Достық және махаббат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Достық және махаббат

Материал туралы қысқаша түсінік
Достық және махаббат
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: « Достық және Махаббат »

Сабақтың мақсаты: Оқушылар байында қарым- қатынастың қолайлы дағдыларын қалыптастыру. Достық пен махаббат ұғымдарына түсінік беру. Достық деген мағынаны байқау, өздерінің сезім білдіруге үйрету. Махаббат сезімі туралы пікір алмасу.

Міндеттері:

1. Қарым-қатынастың эмоциялық , этикалық аспектілерін ашу.

2. Тақырыпқа пікірталас жүргізу арқылы өз ойларын ашық айтуға , жеткізе білуге дағдыландыру.

3. Топта жұмыс істеу арқылы меңгерген ақпараттарын қажеттілігіне жарата білуге үйрету.

4. Мәнерлеп оқу арқылы махаббат, достық жайлы өлеңдердің мазмұнын ашу.

Бағалау: Эссе, мұғалімнің бақылауы.

Сабақта қолданылатын стратегиялар:

  • Дискуссия;

  • Дөңгелек стол;

  • Топтық жұмыс;

  • Бір-бірімен пікірлесу;

  • Ортақ қорытынды шығару;

  • Венн диограммасы;

  • Жаттығулар қолдану.

Көрнекілер: Қағаз парақтары, қалам, бор, фламастер, нақыл сөздер, тақырыпқа арналған кітаптар, плакаттар.

Сабақ барысы:

І .Сәлемдесу.

1. Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі ( жасыл қол – құшақтасып амандасу, сары қол – арқамен амандасу, қызыл қол – қолмен амандасу )

  1. Жиналған топтар жеке отырады. Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады. Келесіде мұғалім оқушыларға бір парақ қағаз алып, оған көгершіннің не аққудың сүретін салуды ұсынады.

  2. Аққу – ақтың, пәктіктің шынайы махаббаттың, нәзік сезімнің белгісі. Аққуды таңдаған оқушылар нәзік жанды, шынайы махаббатқа берік адамдар. Ал көгершін – достықтың белгісі, сондықтан көгершінді таңдаған оқушылар достыққа берік адамдар , олар нағыз сатпайтын , сенімді достар. Оқушыларды екі топқа бөлу, Эмблемаларын тарату.

ІІ . Кел ойланайық, пікірлесейік ( жаңа тақырыпқа шығу ) Достық ұғымы.

Енді , балалар, мына өлеңді тыңдап көрейік.

Дос көп еді жүректін сыр ақтарып,

Жандарынан тұратын шуақ тамып.

Домбырамның үні де естіледі,

Достарымның сырлары сияқтанып.

Дос жүрегі қашанда аңсағаным,

Соларменен қосылып ән саламын.

Ақ пейілді аңсаған достарымды,

Құанышпен күлімдеп қарсы аламын.

Көңіл – дария, толқыған асылдарым,

Сендер менің жылдарым, ғасырларым.

Тіршіліктің тұздығы – достық екен,

Достарымнан ештеңе жасырмадым.

Шын достықтың оттары жалындайды,

Дос қамалдар ешқашан алынбайды,

Дос көңілдер есепке бағымбайды,

Дос жүректер өсекке бағымбайды.

Күн шығады дүниені нұрландырып,

Достар әні өшпейтін бір мәңгілік.

Дос көңілі сияқты шашырайды.

Күннің өзі көктегі тұрған күліп.

  1. Достық дегенді қалай түсінесіңдер?

  2. Шын досты қалай білуге болады?

  3. Дос қандай мінезімен, қасиеттермен белгіленеді?

  • Дос – ол шыншыл, қиын кезде көмекке келуге дайын тұратын жақын тұтар адам.

  • Дос ең жақын, сенің жан дүниеңді түсіне білетін, сенімен бірге қуанатын, күйзелетін, шындықты бетке айтатын жақын адам.


Достық туралы қандай нақыл сөздерді, мақал-мәтелдерді білесіңдер? - ............................

« Дос жылатып айтар, дұшпан күлдіріп айтар », « Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды » дегенді қалай түсінесіңдер?- ...............................................................................

« Досы жоқпен сырлас, досы көппен сыйлас.», « Досың мың болса да – аз, дұшпаның біреу болса да – көп », « Досыңменен дос болғанға шаттан, дұшпаныңмен дос болғаннан сақтан », « Ақылсыз достан, ақалды дұшпан артық ». ( пікір алмасу)

Дос деген ассоциация құру


Бірге болады( қамқоршы)

Shape1 Адал Сырыңды айтатын жақын адам

Shape2 Shape3


Қиын кезде көмектесуге дайын Shape5 Shape4 ДОС Шыншыл

Shape7 Shape6 Shape8 Ақыл-кеңес береді,шындықты

Сенімен бірге қуана алады бетке айтады

( жанашыр)

Ешқашан сатпайды


Сендердің ең жақын, сенімді достарың кім? - .............................( оқушылар өз достарына мінездеме береді)

Ал , сонымен, оқушылар достыққа қалай жетуге болады?, Достары көп болу үшін адам қандай болу керек? - адал, ұқыпты, шыншыл, қайырымды, мейірімді, жанашыр, қамқоршы болу керек. Ол үшін адам өзін-өзі тәрбиелеуі керек емес пе?

Адамдар тек қана бір-бірімен дос болып қана қоймады, қоршаған ортамен, жануарлармен, құстармен, кітаппен де дос бола алады екен.

ІІІ . Махаббат ұғымы. Ой толғаныс.

Махаббат деген не, қандай сезім, махаббат түрлері, достық пен махаббаттың айырмашылықтары. Махаббат құдіреті неде?

Махаббаттың түрлері

Shape14 Shape9

Отбасыңа деген махаббат

(ата-анаға)



Shape11 Shape10

Отанға , туған өлкеңе деген

махаббат



Shape15 Shape12

Өзге жанға деген махаббат



Shape13

Қыз , жігіт арасындағы

махаббат



Табиғатқа деген махаббат



Махаббат

қандай

болады?

Өнерге деген махаббат






Shape16

Shape17 Shape18

Shape19 Shape20

Shape22 Shape21

Shape23 Shape24

Ұстазға деген

махаббат





Shape25

Жануарға деген махаббат









Махаббат деген ұлы сезім.Махаббатсыз өмір сүру оңай ма? « Махаббат – өмір мағынасы » дегенді қалай түсінесіңдер?

ІV. Келесі тапсырма – бір шумақ өлең шығару. Аққулар- махаббат туралы, көгершіндер – достық туралы.

V. Достық пен махаббаттың, айырмашылығы және ұқсастығы туралы Венн диограммасын құрастыру.

Ортақ

Shape26



  1. Өзге жанның ішкі дүниесін, сезімін сезіну.

  2. Қиындықта көмек көрсете білу.

  3. Қуаныш пен қиыншылықты бірге болісу.

  4. Адал болу, бірін-бірі құрметтеу.

Махаббат Достық


Shape28 Shape27



  1. Адал болу.

  2. Сыйлау.

  3. Жауапкершілікті сезіну.

  4. Көмектесу.



  1. Өзге жанды сүю.

  2. Оны өмір бойы сыйлау, ащысын да тұщысын да бірге бөлісу.

  3. Адал болу.

  4. Ортақ. Жауапкершілікті сезіну.

  5. Отбасын құру.

  6. Өмір мағынасын бірге түсіну.

















VІ. Қорытындылау. Сонымен өзіңді қолайлы жағдайда сезіну үшін өзгелермен жақсы қарым-қатынаста болу керек, ол өз қолыңда. Демек сезімді де, өзіңді де тәрбиелеуің керек. Ол адам баласының адамгершілік, рухани байлығына байланысты. Достық сезім махаббатқа да ұласып кетуі мүмкін. Махаббатта адал болу керек, шынайы болу керек.

Сабақтың соңында барлық оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып күнге жапсырады.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.02.2019
1285
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі