Дос болайық бәріміз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дос болайық бәріміз

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағат
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мақтарал ауданы білім бөлімінің

„№25 Г. Титов атындағы жалпы орта мектебі”

коммуналдық мемлекеттік мекемесі








Тәрбие сағаты:



Тақырыбы:


«Дос болайық бәріміз»











Бастауыш сынып мұғалімі: Б. Жакипова



Сабақтың тақырыбы: «Дос болайық бәріміз»


Мақсаты:

Балалардың достық туралы ұғымын кеңейту және нақтылау. Достарға деген қарым – қатынасты қалыптастыру, достықты қадірлей білу, бір - біріне көмек көрсету және қамқор болуға үйрету.


Көрнекі құралдары: жапырақтар, үнтаспа, мультфильм.


Мұғалімнің сөзі:

Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін біздің сабағымызға қонақтар келді. Бүгін қандай керемет күн. Бұл күнді жақсы, қуанышты көңіл күймен өткізу үшін сендерді «Дос болайық бәріміз» атты ашық сабағымызды бастаймыз.


- Балалар біз барлығымыз шеңберге тұрдық, біздің шеңберіміз қандай тамаша! Бізді достық пен сүйіспеншілікке шақыратындай.

Армысың досым,

Кел, маған қосыл (қолымен шақырады).

Алақанға салып алақан,

Шеңберге бірге тұрайық (қолдарынан ұстайды).

Жер шарындай айналып,

Әлемге жарық ұқсайық (айналады).

Қолымызды көтеріп,

Күннің нұрын алайық (қолдарын көкке созады).

Ортамызда күн нұры,

Құшаққа оны алайық (құшақтасады).

- Балалар, бүгін біз «Адал достық» қаласына мейірімділік жолымен барамыз.

Мультфильм қосу «Ғажайыпстанға саяхат»

Осы қалаға менің сұрағыма жауап бергендер ғана кіре алады. Ал менің сұрағым осындай:

сендер достық дегенді қалай түсінесіңдер?

ал айнымас досы бар адам – ең бақытты адам – дегенді қалай түсінесіңдер?

- қандай достықты біз «адал» деп айтамыз?

Балалардың жауаптарын тыңдау (таза, ашық, мейірімді, қамқор, сүюші, айнымас)


Ал енді сендерге «Екі дос»ертегісін оқып берейін


«Екі дос» ертегісі

Бір күні екі дос орманда келе жатады. Кенеттен алдарынан бір аю шыға келеді. Сол кезде біреуі қаша жөнеледі, екіншісі талға өрмелеп жасырынып қалады. Қашқан жігіт ортада қалып кетеді.

Алайда, не істерін білмей тұрғанда, ойына «Өлген адам сияқты жерге етбетіммен жата қалсам, бәлкім құтылып кетермін» деп жерге жата қалады.

Аю келіп оны иіскелей бастағанда демін жұтып, дем алмай жатады. Аю кеткен соң талға өрмелеп кеткен досы төмен түсіп, досының қасына келіп, күліп: «Айтшы ал, аю сенің құлағыңа не деп сыбырлады?» дейді.

Сонда досы: «Досына қауіп - қатер төніп тұрғанда қашып кеткен адамдардан сақтану керектігімді, айтты» дейді.

- Қалай ойлайсыңдар бұлар адал дос па?


Сыныппен жұмыс: Мына дәйексөздердің ішінен біздің сабағымызға келетінін таңдап алайық

Жақсы жолдас – жанға серік,

Жаман жолдас – малға серік.


«Татулық – достық кепілі»


Достық малға емес, басқа жарасады,

Нағыз дос бір - біріне шынайы қарасады.

Амандық шешен


- Сендердің араларында қай баланы «Адал дос» деп айтуға болады? Неліктен олай ойлайсыңдар?


- мінеки, біз «Адал дос» қаласына кірдік, өйткені сендерде барлықтарында ашық, мейірімді, жылы, аялы, қамқор жүректерің бар.


- Сендердің жауаптарыңды тыңдап, сендерде шынында адал дос болатындарыңа көзім жетті.


Мына жағдаяттарды талдап көрейікші


1. Сырым мен Жанар дос болатын. Бірде Сырымның лақтырған добы Жанардың басына барып тиді. Сырым добын домалатып теуіп ала жөнелді.

- Жанар мен Сырым шын достар деп, айтуға бола ма?

- Неліктен?

- Олардың достықтары қалай жалғасады деп ойлайсыңдар?


2. Сен асығып барасың, ешқандай кешігуге болмайтын кездесуің бар. Досың саған тез келіп кетші, бір жағдаймен өте қатты қысылып тұрмын деді. Сенің әрекетің.


3. Екінші сынып оқушылары арасында өткізілетін «Өнерге қанат қаққандар» атты жарысқа достары Әлиханды ұсынып, үлкен сенім артты. Жарыс болатын күні Әлихан сабаққа келмей қалды. Олардың сыныптарынан жарысқа ешкім шықпады.

Әлиханның бұл ісіне көзқарастарың қандай? Сендер оның орнында болғанда не істер едіңдер?


Мақалды жалғастыру:

Жақсымен жолдас болсаң,

(Жетерсің мұратқа.)

Жаманмен жолдас болсаң,

(Қаларсың ұятқа

Жүз сомың болғанша,

(жүз досың болсын).


Балалар, ал сендер достық, мейірімділік, махаббат туралы тақпақтар білесіңдер ме?

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
289
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі