Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 5 Күні:
|
Сабақ тақырыбы |
Достықтың түрлері |
|
|
Жалпы мақсат |
1. «Достықтың түрлері» тақырыбы бойынша белсенді сөздерді меңгерту.Айтылым,жазылым,оқылым,тыңдалым, тілдесім әрекеттерін іске асыру. 2.Сөздік қорын байыту арқылы оқушылардың тілдерін дамыту. 3.Білімденуге, еңбектенуге, әдепті, салмақты, кішіпейіл болуға тәрбиелеу. |
|
|
Міндеттері |
1.Жақсы адам қасиеттерін меңгереді; 2.Етістіктің шақтарын, септік жалғауларын дұрыс пайдалануға үйренеді; 3.Оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін белсендіретін тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығы, компьютер, плакаттар |
|
|
Оқушылыр үшін оқу нәтижелері |
Мәтінді толық түсінеді. Мәтін бойынша сұрақ дайындайды, қойылған сұраққа жауап береді,сөйлем құрайды. Диалог құрастырады. . |
|
|
Түйінді идеялар |
Достықтың түрлерімен танысу |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
Оқулық, компьютер, плакаттар, бағалау парағы,слайдтар. |
|
|
Оқыту әдістері |
Интербелсенді әдістер,жұптық жұмыс,топтық жұмыс, диалогтік оқыту. "Төрт сөйлем" тәсілі. |
|
|
Дерек көздері |
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, география, тарих |
|
|
Оқушы бейнесімен байланысы |
□ Ізденімпаз □ Зерделі □ Ойланғыш □ Тіл табысқыш □ Ұстамды |
|
|
Талантты және дарынды балалар: ... |
(деңгейлік тапсырмалар беріледі) |
|
|
Бағалау |
A және В критерийі |
Сөйлесім және қарым – қатынас жұмыстары бағаланады |
|
Тапсырмалар |
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||
|
1 |
2 |
3 |
|
|
І. Қызығу-шылықты ояту |
Сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау, сабаққа ынталандыру. Тапсырмалрды деңгейлетіп орындату және ұпайларын шығарып отыру. Оқушылардан мақсаттарын сұрау |
Тыңдалым. Мұғалім сөзін тыңдап, түсінеді. Айтылым. Ой шақыру сұрақтарына жауап береді. айтады. |
|
|
ІІ. Мағына-ны тану 1. |
Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенге замандастары: «Достық нешеу?» - деген сұрақ қояды. Сонда Әйтімбет тұрып:
Сұрақтарға жауап беріңдер.
|
Тыңдалым. Жаңа сөздерді қайталайды, тілдерін жаттықтырады. |
|
|
2. |
Әр оқушыға мәтінді бір рет оқуды ұсынады. Бір оқушы дауыстап оқиды. (алгоритм бойынша жұмыс) Бұл мәтіннің негізгі ойы қай сөйлемде айтылған? |
Оқылым. Оқушылар мәтінді іштерінен оқиды. |
|
|
3. |
1. Сөздерді сөз құрамына қарай талдаңдар. 5 ұпай Жұмысшылардың, достыққа, жазда, қойлармен, атасынан, дойбын. 2. Септік жалғауларын сәйкестір. 5 ұпай Сабырлық..., ақыл..., ізеттілік..., елгезек..., мейірімділігі..., ашулығы..., еңбекқор... 3. Сөйлемдерді аударыңдар. 10 ұпай Они ровесники и хорошие друзья. После уроков ходят в бассейн и посещают кружок плавания.У них много работы. Они очень трудолюбивые ребята. Тексеру Олар жақсы достар және құрдастар. Сабақтан соң бассейнға барады . Олар жүзу үйірмесіне қатысады. Олардың жұмыстары көп.Олар өте еңбекқор балалар. |
Жазылым. Оқушылар тақтаға шығып,кезекпен орындайды. Қалған оқушылар орындарында отырып жасайды. |
|
|
4. |
Венн диаграммасын толтыру. Достар арасындағы жақсы қасиеттерді атаңдар. Диалог құрастыру 1-топ «Досыңды портретте» 2-топ «Досыңның мінезін сипатта» 3-топ «Нағыз досың туралы» әңгімеле |
Жағдаят. Тілдесім Оқулықпен жұмыс. Сөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіру тапсырмасын ауызша орындайды. |
|
|
5. |
Тақырыбы: Мақалдың мағынасын ашу(1-2 сөйлем) арқылы. Жақсыдан үйрен. Жаманнан жирен. |
Айтылым. Мақал-мәтелдердің мәнін түсіндіреді. |
|
|
Диалогті қажетті сөздермен толтырыңдар. |
Айтылым. Диалогті қажетті сөздермен толықтырып, жұппен орындайды. |
||
|
6, |
|||
|
|
. |
Тілдесім: Жұптасып мәтін бойынша 5 сұрақ дайындайды.Сұхбат құрады. |
|
|
ІІІ. Ой толғаныс |
1.Төрт сөйлем" тәсілі қолданылады. 2. Ассоциация " Дастықтың түрлері" |
"Төрт сөйлем" тәсілі. 1.Пікір.Достықтың туралы өзіндік пікірі бар сөйлемдер жазады. 2.Дәлел.Өз пікірі бар сөйлеммен дәлелдейді. 3.Мысал. Достық туралы мысал келтіреді. 4.Қорытынды.Қорытындыы шығарады. Ассоциация "Достықтың түрлері " |
|
|
|
Оқушылар осы тапсырманы орындау арқылы не үйренді? |
Өзінің жеке пікірін дәйектеуді,оны өмірмен байланыстыруды үйренді.Оқушылар бірін -бірі өзара бағалайды. |
|
|
ІҮ. Бекіту |
Сабақты бекіту мақсатында мәтін бойынша 5 сұрақ дайындау тапсырылады.Осы сұрақтар бойынша жұптасып сұхбат құрастырады |
Оқушылар жауап береді. |
|
|
Ү. Бағалау |
Формативті бағалау |
Өзін-ізі және өзара бағалау |
|
|
ҮІ. Үйге тапсырма |
1. Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып жазыңдар. 2. диалогү 3. Жаңа сөздер |
Оқушылар тапсырманы орындайды. |
|
|
ҮІІ. Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтады. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтып кестені толтырады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Достықтың түрлері
Достықтың түрлері
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 5 Күні:
|
Сабақ тақырыбы |
Достықтың түрлері |
|
|
Жалпы мақсат |
1. «Достықтың түрлері» тақырыбы бойынша белсенді сөздерді меңгерту.Айтылым,жазылым,оқылым,тыңдалым, тілдесім әрекеттерін іске асыру. 2.Сөздік қорын байыту арқылы оқушылардың тілдерін дамыту. 3.Білімденуге, еңбектенуге, әдепті, салмақты, кішіпейіл болуға тәрбиелеу. |
|
|
Міндеттері |
1.Жақсы адам қасиеттерін меңгереді; 2.Етістіктің шақтарын, септік жалғауларын дұрыс пайдалануға үйренеді; 3.Оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін белсендіретін тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығы, компьютер, плакаттар |
|
|
Оқушылыр үшін оқу нәтижелері |
Мәтінді толық түсінеді. Мәтін бойынша сұрақ дайындайды, қойылған сұраққа жауап береді,сөйлем құрайды. Диалог құрастырады. . |
|
|
Түйінді идеялар |
Достықтың түрлерімен танысу |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
Оқулық, компьютер, плакаттар, бағалау парағы,слайдтар. |
|
|
Оқыту әдістері |
Интербелсенді әдістер,жұптық жұмыс,топтық жұмыс, диалогтік оқыту. "Төрт сөйлем" тәсілі. |
|
|
Дерек көздері |
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, география, тарих |
|
|
Оқушы бейнесімен байланысы |
□ Ізденімпаз □ Зерделі □ Ойланғыш □ Тіл табысқыш □ Ұстамды |
|
|
Талантты және дарынды балалар: ... |
(деңгейлік тапсырмалар беріледі) |
|
|
Бағалау |
A және В критерийі |
Сөйлесім және қарым – қатынас жұмыстары бағаланады |
|
Тапсырмалар |
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||
|
1 |
2 |
3 |
|
|
І. Қызығу-шылықты ояту |
Сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау, сабаққа ынталандыру. Тапсырмалрды деңгейлетіп орындату және ұпайларын шығарып отыру. Оқушылардан мақсаттарын сұрау |
Тыңдалым. Мұғалім сөзін тыңдап, түсінеді. Айтылым. Ой шақыру сұрақтарына жауап береді. айтады. |
|
|
ІІ. Мағына-ны тану 1. |
Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенге замандастары: «Достық нешеу?» - деген сұрақ қояды. Сонда Әйтімбет тұрып:
Сұрақтарға жауап беріңдер.
|
Тыңдалым. Жаңа сөздерді қайталайды, тілдерін жаттықтырады. |
|
|
2. |
Әр оқушыға мәтінді бір рет оқуды ұсынады. Бір оқушы дауыстап оқиды. (алгоритм бойынша жұмыс) Бұл мәтіннің негізгі ойы қай сөйлемде айтылған? |
Оқылым. Оқушылар мәтінді іштерінен оқиды. |
|
|
3. |
1. Сөздерді сөз құрамына қарай талдаңдар. 5 ұпай Жұмысшылардың, достыққа, жазда, қойлармен, атасынан, дойбын. 2. Септік жалғауларын сәйкестір. 5 ұпай Сабырлық..., ақыл..., ізеттілік..., елгезек..., мейірімділігі..., ашулығы..., еңбекқор... 3. Сөйлемдерді аударыңдар. 10 ұпай Они ровесники и хорошие друзья. После уроков ходят в бассейн и посещают кружок плавания.У них много работы. Они очень трудолюбивые ребята. Тексеру Олар жақсы достар және құрдастар. Сабақтан соң бассейнға барады . Олар жүзу үйірмесіне қатысады. Олардың жұмыстары көп.Олар өте еңбекқор балалар. |
Жазылым. Оқушылар тақтаға шығып,кезекпен орындайды. Қалған оқушылар орындарында отырып жасайды. |
|
|
4. |
Венн диаграммасын толтыру. Достар арасындағы жақсы қасиеттерді атаңдар. Диалог құрастыру 1-топ «Досыңды портретте» 2-топ «Досыңның мінезін сипатта» 3-топ «Нағыз досың туралы» әңгімеле |
Жағдаят. Тілдесім Оқулықпен жұмыс. Сөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіру тапсырмасын ауызша орындайды. |
|
|
5. |
Тақырыбы: Мақалдың мағынасын ашу(1-2 сөйлем) арқылы. Жақсыдан үйрен. Жаманнан жирен. |
Айтылым. Мақал-мәтелдердің мәнін түсіндіреді. |
|
|
Диалогті қажетті сөздермен толтырыңдар. |
Айтылым. Диалогті қажетті сөздермен толықтырып, жұппен орындайды. |
||
|
6, |
|||
|
|
. |
Тілдесім: Жұптасып мәтін бойынша 5 сұрақ дайындайды.Сұхбат құрады. |
|
|
ІІІ. Ой толғаныс |
1.Төрт сөйлем" тәсілі қолданылады. 2. Ассоциация " Дастықтың түрлері" |
"Төрт сөйлем" тәсілі. 1.Пікір.Достықтың туралы өзіндік пікірі бар сөйлемдер жазады. 2.Дәлел.Өз пікірі бар сөйлеммен дәлелдейді. 3.Мысал. Достық туралы мысал келтіреді. 4.Қорытынды.Қорытындыы шығарады. Ассоциация "Достықтың түрлері " |
|
|
|
Оқушылар осы тапсырманы орындау арқылы не үйренді? |
Өзінің жеке пікірін дәйектеуді,оны өмірмен байланыстыруды үйренді.Оқушылар бірін -бірі өзара бағалайды. |
|
|
ІҮ. Бекіту |
Сабақты бекіту мақсатында мәтін бойынша 5 сұрақ дайындау тапсырылады.Осы сұрақтар бойынша жұптасып сұхбат құрастырады |
Оқушылар жауап береді. |
|
|
Ү. Бағалау |
Формативті бағалау |
Өзін-ізі және өзара бағалау |
|
|
ҮІ. Үйге тапсырма |
1. Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып жазыңдар. 2. диалогү 3. Жаңа сөздер |
Оқушылар тапсырманы орындайды. |
|
|
ҮІІ. Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтады. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтып кестені толтырады. |
|
шағым қалдыра аласыз













