Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пән:

Күні:

Сынып:

ҰМЖ бөлімі:




1



Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



«Атамекен орта мектебі» КММ


Сабақ тақырыбы

Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты


1.1.2.5** ондықтан аттамай 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындау

1.4.3.1** 20- ға дейінгі сандар тізбегін/ ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастыру; 100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтау.



Сабақтың мақсаты

Ондықтан аттамай 20 көлеміндегі сандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтуды орындайды.

20- ға дейінгі сандар тізбегін/ ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады.

100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтайды.


Бағалау критерийлері

1-ден 100-ге дейінгі сандардың көрнекі кестесі.


Тілдік мақсаттар

Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз.

Құндылықтар

Сабақ барысында оқушы өз сөздерімен матемаикалық терминдерді дұрыс айтып үйренеді.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, жаратылыстану.

АКТ қолдану дағдылары

.Суреттен және картчкіден пайдалану.

Бастапқы білім

Ондықпен санау.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Шаттық шеңбері

Біз бақытты баламыз,

Оқып білім аламыз.

Дүниені аралап,

Құстай қанат қағамыз.


Сабақтың ортасы

20 минут

. Оқушылардан мысалдарды қарап, олардың ұқсастығын және айырмашылығын айтуды сұраңыз:

2 + 3, 20 + 30; 9 – 5, 90 – 50.



Есептеп шығару үшін сандағы ондықтардың санын қосып, қасына нөл жазу сияқты меңгерілген әдісті пайдалануды ұсыныңыз.

3 онд. + 4 онд. = 7 онд

30 + 40 = 70.

7 онд. – 5 онд. = 2 онд.

70 – 50 = 20.

Құлыптың кілтін тап. Оқушылар тапсырманы орындағанда, астында мысалдар жазылған есіктер-ді осы мысалдың дұрыс жауабы жазылған кілтпен сызықтар арқылы сәйкестендеріп қосады.

Жауабы:

60 + 10 = 70;

50 – 10 = 40;

70 + 10 = 80;

40 – 10 = 30


Оқулық


Сабақтың соңы

8 минут

. Жұмыс дәптерімен жұмыс.

91-жұмыс парағы, 20 көлемдегі сандарды ондықтарды

Ауызша қосу.

92-жұмыс парағы,20,30,40,50,60,70,80,90,100 цифрын жазу.

1 жұмыс дәптер.

Дифференциация

Бағалау –оқушылардың матералды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз.

Қауіпсіздік

Сабақ бойынша рефлексия






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
523
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі