Мотивациялық
қозғаушы
|
Тақтаған ит және мыықтың түрлі
тұқымдарының суреттері ілінеді.
Жұмбақ
Ырылдайды,
үреді,
Үй маңында
жүреді.
Иесін ол
біледі,
Бөтен біреу келсе
егер,
Үріп белгі
бреді.
Мақал
Ит-адамның
досы
Жұмбақ
Түссе күннің
шуағы
Көзін жұмып
алады
Жылы жерді
сүйеді,
Беті қолын
жуады.
|
Суреттерді қызыға
қарайды.
Жұмбақты
шешеді.
Жауабы:
Ит
Мақалды тындайды
қайталайды
Жұмбақтарды
шешеді
Жауабы:
мысық
|
Іздену
ұйым-дастырушы
|
Сөздік
жұмыс:
Шуақ,адал.
Иттер –ен сақ және адал
достар. Жер бетінде ит тұқымдасының түрлері өте көп .Иттердің
түрлері өте көп. Олар: Пекинес, Пудель, Болонка,Чау- чау және
т.б.
Мысықтар адаммен бірге үйде
өмір сүреді, тышқан ұстайтын пайдасы бар.Мысықтың неше түрлі
тұқымдары болады.Олар:Ангор мысығы,Сібір мысығы және
т.б.
Канадалық және дондық сфинкс-
жұмсық, тыным таппайтын белсенді әрі байсалды және ешкімді
жатырқамайтын мысық.
Ғажайып
сәт
-Балалар, бізге ит және мысық
қонаққа келді. Олармен танысайық.
Педагог жұмсақ ойыншықтар : ит
және мысықты көрсетеді.
-Біздің қонақтарымыз Дос және
Мурка .Олар сендерден көмек сұрауға келді келді.Олардың тұратын
үйлері жоқ екен.
Не істейміз?Оларға көмектесіп,
үйшік салып береміз бе?
Үлестірмелі материалдар
назарларын аударады, жұмыстың орындалу ретін
түсіндіреді.
Үйшіктің шатырын қандай
пішіннен жасаймыз?
Ал негізін ше
?
Үйшіктің тағы несі
болады?
Тәрбиеші балаларға қауіпсіздік
ережесі туралы айтып түсіндіреді.
Сергіту
сәті.
|
Қайталады:шуақ,
адал.
Педагогтің әңгімесін тындайды
, иттің және мысықтың тұқымдары туралы мағлұмат алады және
ұсынылған иллюстрацияны қарайды.
Қонақтармен
амандасады,қуаныштарын білдіреді.
Көмектесуге ынта
білдіреді.
Балалар әр сұраққа жауап
береді.
Қауіпсіздік ережесін
тындайды.
Тәрбиешімен
қайталайды.
|
Рефлексивті
түзетушілік
|
Қарандаштарды, балалар,
қандайкеремет үйлер бой көтереді.
Балалар дос және Мурка
сендерге барлық көмектерің үшін рақмет
айтады.
Сегдермен қоштасып қолдарын
бұлғайды.
|
Балалар қуанышты көңіл күймен
ойыншықтарды құшақтап, итпен және мысықпен
қоштасады.
|