Допты бір орынында және жүре беру әдісі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Допты бір орынында және жүре беру әдісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.2.2 ¬ аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану. Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар ойнай алады Оқушылар көпшілігі орындай алады: Көпшілігі қауіпсіздік ережесін сақтай отырып ойнай алады Кейбір оқушылар орындай алады: Көпшілігі футбол ойынын ойнай алады Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу Талқылауға арналған сұрақтар: -команда болып ойнаған қолайлыма? -бір-біріне доп беру дұрыс орындалдыма? -футбол ойыны не үшін қажет екенін білесізбе?
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырып: Допты бір орынында және жүре беру әдісі.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7 сынып

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

7.2.2.2 ¬ аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:


Барлық оқушылар ойнай алады

Оқушылар көпшілігі орындай алады:

Көпшілігі қауіпсіздік ережесін сақтай отырып ойнай алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Көпшілігі футбол ойынын ойнай алады

Тілдік мақсат

Оқылым

Жазылым

Айтылым

Тыңдалым

Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады

Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер

Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу

Талқылауға арналған сұрақтар:

-команда болып ойнаған қолайлыма?

-бір-біріне доп беру дұрыс орындалдыма?

-футбол ойыны не үшін қажет екенін білесізбе?

Не себепті .....деп ойлайсыз?

Уақытты үнемдеу

Ишара ойын кезіндегі іс-әрекеттер

Алдыңғы оқу

Өткен сабақты қайталау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

Сапқа тұру. Кезекшінің мәліметі. Сәлемдесу.

Жалпы дамыту жаттығулары.



Футбол добы, ысқырық,уақыт өлшегіш,жалауша.

Ортасы


Допты бір орынында және жүре беру әдісі.

Соңы

Бағалау, үй тапсырмасы

Қосымша ақпарат

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс

(тәрбие элементі)

Әр оқушының үлгеріміне байланысты тапсырмалар беремін.

Оқушылар өздері бас бармақ арқылы бірін - бірі бағалау


Бірлескен жұмыс кезінде жақсы жұмыстар ұсынылады.

Денгейлік тапсырмалар береміз

Ойын кезінде үйлесімділік пен түсіністік танытады.

Физика,математика, биология пәндерімен байланыс

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Мақсаты мен міндеттері орындалды

Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуы

Сабақ өз деңгейінде өтті

Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім

Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін


Қортынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)

1. бас бармақ арқылы бағалау

2. екі топқа бөлу арқылы

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

( оқыту мен оқуға қатысты)?

1. Оқушылардың ұйымшылдығы

2. Акт пайдаландым

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.Оқушылардың жылдамдығын білдім

2. АКТ пайдаланып олимпиадалық жарыстардан тәжірибие алу




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2019
440
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі