|
Сабақтың тақырыбы: Достықты сақтаудың жолдары |
Мұғалімнің аты-жөні:Кузербаева Л.Б Күні: 14 .11.2018. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «а» |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.2.1.Тыңдалған мәтінннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Достықты сақтаудың жолдары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кәмпиттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сәлем беру – сүйіспеншіліктің белгісі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Жүректен жүрекке» тренингі Шаттық шеңберінде ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, «Жүректен жүрекке»тренингі арқылы (жүректің суреті арқылы оқушылар бір-біріне бере отырып ,жылы лебіздерін білдіру )
«Түрлі түсті кәмпиттер» арқылы топ аттарына байланысты оқушыларды топқа бөлу.
|
1-топ: Ақылды. 2-топ: Мейрімді 3-топ: Ізетті «Жүректен жүрекке» тренинг |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен стикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Тұсаукесу. |
Оқулық, мәтіндер. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
«Ой шақыру» әдісі арқылы оқушылар мәтін алды жұмыста «екі дос»ертегісін бейнебаяннан көреді. Қолдану: «Жылқы сұлбасы» арқылы сол ертегіні талдайды. Оқулықта берілген жаттығуларды орындау Достықты сақтаудың жолдары Дискриптор: 1.Әңгіме туралы басты мәселені анықтайды.. 2.Негізгі ақпаратты табады 3.Тірек сөздерді табады. 4.Мәтінге қорытынды жасайды.
Жигсо әдісімен жаңа тақырып 3ке бөлініп 3 топқа беру, оқушылар өз топтарын қорғайды.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Адасқан сөйлем»әдісі, сұрақтар, Тірек сөздер жазылған үлестірмелі қағаздар . |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Серігіту сәті:«Дос туралы»ән айтады.
|
Серігіту жаттығуы орындайды.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Өрмекші торы»әдісі бойынша сабақты қортындылау
Оқушылар ортаға шығып, бір-біріне сұрақтар қояды .Бірінші бала сұрақ қойып, жіпті лақтырады .Жіпті қаққан бала сұраққа жауап береді . |
«Сұрақ-жауап» әдісі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.
«Бес саусақ» әдісі
Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?
|
Бағалау парақшасы
Кері байланыс жасау.
Рефлексиялық шеңбер
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай7 жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушы сыни тұрғыдан ойлана алады. Топта бірігіп жұмыс жасай алады. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.Өздері сұрақ дайындап ,сол сұрақ төңірегінде қорытынды жаза алады. |
«Бас бармақ», Қошемет көрсету, «Бағдаршам», Смайликтер |
Денсаулық сақтау технологияларын сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар сабақта мәтіндегі сөздерден сөз тіркестерін,тірек сөздерді таба алды. Сабақ орташа деңгейде өтті. Жоспарланған саралау жақсы іске асты, тапсырмалар оқушылардың деңгейіне сәйкес болды. Уақытты үнемді пайдаландым. Әріптесім оқушылардың іс -әрекетін бақылап, кеңесін ескере отырып, тапсырмаларды жеңіл түрде бердім. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Жылқы сұлбасы»стратегиясы арқылы оқушылар толық мәтінді толық қамтыды. 2: «шашылған сөздер»арқылы оқушылар сөз тіркестерін ажырата алды. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:»Сенквейн», «Диаманта»әдістері арқылы оқушылар достарын қаншалықты жақсы көретінін дәлелдеді,тақырыпты ашты. 2: «Өрмекші торы» әдісі арқылы оқушылар толық сабақты қаншалықты меңгергенін дәлелдеді. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Достықты сақтаудың жолдары"
"Достықты сақтаудың жолдары"
|
Сабақтың тақырыбы: Достықты сақтаудың жолдары |
Мұғалімнің аты-жөні:Кузербаева Л.Б Күні: 14 .11.2018. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «а» |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.1.2.1.Тыңдалған мәтінннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Достықты сақтаудың жолдары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кәмпиттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Сәлем беру – сүйіспеншіліктің белгісі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Жүректен жүрекке» тренингі Шаттық шеңберінде ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, «Жүректен жүрекке»тренингі арқылы (жүректің суреті арқылы оқушылар бір-біріне бере отырып ,жылы лебіздерін білдіру )
«Түрлі түсті кәмпиттер» арқылы топ аттарына байланысты оқушыларды топқа бөлу.
|
1-топ: Ақылды. 2-топ: Мейрімді 3-топ: Ізетті «Жүректен жүрекке» тренинг |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен стикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) Тұсаукесу. |
Оқулық, мәтіндер. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
«Ой шақыру» әдісі арқылы оқушылар мәтін алды жұмыста «екі дос»ертегісін бейнебаяннан көреді. Қолдану: «Жылқы сұлбасы» арқылы сол ертегіні талдайды. Оқулықта берілген жаттығуларды орындау Достықты сақтаудың жолдары Дискриптор: 1.Әңгіме туралы басты мәселені анықтайды.. 2.Негізгі ақпаратты табады 3.Тірек сөздерді табады. 4.Мәтінге қорытынды жасайды.
Жигсо әдісімен жаңа тақырып 3ке бөлініп 3 топқа беру, оқушылар өз топтарын қорғайды.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Адасқан сөйлем»әдісі, сұрақтар, Тірек сөздер жазылған үлестірмелі қағаздар . |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Серігіту сәті:«Дос туралы»ән айтады.
|
Серігіту жаттығуы орындайды.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Өрмекші торы»әдісі бойынша сабақты қортындылау
Оқушылар ортаға шығып, бір-біріне сұрақтар қояды .Бірінші бала сұрақ қойып, жіпті лақтырады .Жіпті қаққан бала сұраққа жауап береді . |
«Сұрақ-жауап» әдісі
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 1 балл.
«Бес саусақ» әдісі
Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім?
|
Бағалау парақшасы
Кері байланыс жасау.
Рефлексиялық шеңбер
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай7 жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушы сыни тұрғыдан ойлана алады. Топта бірігіп жұмыс жасай алады. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.Өздері сұрақ дайындап ,сол сұрақ төңірегінде қорытынды жаза алады. |
«Бас бармақ», Қошемет көрсету, «Бағдаршам», Смайликтер |
Денсаулық сақтау технологияларын сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар сабақта мәтіндегі сөздерден сөз тіркестерін,тірек сөздерді таба алды. Сабақ орташа деңгейде өтті. Жоспарланған саралау жақсы іске асты, тапсырмалар оқушылардың деңгейіне сәйкес болды. Уақытты үнемді пайдаландым. Әріптесім оқушылардың іс -әрекетін бақылап, кеңесін ескере отырып, тапсырмаларды жеңіл түрде бердім. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Жылқы сұлбасы»стратегиясы арқылы оқушылар толық мәтінді толық қамтыды. 2: «шашылған сөздер»арқылы оқушылар сөз тіркестерін ажырата алды. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:»Сенквейн», «Диаманта»әдістері арқылы оқушылар достарын қаншалықты жақсы көретінін дәлелдеді,тақырыпты ашты. 2: «Өрмекші торы» әдісі арқылы оқушылар толық сабақты қаншалықты меңгергенін дәлелдеді. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





















