайықшы балалар.-Алақанды ашайықКүн нұрын салайықЖүрек жылуын салайықЖиналған жылу шуақтарынҚонақтарға шашайық.-Балалар, қараңдаршы, біздің дөңгелек қандай үлкен. Ол күнге ұқсай ма?-Кәнекей біздің күнімізге сәулелер жасайық.Музыка әуенімен ведиопроектордан дыбыс естіледі де, ханшайым көрінеді, Балалар бұрылып амандасады.Ханшайым: -Сәлеметсіздер ме, балалар?Балалар: -Сәлеметсіз бе?Ханшайым: -Мен сендерді «Сиқырлы пішіндер» әлеміне шақырамын.Тәрбиеші: -Балалар, «сиқырлы пішіндер» әлеміне барғыларың келе ме?Балалар:-Иә.Тәрбиеші:- Ал қандай көліктермен барғыларың келеді?Балалар:-Поездбен. Тәрбиеші: -Жарайды. Ендеше поездбен барайық. Ал кеттік.«Поезд» . Пыш-пыш-пыш біз кеттікЖ ү рісті үдеттікГу-гу-гу, гу-гу гуілдеп,Қалып қ ойма біріңде.-Қ ане, балалар, тоқ тайық. Пыш-ш-ш.-Балалар, біз міне «сиқырлы пішіндер» әлеміне де келіп қалдық. Қане, поездан түсейік.-Ой , балалар, әртүрлі пішіндерді қараңдаршы. Өздері сөйлейді.Сиқырлы пішіндерге қандай пішіндер жатады екен, сұрап көрейікші.-Сен қандай пішінсің?-Төртбұрышпын, төртбұрышпынТөрт қабырғасы бар бұрышпынҚай жағынан қарасаңдаТөрт қабырғам тең бұрышпынТәрбиеші: -Неге төртбұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын, бұрышын санайық. Төртбұрыштың түсі қандай?Үшбұрышпын, үшбұрышпынҮш қабырғам бар бұрышпынТөрбұрыштан аз болсам даОрны бөлек үшбұрышпын-Ал , үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен қабырғадларын санайық. Үшбұрыштың түсі қандай?Дөңгелек.-Домалақпын , домалақпынДөңгелек боп домаладымАй сияқты, күн сияқыШар сияқты домалақпын-Доңгелектің пішіні бар ма?-Пішінің түсі қандай?-Балалар, Ханшайымның «Кеңістікті бағдарлау» деген тапсырмасы бар.Шарты: Тақтадағы үлгі бойынша тапсырманы орындау. Ақ жапсырғыштың бетіне жоғары жағына төртбұрыш, төменге жағына дөңгелек, оң жағына үлкен үшбұрыш, сол жағына кішкентай үшбұрышты жапсыру.Ханшайымның 2-тапсырмасы балалар орындаймыз ба.«Дөңгелек күн» . Балалар сендердің аналарың сияқты, жылуын, мейірімін төгеді . Ендеше, балалар алдарыңыздағы күннің несі жетіспей тұр. -Шуақтары.-Күн бізге мейрімін төге алмай тұр екен. Сондықтан біздер күннің шуағын орналастырып берейік. Жарайсыңдар.Келе жатты үйлеріне үш-аюЕң үлкені іштерінде әке-аюСәл аласа бойыменен ана-аюАл ұлдары болса ғой тым кішкентайЖүрген еді, сылдырмақты тастамай.Ханшаымның 3-тапсырмасы. « Пішіндерден үй құрастыру»-Үй қандай пішіндер тұрады?-Төрбұрыштан, үшбұрыштан тұрады.Ендеше балалар, мен сендерге мына пішіндерді түстері бойынша мына екіге бөліп жинаңдаршы деп тапсырады жинаймыз ба, балалар.Ханшайым: -Балалар, барлықтарың менім тапсырмамды жақсы орындап, қатыстыңдар. Көп –көп рахмет.Тәрбиеші: -Жарайсыңдар, балалар, Ханшайыммен қоштасып, поездға отырып тобымызға барайық.Балалар:-Пыш-пыш, пыш-пыш біз кеттік.Жүрісті біз үдетікГу-гу, гу-гу гуілдеҚалып қойма біріңде.Балалар топқа келдік. Біз қайда бардық, «Сиқырлы пішіндер» әлеміне бардық. Онда не білдік. Пішіндерді , түстерін ажырата білдік көптеген тапсырмалармен орындап көрсетік. Жарайсыңдар балалар, сендер бүгін белсенді, тапсырманы жақсы орындадыңдар. Енді қонақтармен қоштасайық. Сау болыңдар!
«Қарлығаш"балабақшасы
«Дөңгелек күн» (Ашық сабақ)
Тә рбиеші: Мульканова.Г
2017ж