Достықтың түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Достықтың түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 5 Күні:

Сабақ тақырыбы

Достықтың түрлері

Жалпы мақсат

1. «Достықтың түрлері» тақырыбы бойынша белсенді сөздерді меңгерту.Айтылым,жазылым,оқылым,тыңдалым, тілдесім әрекеттерін іске асыру.

2.Сөздік қорын байыту арқылы оқушылардың тілдерін дамыту.

3.Білімденуге, еңбектенуге, әдепті, салмақты, кішіпейіл болуға тәрбиелеу.


Міндеттері

1.Жақсы адам қасиеттерін меңгереді;

2.Етістіктің шақтарын, септік жалғауларын дұрыс пайдалануға үйренеді;

3.Оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін белсендіретін тапсырмаларды орындайды.

Сілтеме

Қазақ тілі оқулығы, компьютер, плакаттар


Оқушылыр үшін оқу нәтижелері

Мәтінді толық түсінеді. Мәтін бойынша сұрақ дайындайды, қойылған сұраққа жауап береді,сөйлем құрайды. Диалог құрастырады. .

Түйінді идеялар

Достықтың түрлерімен танысу


Сабақта қолданылатын материалдар

Оқулық, компьютер, плакаттар, бағалау парағы,слайдтар.

Оқыту әдістері

Интербелсенді әдістер,жұптық жұмыс,топтық жұмыс, диалогтік оқыту. "Төрт сөйлем" тәсілі.

Дерек көздері

Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар


Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, география, тарих

Оқушы бейнесімен байланысы

Ізденімпаз Зерделі Ойланғыш Тіл табысқыш Ұстамды

Ықыласты Қамқоршы Тәуекелшіл Үйлесімді Талдағыш

Талантты және дарынды балалар: ...

(деңгейлік тапсырмалар беріледі)

Бағалау

A және В критерийі

Сөйлесім және қарым – қатынас жұмыстары бағаланады



Тапсырмалар

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

1

2

3

І. Қызығу-шылықты ояту

Сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау, сабаққа ынталандыру.

Тапсырмалрды деңгейлетіп орындату және ұпайларын шығарып отыру.

Оқушылардан мақсаттарын сұрау



Тыңдалым.

Мұғалім сөзін тыңдап, түсінеді.

Айтылым. Ой шақыру сұрақтарына жауап береді. айтады.

ІІ.

Мағына-ны тану



1.

Ертеректе ел ішінде Әйтімбет деген сөзге шешен кісі болыпты. Бір отырыста Әйтімбет шешенге замандастары: «Достық нешеу?» - деген сұрақ қояды. Сонда Әйтімбет тұрып:

  • Достықтың екі түрі болады. Бірі-адал достық, екіншісі-амал достық.

  • Дұрыс-ақ. Енді оларды қалай ажырата аламыз?-дегендерге.

  • Адал достық-өмірлік нұсқа болады, амал достықтың өрісі қысқа болады, -деп жауап берген Әйтімбет.

Сұрақтарға жауап беріңдер.

  1. Әйтімбет деген кім болған?

  2. Замандастары оған қандай сұрақ қойған?

  3. Достықтың неше түрі бар екен?

  4. Олар қалай аталады?

  5. Олардың қандай айырмашылықтары бар?

Тыңдалым. Жаңа сөздерді қайталайды, тілдерін жаттықтырады.

2.

Әр оқушыға мәтінді бір рет оқуды ұсынады.

Бір оқушы дауыстап оқиды.

(алгоритм бойынша жұмыс)

Бұл мәтіннің негізгі ойы қай сөйлемде айтылған?

Оқылым. Оқушылар мәтінді іштерінен оқиды.

3.

1. Сөздерді сөз құрамына қарай талдаңдар. 5 ұпай

Жұмысшылардың, достыққа, жазда, қойлармен, атасынан, дойбын.

2. Септік жалғауларын сәйкестір. 5 ұпай

Сабырлық..., ақыл..., ізеттілік..., елгезек..., мейірімділігі..., ашулығы..., еңбекқор...

3. Сөйлемдерді аударыңдар. 10 ұпай

Они ровесники и хорошие друзья. После уроков ходят в бассейн и

посещают кружок плавания.У них много работы. Они очень

трудолюбивые ребята.

Тексеру

Олар жақсы достар және құрдастар. Сабақтан соң бассейнға барады . Олар жүзу үйірмесіне қатысады. Олардың жұмыстары көп.Олар өте еңбекқор балалар.

Жазылым. Оқушылар тақтаға шығып,кезекпен орындайды. Қалған оқушылар орындарында отырып жасайды.

4.

Венн диаграммасын толтыру. Достар арасындағы жақсы қасиеттерді атаңдар.

Диалог құрастыру

1-топ «Досыңды портретте»

2-топ «Досыңның мінезін сипатта»

3-топ «Нағыз досың туралы» әңгімеле

Жағдаят. Тілдесім

Оқулықпен жұмыс.

Сөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіру тапсырмасын ауызша орындайды.

5.

Тақырыбы: Мақалдың мағынасын ашу(1-2 сөйлем) арқылы. Жақсыдан үйрен.

Жаманнан жирен.


Айтылым.

Мақал-мәтелдердің мәнін түсіндіреді.

Диалогті қажетті сөздермен толтырыңдар.

Айтылым.

Диалогті қажетті сөздермен толықтырып, жұппен орындайды.

6,



.

Тілдесім:

Жұптасып мәтін бойынша 5 сұрақ дайындайды.Сұхбат құрады.

ІІІ.

Ой толғаныс


1.Төрт сөйлем" тәсілі қолданылады.

2. Ассоциация " Дастықтың түрлері"











"Төрт сөйлем" тәсілі.

1.Пікір.Достықтың туралы өзіндік пікірі бар сөйлемдер жазады.

2.Дәлел.Өз пікірі бар сөйлеммен дәлелдейді.

3.Мысал. Достық туралы мысал келтіреді.

4.Қорытынды.Қорытындыы шығарады.

Ассоциация "Достықтың түрлері "


Оқушылар осы тапсырманы орындау арқылы не үйренді?

Өзінің жеке пікірін дәйектеуді,оны өмірмен байланыстыруды үйренді.Оқушылар

бірін -бірі өзара бағалайды.

ІҮ.

Бекіту

Сабақты бекіту мақсатында мәтін бойынша 5 сұрақ дайындау тапсырылады.Осы сұрақтар бойынша жұптасып сұхбат құрастырады

Оқушылар жауап береді.

Ү. Бағалау

Формативті бағалау

Өзін-ізі және өзара бағалау

ҮІ.

Үйге тапсырма

1. Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып жазыңдар.

2. диалогү

3. Жаңа сөздер

Оқушылар тапсырманы орындайды.

ҮІІ.

Рефлексия

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтады.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтып кестені толтырады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
912
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі