«Денсаулық»
ұйымдастырылған оқу қызметі
Тақырыбы:
Допты қағып алу және
лақтыру.
Мақсаты:
Бір-бірінен 1,5-2 метр
арақашықтықта лақтыра алады. Допты бір-біріне беру, ақалаш тәрізді
дөңгелету арқылы қағып алады.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, затпен топтық
жұмыс, ойындар арқылы қимыл - қозғалыстарды
орындау.
Сабаққа қажетті құралдар: үлкен доп, кіші
доптар, қолдан дайындалған сүйретпе аяқ киімдер массажды
төсеніштер. майшам,
Пәнаралық байланыс: Математика,
ән.
Сабақтың
барысы
I. Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Балалар сап
түзеп музыка әуенімен аяқты нық баса жүріп залға
кіреді.
Амандасу
рәсімі.
2.
Психологиялық дайындық:
А) Аяқтың
ұшымен жүру,
Ә) Қолды белге
ұстап, аяқтың сыртымен жүру.( маймақ
аю)
Б) Қолды алға
ұстап бір қалыпты жүгіру(атша
шабу)
В) Қолды
айқастырып басқа ұстап, тізені кезек - кезек жоғары көтере жүгіру(
бұғы орманда жүгіреді)
Г) Қолды
басымызға ұстап қос аяқтап секіру( көңілді
қояндар)
Д) Жай жүру
(демді ішке тарта және шығара
жүру)
Хатха - иого «
Жорыққа дайындық»
Дөңгелене
малдас құрып отырып, қолымызды қусырамыз, демімізді ішімізге алып
шығарамыз.
У - ШУ
«қолдардың ұшуы»
Қолды иектің
астына ұстау, шынтақты жоғары көтеру, демді ішке тарту. Шапшаң
шынтақты төмен түсіру, демді
шығару.
Жаңа сабақ:
Балалар маршпен жүріп, залды бір айналып келіп бір қатарға
тұрады.
Мұғалімнің
көрсетуі мен допты 1, 5 м биіктікте керілген жіптің үстінен асыра
лақтыру. Лақтыру жаттығулары күшті молайтады және қимыл түрлерін
үйлестіре білу қабілеттерін арттырды. Допты жоғары лақтыру және
ұстау. Балалар мұғалімге қарама - қарсы 80 - 100см жерде тұрады
мұғалім әрқайсысына кезек – кезек доп лақтырып: « Ұста»,- дейді.
Балалар допты қайтадан тәрбинешіге
лақтырады.
Күтпеген сәт:
Үлкен доп балалардың қасына домалап
келеді. Тәрбиеші
бұл доптың өзі
домалап келгендігін және ғажайып доп екендігін
айтады.
Доп туралы
таппақ айтады. Көгілдір добым бұл
менің,
Домалап қана
жөнелдің
Қызыл, жасыл
көгілдір.
Әдемісің өзің
бір.
Тәрбиеші
допты қолына
алып ішінен қызыл және көк түсті кішкентай доптарды алып шығып,
балаларға допты көрсету арқылы түсін, пішінін
сұрайды.
Осы доптар түсі
арқылы балалар екі топқа
бөлінеді.
1 - Топ «Қызыл»
доп
2 - топ «Көк
доп»
« Менің көңілді
добым атты жарыс»
1. Екі - екіден
допты бірінің артынан бірі ұстап
жүгіру.
2. Сүйретпе
киіп допты карзинаға салу келесі бала допты алып
келу.
3. «Қырықаяқ»
ойыны массажды төсеніштерден өтіп межеден айналып
келу
Жарысты
қорытындылау
III.
Релаксация, аутотренинг
жаттығулары:
1. Балалар
шеңбер құрып қолдарын бірі - бірінің иықтарына қойып, көздерін
жұмып баяу әнмен ырғағымен қимыл
жасайды.
2. Балалар
кілемшенің үстіне денелерін босаңсытып, қолдарын төмен созып,
көздерін жұмып жатады. Мұғалім балаларды желпіп өтеді, ал балалар
жылы желдің лебізі еркелетіп жатқандай
сезінеді.
IV Тратак
жаттығуы: «Жанған майшам» Балалар айнала отырып ортадағы жанып
тұрған майшамға көз алмай 20 - 25 секунд қарау
керек.
V. Сабақты
қорытындылау, балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Допты қағып алу және лақтыру.
Допты қағып алу және лақтыру.
«Денсаулық»
ұйымдастырылған оқу қызметі
Тақырыбы:
Допты қағып алу және
лақтыру.
Мақсаты:
Бір-бірінен 1,5-2 метр
арақашықтықта лақтыра алады. Допты бір-біріне беру, ақалаш тәрізді
дөңгелету арқылы қағып алады.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, затпен топтық
жұмыс, ойындар арқылы қимыл - қозғалыстарды
орындау.
Сабаққа қажетті құралдар: үлкен доп, кіші
доптар, қолдан дайындалған сүйретпе аяқ киімдер массажды
төсеніштер. майшам,
Пәнаралық байланыс: Математика,
ән.
Сабақтың
барысы
I. Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Балалар сап
түзеп музыка әуенімен аяқты нық баса жүріп залға
кіреді.
Амандасу
рәсімі.
2.
Психологиялық дайындық:
А) Аяқтың
ұшымен жүру,
Ә) Қолды белге
ұстап, аяқтың сыртымен жүру.( маймақ
аю)
Б) Қолды алға
ұстап бір қалыпты жүгіру(атша
шабу)
В) Қолды
айқастырып басқа ұстап, тізені кезек - кезек жоғары көтере жүгіру(
бұғы орманда жүгіреді)
Г) Қолды
басымызға ұстап қос аяқтап секіру( көңілді
қояндар)
Д) Жай жүру
(демді ішке тарта және шығара
жүру)
Хатха - иого «
Жорыққа дайындық»
Дөңгелене
малдас құрып отырып, қолымызды қусырамыз, демімізді ішімізге алып
шығарамыз.
У - ШУ
«қолдардың ұшуы»
Қолды иектің
астына ұстау, шынтақты жоғары көтеру, демді ішке тарту. Шапшаң
шынтақты төмен түсіру, демді
шығару.
Жаңа сабақ:
Балалар маршпен жүріп, залды бір айналып келіп бір қатарға
тұрады.
Мұғалімнің
көрсетуі мен допты 1, 5 м биіктікте керілген жіптің үстінен асыра
лақтыру. Лақтыру жаттығулары күшті молайтады және қимыл түрлерін
үйлестіре білу қабілеттерін арттырды. Допты жоғары лақтыру және
ұстау. Балалар мұғалімге қарама - қарсы 80 - 100см жерде тұрады
мұғалім әрқайсысына кезек – кезек доп лақтырып: « Ұста»,- дейді.
Балалар допты қайтадан тәрбинешіге
лақтырады.
Күтпеген сәт:
Үлкен доп балалардың қасына домалап
келеді. Тәрбиеші
бұл доптың өзі
домалап келгендігін және ғажайып доп екендігін
айтады.
Доп туралы
таппақ айтады. Көгілдір добым бұл
менің,
Домалап қана
жөнелдің
Қызыл, жасыл
көгілдір.
Әдемісің өзің
бір.
Тәрбиеші
допты қолына
алып ішінен қызыл және көк түсті кішкентай доптарды алып шығып,
балаларға допты көрсету арқылы түсін, пішінін
сұрайды.
Осы доптар түсі
арқылы балалар екі топқа
бөлінеді.
1 - Топ «Қызыл»
доп
2 - топ «Көк
доп»
« Менің көңілді
добым атты жарыс»
1. Екі - екіден
допты бірінің артынан бірі ұстап
жүгіру.
2. Сүйретпе
киіп допты карзинаға салу келесі бала допты алып
келу.
3. «Қырықаяқ»
ойыны массажды төсеніштерден өтіп межеден айналып
келу
Жарысты
қорытындылау
III.
Релаксация, аутотренинг
жаттығулары:
1. Балалар
шеңбер құрып қолдарын бірі - бірінің иықтарына қойып, көздерін
жұмып баяу әнмен ырғағымен қимыл
жасайды.
2. Балалар
кілемшенің үстіне денелерін босаңсытып, қолдарын төмен созып,
көздерін жұмып жатады. Мұғалім балаларды желпіп өтеді, ал балалар
жылы желдің лебізі еркелетіп жатқандай
сезінеді.
IV Тратак
жаттығуы: «Жанған майшам» Балалар айнала отырып ортадағы жанып
тұрған майшамға көз алмай 20 - 25 секунд қарау
керек.
V. Сабақты
қорытындылау, балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













