Ұйымдастыру
кезеңі (3 мин)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
- Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
- Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
- Сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерді
түсіндіру.
- "Тәртіп
дегеніміз не?"
- «Тәрбие
дегеніміз не?»
|
- Мұғаліммен амандасады. -
Сабаққа дайындалады. - Тыңдайды, сұрақтарға жауап
береді.
|
Компьютер
|
Сабақ басы
(10 мин)
|
«ДОСЫҢЫЗДЫ РЕНЖІТСЕ НЕ ІСТЕУ
КЕРЕК?»
Сабақ
барысы
1.
Ұйымдастыру
кезеңі
Жағымды
мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2
мин).
Бір-бірімізге шуақты, достық көңіл күй
сыйлайық. Мен допты көршіңе кезекпен беруді және жағымды сөздер
айтуды ұсынамын. Алғы шарт – күлімсіреу және сүйсініп сөйлеу. Мен
бастайын: «Мадина, сенің жымиғаның әдемі!» (балалар жалғастырады.)
Тамаша! Барлығының көңіл күйі сәл болса да көтерілді деп ойлаймын.
Өйткені, олар саған күліп, қуанса, сен де
күлесің.
2. Мақсат
қою. Тақырыптың
анықтамасы
Бір-біріңе
қараңдар. Біз бәріміз әртүрліміз, бірақ бәріміз бірдей нәрсені
қалаймыз. Әр адам қалайды... (Балалар сөз тіркесін жалғастырып,
нұсқаларын тақтаға жазады (құрмет, сүйіспеншілік, тану, қамқорлық
т.б.).
3. Білімді
жаңарту. Ертегіден үзінді тыңдаймыз. «Ұсқынсыз үйрек» Х.К.
Андерсен.
4. Бастапқы
білімді игеру және оны
тексеру
Ертегіден
қандай ой түйдің? Үйрекке деген сезімің қандай? Оны басқа құстардың
шабуылынан қорғағың келе
ме?
Адамдар
арасында осындай жағдайды кездестіруге бола
ма?
Өкінішке
қарай, мұндай жағдай адамдар арасында, әсіресе балалар ұжымында жиі
кездеседі. Әрқайсыңыз қиын жағдайда өзіңізді қалай ұстау керектігін
және қажет болған жағдайда қайда жүгіну керектігін білуіңіз керек.
Қымбатты дос!
|
- Оқушылар жеке ойларын айтады. - Өзара пікір
алмасады.
|
Пайдалы
сілтеме:
https://youtu.be/AdGoe5qeIco
|
Ортасы
(30 мин)
|
Тәртіп – адамның өзін-өзі басқаруы, қоғамда
белгіленген ережелер мен нормаларды сақтау қабілеті. Ал тәрбие –
адамның мінез-құлқын, әдептілігін, мәдениетін қалыптастыратын ұзақ
процесс.

Тәрбиелі адам әдептілік, сыпайылық,
жауапкершілік сияқты қасиеттерді бойына
сіңіреді.
Жағдаяттарды
талдау:
Оқушыларға әртүрлі жағдаяттар беріледі, олар
сол жағдайға тәртіп пен тәрбиенің әсерін
түсіндіреді.
Мысалдар:
Мектепте бір оқушы сабақ кезінде айқайлап
сөйлейді. Бұл тәртіпке сай ма? Оны қалай түзетуге
болады?
Бір бала үлкендерге орын бермейді. Бұл қандай
қасиет? Оны тәрбиемен байланыстыруға бола
ма?
Бір оқушы өз заттарын ұқыпты ұстайды. Бұл
тәртіп пе, әлде тәрбие
ме?
Қоғамда өзін қалай ұстау керек?
Мектепте
Отбасында
Қоғамдық
орындарда
«Тәрбие
ережелері»
? Әр топ «Тәрбиелі адамның 5 ережесін»
жазады.
Оқушылар өздерінің ойынша, ең маңызды
ережелерді
талқылайды.
Кейін әр топ өз ережелерін
таныстырады.
Мысал:
Әдепті болу – үлкендерді
сыйлау.
Әрдайым шындықты
айту.
Үлкендер мен кішілерге
көмектесу.
Тазалықты
сақтау.
Жауапкершілікті
болу.
|
олар сол жағдайға тәртіп пен тәрбиенің әсерін
түсіндіреді.
Мектепте
Мұғалімдер мен сыныптастарға құрмет
көрсету.
Сабаққа кешікпеу, оқу құралдарын ұқыпты
ұстау.
Мектеп ережелерін
сақтау.
Отбасында
Ата-ананың айтқанын
тыңдау.
Үй жұмыстарын орындау, үлкендерге
көмектесу.
Іні-қарындастарға қамқор
болу.
Қоғамдық
орындарда
Қоғамдық көлікте үлкендерге орын
беру.
Қоқысты арнайы орындарға
тастау.
Қоғамдық орындарда айқайламау, өзгелердің
тыныштығын
бұзбау.
|
|
Соңы
(2
мин)
|
Жақсы әдеттер бізді тәрбиелі, сыйлы, ақылды
етеді.
Жаман әдеттерден аулақ болу керек, өйткені
олар бізге және қоршаған ортаға зиян
тигізеді.
Әрдайым жақсы әдеттерді
таңдап, үлгілі азамат болуға
тырысайық!
|
|
|