Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 5 Күні:
|
Сабақ тақырыбы |
Досымды туған күнімен құттықтаймын |
|
|
Жалпы мақсат |
1. Құттықтаудың түрлерін, олардың өзіндік ерекшеліктерін , досымды туған күнімен құттықтай біуге үйрету Құттықтауға байланысты қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін үйрету. Айтылым,жазылым,оқылым,тыңдалым, тілдесім әрекеттерін іске асыру. Оқушыларды қазақ тіліне үйрету, қазақ тілінде хат жазуға үйрету. 2.Сөздік қорын байыту арқылы оқушылардың тілдерін дамыту. 3 Мемлекеттік марапаттауларды білуге, жанындағы адамдарға немқұрайлы болмау, мейірімді әрі елгезек болуға баулу. |
|
|
Міндеттері |
1.Жақсы адам қасиеттерін меңгереді; 2.Етістіктің шақтарын, септік жалғауларын дұрыс пайдалануға үйренеді; 3.Оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін белсендіретін тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығы, компьютер, плакаттар |
|
|
Оқушылыр үшін оқу нәтижелері |
Мәтінді толық түсінеді. Мәтін бойынша сұрақ дайындайды, қойылған сұраққа жауап береді,сөйлем құрайды. Диалог құрастырады. . |
|
|
Түйінді идеялар |
Құттықтаудың түрлерін, олардың өзіндік ерекшеліктерін біледі. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
Оқулық, компьютер, плакаттар, бағалау парағы,слайдтар. |
|
|
Оқыту әдістері |
Интербелсенді әдістер,жұптық жұмыс,топтық жұмыс, диалогтік оқыту. |
|
|
Дерек көздері |
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, география, тарих |
|
|
Оқушы бейнесімен байланысы |
□ Ізденімпаз □ Зерделі □ Ойланғыш □ Тіл табысқыш □ Ұстамды □ Ықыласты □ Қамқоршы □ Тәуекелшіл □ Үйлесімді □ Талдағыш |
|
|
Талантты және дарынды балалар: ... |
(деңгейлік тапсырмалар беріледі) |
|
|
Бағалау |
A және В критерийі |
Сөйлесім және қарым – қатынас жұмыстары бағаланады |
|
Тапсырмалар |
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||
|
1 |
2 |
3 |
|
|
І Білу |
Сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау, сабаққа ынталандыру. Тапсырмалрды деңгейлетіп орындату және ұпайларын шығарып отыру. Оқушылардан мақсаттарын сұрау Бұл
сабақта құттықтау деген не, құттықтаулардың түрлері мен мәтіні
туралы |
Тыңдалым. Мұғалім сөзін тыңдап, түсінеді. Айтылым. Ой шақыру сұрақтарына жауап береді. айтады. |
|
|
Түсіну |
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы -
«Досымды туған
күнімен құттықтаймын» |
Тыңдалым. Жаңа сөздерді қайталайды, тілдерін жаттықтырады. |
|
|
Талдау |
Құтықтау мәтіндерімен таныстырады. Құрметті досым! |
Оқылым Жазылым. Оқушылар тапсырманы орындайды. |
|
|
|
Мәтінді аударту Бүгін менің досым Оляның туған күні. Ол он үш жасқа толды. Оля туған күніне достарын шақырды. Мен оған сыйлыққа әдемі қобдиша сатып алдым. Сағат бесте мен оның үйіне келдім. Олардың пәтері екінші қабатта. Мен келгенде барлық достары жиналыпты. Барлығымыз дастархан басына отырдық. Оляның анасы үлкен торт пісіріпті. Торттың үстінде он үш кішкентай майшам жанып тұр. Оля бәріміздің қолдауымызбен майшамдарды үрлеп өшірді. Біз оған жақсы тілектер айтып, сыйлығымызды ұсындық. Туған күн кеші өте әсерлі болды. |
|
|
|
Қолдану |
Жаттығу жұмысы |
Жазылым. Оқушылар тақтаға шығып,кезекпен орындайды. Қалған оқушылар орындарында отырып жасайды. |
|
|
Жинақтау |
1- тапсырма Тиісті септік жалғауын қойып, көшіріп
жазыңдар. |
Тілдесім.Жазылым Оқулықпен жұмыс. |
|
|
|
Тақырыбы: Мақалдың мағынасын ашу(1-2 сөйлем) арқылы. Жақсыдан үйрен. Жаманнан жирен. |
Айтылым. Мақал-мәтелдердің мәнін түсіндіреді. |
|
|
ІҮ. Бекіту |
Дұрыс сөйлем құрау. |
Оқушылар жауап береді. |
|
|
Ү. Бағалау |
Формативті бағалау |
Өзін-ізі және өзара бағалау |
|
|
ҮІ. Үйге тапсырма |
1. Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып жазыңдар. 2 Досын туған күнімен құттықтау (жазбаша) |
Оқушылар тапсырманы орындайды. |
|
|
ҮІІ. Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтады. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтып кестені толтырады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Досымды туған күнімен құттықтаймын
Досымды туған күнімен құттықтаймын
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 5 Күні:
|
Сабақ тақырыбы |
Досымды туған күнімен құттықтаймын |
|
|
Жалпы мақсат |
1. Құттықтаудың түрлерін, олардың өзіндік ерекшеліктерін , досымды туған күнімен құттықтай біуге үйрету Құттықтауға байланысты қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін үйрету. Айтылым,жазылым,оқылым,тыңдалым, тілдесім әрекеттерін іске асыру. Оқушыларды қазақ тіліне үйрету, қазақ тілінде хат жазуға үйрету. 2.Сөздік қорын байыту арқылы оқушылардың тілдерін дамыту. 3 Мемлекеттік марапаттауларды білуге, жанындағы адамдарға немқұрайлы болмау, мейірімді әрі елгезек болуға баулу. |
|
|
Міндеттері |
1.Жақсы адам қасиеттерін меңгереді; 2.Етістіктің шақтарын, септік жалғауларын дұрыс пайдалануға үйренеді; 3.Оқушылардың оқу-танымдық әрекеттерін белсендіретін тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Сілтеме |
Қазақ тілі оқулығы, компьютер, плакаттар |
|
|
Оқушылыр үшін оқу нәтижелері |
Мәтінді толық түсінеді. Мәтін бойынша сұрақ дайындайды, қойылған сұраққа жауап береді,сөйлем құрайды. Диалог құрастырады. . |
|
|
Түйінді идеялар |
Құттықтаудың түрлерін, олардың өзіндік ерекшеліктерін біледі. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
Оқулық, компьютер, плакаттар, бағалау парағы,слайдтар. |
|
|
Оқыту әдістері |
Интербелсенді әдістер,жұптық жұмыс,топтық жұмыс, диалогтік оқыту. |
|
|
Дерек көздері |
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар |
|
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ әдебиеті, география, тарих |
|
|
Оқушы бейнесімен байланысы |
□ Ізденімпаз □ Зерделі □ Ойланғыш □ Тіл табысқыш □ Ұстамды □ Ықыласты □ Қамқоршы □ Тәуекелшіл □ Үйлесімді □ Талдағыш |
|
|
Талантты және дарынды балалар: ... |
(деңгейлік тапсырмалар беріледі) |
|
|
Бағалау |
A және В критерийі |
Сөйлесім және қарым – қатынас жұмыстары бағаланады |
|
Тапсырмалар |
|||
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|||
|
1 |
2 |
3 |
|
|
І Білу |
Сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау, сабаққа ынталандыру. Тапсырмалрды деңгейлетіп орындату және ұпайларын шығарып отыру. Оқушылардан мақсаттарын сұрау Бұл
сабақта құттықтау деген не, құттықтаулардың түрлері мен мәтіні
туралы |
Тыңдалым. Мұғалім сөзін тыңдап, түсінеді. Айтылым. Ой шақыру сұрақтарына жауап береді. айтады. |
|
|
Түсіну |
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы -
«Досымды туған
күнімен құттықтаймын» |
Тыңдалым. Жаңа сөздерді қайталайды, тілдерін жаттықтырады. |
|
|
Талдау |
Құтықтау мәтіндерімен таныстырады. Құрметті досым! |
Оқылым Жазылым. Оқушылар тапсырманы орындайды. |
|
|
|
Мәтінді аударту Бүгін менің досым Оляның туған күні. Ол он үш жасқа толды. Оля туған күніне достарын шақырды. Мен оған сыйлыққа әдемі қобдиша сатып алдым. Сағат бесте мен оның үйіне келдім. Олардың пәтері екінші қабатта. Мен келгенде барлық достары жиналыпты. Барлығымыз дастархан басына отырдық. Оляның анасы үлкен торт пісіріпті. Торттың үстінде он үш кішкентай майшам жанып тұр. Оля бәріміздің қолдауымызбен майшамдарды үрлеп өшірді. Біз оған жақсы тілектер айтып, сыйлығымызды ұсындық. Туған күн кеші өте әсерлі болды. |
|
|
|
Қолдану |
Жаттығу жұмысы |
Жазылым. Оқушылар тақтаға шығып,кезекпен орындайды. Қалған оқушылар орындарында отырып жасайды. |
|
|
Жинақтау |
1- тапсырма Тиісті септік жалғауын қойып, көшіріп
жазыңдар. |
Тілдесім.Жазылым Оқулықпен жұмыс. |
|
|
|
Тақырыбы: Мақалдың мағынасын ашу(1-2 сөйлем) арқылы. Жақсыдан үйрен. Жаманнан жирен. |
Айтылым. Мақал-мәтелдердің мәнін түсіндіреді. |
|
|
ІҮ. Бекіту |
Дұрыс сөйлем құрау. |
Оқушылар жауап береді. |
|
|
Ү. Бағалау |
Формативті бағалау |
Өзін-ізі және өзара бағалау |
|
|
ҮІ. Үйге тапсырма |
1. Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып жазыңдар. 2 Досын туған күнімен құттықтау (жазбаша) |
Оқушылар тапсырманы орындайды. |
|
|
ҮІІ. Рефлексия |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтады. |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын айтып кестені толтырады. |
|
шағым қалдыра аласыз













